  • 11. Data: 2019-02-12 23:22:49
    Temat: Re: Jaka ładowarka niskoprądowa do smartfona
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    >> No to S6 sobie kup :-P
    >
    > Po co mi śmieć technologiczny?
    ale może dla kogoś ten telefon ma zalety?

    > Miałem miesiąc S8 ale sprzedałem bo
    pisałeś że masz s5 który to telefon ładuje się tylko z 5 wolt i naprawdę
    trudno mi uwierzyć że jest w stanie pociągnąć 2 ampery. Miałes s8, które
    ma Quick chargea. S8 powinien ładować się niemalże (w środku stanu
    naładowania baterii) dwa razy szybciej. więc jeśli szybkość ładowania ma
    istotne znaczenie to już dawno nie powinieneś mieć s5!!

    > Widzę: "Nie mogę gadać bo mam 15% baterii bo nie miałem czasu naładować" :)

    każdy powód, wymówka jest dobry. wiekszość z nas ma smartfony, bo
    korzysta ze "smart" a to kosztuje energię. jedna z teorii głosi że jeśli
    ładujesz smartfona raz na 3 dni, to znaczy że nie potrzebujesz
    smartfona. Gdyby osoba której słowa zacytowałeś ładowała telefon co noc
    - nie byłoby problemu. Ogólnie naprawdę przydało by się jakieś zdjęcie
    filmik pokazujący ładowarkę i telefon który łyka 2 ampery. Ja Ci mogę
    pokazać ładowarkę na 3 porty ktorej zasilacz ma 5.7V, 5A ale galaxy s4,
    s5 nigdy nie chciały ładować się więcej niż 1.2A. podkręcanie napięcia
    skutkowało komunikatem - za wysokie napięcie ładowania i przerwaniem
    ładowania. Quick charge też nie "wskakuje" na xiaomi mi 5 wyżej niż
    1.2a9v, co i tak jest wynikiem rewelacyjnym, bo w optymalnych warunkach
    mam +50% baterii w mniej niż 30 minut.
    ToMasz

  • 12. Data: 2019-02-12 23:39:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Feb 2019 17:38:10 +0100, w <5c62f69c$0$506$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Gdybym miał czasem czekać 4 godziny na naładowanie 1 Amperem zamiast 2
    > to bym potrzebował urlopu żeby te czasy dogonić. W przypadku tabletu to

    A po co czekać? Nie prościej zasnąć i obudzić się z naładowanym? :)

  • 13. Data: 2019-02-12 23:42:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Feb 2019 23:22:49 +0100, w <q3vgvp$4i3$1@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

    > Ogólnie naprawdę przydało by się jakieś zdjęcie
    > filmik pokazujący ładowarkę i telefon który łyka 2 ampery.

    A to coś niezwykłego?
    Mam miernik na USB i on pokazywał mi prąd niemal 2A (niemal, bo zawsze było pod
    2A, ale nie przypominam sobie dwójki z przodu).

  • 14. Data: 2019-02-12 23:44:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Feb 2019 08:21:15 -0800 (PST), w
    <6...@g...c
    om>, Bolko
    <s...@g...com> napisał(-a):

    > Chyba wszyscy się zgadzają że im mniejszy prąd
    > tym bateria dłużej posłuży.
    > Orginalną ładowarkę mam 2A.
    >
    > Wchodzę więc na allegro i szukam ładowarki
    > stacjonarna
    > 2 gniada (super 4)
    > prąd ładowania do 1 A
    > i co?
    >
    > https://allegro.pl/kategoria/ladowarki-sieciowe-1935
    7?prad-wyjsciowy-do=1000&przewod-w-zestawie=nie&licz
    ba-urzadzen-ladowanych-jednoczesnie-do=2&liczba-urza
    dzen-ladowanych-jednoczesnie-od=2&zlacza=USB&order=p
    d&bmatch=baseline-n-ele-1-5-0131

    > i wszystkie są 2amperowe
    > albo ja źle szukam

    Kup jakiegoś grzmota z aliexpress za <1$.
    Daję głowę, że nawet nie zbliży się do 2A - nawet z 1A mogą być problemy :)

  • 15. Data: 2019-02-12 23:59:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Feb 2019 23:49:28 +0200, w <q3vipu$se3$1@node1.news.atman.pl>, Animka
    <a...@t...nieja.idm.pl> napisał(-a):

    > Jak mi telefon albo tablet potrzebny to korzystam z nich nawet podczas
    > ładowania baterii. Fakt, że bateria szybko się ładuje.
    > Nie można zostawiać telefonu do ładowania na całą noc. Telefon Cię
    > powiadamia kiedy bateria już naładowana i prosi o odłączenie ładowarki,

    Mnie nie prosi.

  • 16. Data: 2019-02-13 00:21:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 23:09, ToMasz pisze:

> [...]
    od/images/16/44/c9193559-dc6a-4667-9116-2d84cd7a76fd
    .jpg)

    > daj fotkę na której widać prąd ładowania telefonu który ma 50% baterii i
    > 95% baterii.

