  • 21. Data: 2019-02-13 01:49:19
    Temat: Re: Jaka ładowarka niskoprądowa do smartfona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Feb 2019 21:45:53 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Generalnie możesz sobie obliczyć,

    Ale ja wole wynik pomiaru a nie wynik teoretycznych obliczen.

    >skoro producent podaje że akumulator
    > 2800mAh ładuje się w czasie 160 minut :)

    1.05 A

    J.

  • 22. Data: 2019-02-13 09:10:15
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > To też fakt, ale ładowanie baterii całą noc psuje telefon (czy baterię).
    coś na potwierdzenie tej teorii?

  • 23. Data: 2019-02-13 11:09:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Feb 2019 00:21:20 +0100, w <5c635522$0$491$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    od/images/16/44/c9193559-dc6a-4667-9116-2d84cd7a76fd
    .jpg)

    > Misiu drogi. Skoro producent Samsunga S5 podaje że baterię 2800mAh
    > ładuje się przez 160 minut to sobie oblicz:
    > https://www.liczby.pl/kalkulatory/kalkulator-czasu-l
    adowania-baterii

    > Dodaj do tego stratę efektywności oraz +- 450mA na wyswietlacz.

    Najprościej jest zainstalować sobie AccuBattery z GP.
    Pomiedzy ile czasu ładujesz, prąd ładowania i pokaże pojemność.
    Nawet masz wykres w czasie, więc można prześledzić zużycię baterii.

  • 24. Data: 2019-02-13 11:10:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Feb 2019 00:38:07 +0100, w <5c63591e$0$488$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Noi? Ładuję nocami i w dzień, ciągle mao :(

    Outkitel K10000

  • 25. Data: 2019-02-13 11:51:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >coś na potwierdzenie tej teorii?

    Hm ... stary Siemens ME45 ?

    On mial tak, ze po naladowaniu baterii odlaczal ladowarke.
    Ale czuwal nad napieciem i jak sie bateria troche rozladowala, to
    ponownie wlaczal ladowanie.
    Tym razem trwalo kilka minut, bo bateria prawie pelna.
    A to oczekiwanie trwalo ok 30 minut.

    Zachowanie w miare sensowne ... ale efekt ... po poltora roku bateria
    miala polowe pojemnosci.
    Pierwsza Siemens/Panasonic, to mogl byc przypadek, ale kolejne
    zamienniki roznych marek jakos podobnie mialy.

    Telefon mial jeszcze jedna ceche - po dojsciu do 4.2V wylaczal
    ladowanie na ulamek sekundy, potem wlaczal i staral sie te 4.2V
    utrzymac.
    Zgodnie z zaleceniami, ale zalecenia raczej mowily o stalym napieciu,
    a tu IMO bylo wieksze, tylko na moment.

    Po pewnym czasie, czy moze jak mu wspolczynnik wypelnienia spadl
    jednak wylaczal ladowarke calkowicie.
    Tez zgodnie z zaleceniami.

    J.

  • 26. Data: 2019-02-13 12:02:35
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 11:10, r...@k