    Misiu drogi. Skoro producent Samsunga S5 podaje że baterię 2800mAh
    ładuje się przez 160 minut to sobie oblicz:
    https://www.liczby.pl/kalkulatory/kalkulator-czasu-l
    adowania-baterii

    Dodaj do tego stratę efektywności oraz +- 450mA na wyswietlacz.
    Ładowarkę oryginalną samsunga do tego modelu, łącznie z kablem pewnie
    znajdziesz w necie, jesli Cię to interesuje.

    > A jak to nie jest problem, to jeszcze jedną z usbdoktora który mierzy
    > ładunek jaki przyjęła bateria wspomnianego w innym wątku xiaomi.

    Nie posługuję się półśrodkami. Posiadam miernik i potrafię wpiąć
    amperomierz :> Nieoryginalny zasilacz też posiadam z wydolnoscią do 10A
    i pełną obsługą w zakresie pomiarowym.

    > moja bateria w xiaomi ma mieć
    > 3000mAh, a po 2 latach przyjmuje 1800mAh.

    No tak mają niektóre. Córa, która przesiadła się z Xiaomi 3 Pro na
    Xiaomi 6 Pro po 2 latach nie odczuwała takiego spadku ale nie mierzyłem
    starego. Może kiedyś...

    > A teraz najlepsze: to i tak
    > jest dużo. Bo nowe baterie do samsunga s4 za 30zł, z opisem 2600mah,
    > przyjmowały okolice 1000mAh

    To po co kupowałeś leżaki magazynowe, które mają kilka lat od daty
    produkcji a że są nieużywane to mają gówno nie pojemność? Trzeba było
    kupić zamiennik z datą produkcji jak najświeższą.

    Inaczej. Od tysięcy lat świetlnych zajmuję się profesjonalnie
    elektroniką w szerokim tego słowa znaczeniu. Czasem serwisuję smartfony
    (głównie znajomych) i posiadam dostęp do serwisów (części). Generalnie
    zabawa z gówniatym problemem, który można rozwiązać kupując nowy model a
    (jeśli to możliwe) odzysk danych ze starego.
    Można czasem coś załatwić niskim kosztem ale w moim środowisku to rzadkość.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 17. Data: 2019-02-13 00:37:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 23:22, ToMasz pisze:

    > ale może dla kogoś ten telefon ma zalety?

    Może. Mnie nie interesuje stary śmieć.

    > więc jeśli szybkość ładowania ma
    > istotne znaczenie to już dawno nie powinieneś mieć s5!!

    Mam bo muszę (smratwacz, czekam aż zdechnie) :)
    Ma 4 lata i bateria na oryginalnym zasilaczu trzyma 2 dni (mowa o
    smartwaczu) Już zainwestowałem w nowy pasek (130zł) bo padł po 2 latach.
    Szkiełko nieryśnięte i nie chce zdechnąć :/ No szkoda.

    > każdy powód

    Blebleble. Zainstaluj sobie Pokemony i Ingress Prime+kilka innych.
    Ciekawe jak pociągniesz baterię bez zładowania w terenie, gdzie jak
    wiadomo geolokacja+net+grafika wpierdalają megaampery :) Skoro mam
    przenośny komputer to chcę go wykorzystać maksymalnie a nie głaskać i
    cmokać. Zakładam max 2 lata na zdechnięcie, bo taka jego rola (jak widać
    nie chce zdechnąć).
    Do pracy na zdalnych pulpitach (RDP, Team Viewer), do obsługi email, do
    rozmów (unikalna funkcja :D) do komunikacji vi'a Facebook/komunikatory,
    do oglądania filmów, telewizji...obsługi OBD2 w samochodzie+ challenge z
    innych programów+ecodrive. Czytania wiadomości (fajne powiadomienia o
    nowinkach/dobre do kibla) krzyżówkach, quizach...no nie będę wymieniał
    wszystkiego. Mam-używam. Po to jest. Nie ograniczam się bo dlaczego
    miałbym to robić? :) Rano mam świeżo naładowany...jak niedoładuję w
    ciągu dnia (samochód) to mi zdechnie wieczorem. Odpychanie się
    powerbankiem to dodatkowe kieszenie wypchane i kable :) Może kiedyś
    zrozumiesz :)

  • 18. Data: 2019-02-13 00:38:07
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 23:39, r...@k...pl pisze:

    > A po co czekać? Nie prościej zasnąć i obudzić się z naładowanym? :)

    Noi? Ładuję nocami i w dzień, ciągle mao :(

  • 19. Data: 2019-02-13 00:40:46
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 22:49, Animka pisze:

    > Nie można zostawiać telefonu do ładowania na całą noc. Telefon Cię
    > powiadamia kiedy bateria już naładowana i prosi o odłączenie ładowarki,

    Ech...bo tu o ekologię chodzi a nie o baterię. Masz odłączyć ładowarkę,
    żeby elektrownia nie musiała palić tyle węgla :)

  • 20. Data: 2019-02-13 00:53:32
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 1:40, LordBluzg(R) pisze:

    > Ech...bo tu o ekologię chodzi a nie o baterię. Masz odłączyć ładowarkę,
    > żeby elektrownia nie musiała palić tyle węgla :)

    To też fakt, ale ładowanie baterii całą noc psuje telefon (czy baterię).

    --
    animka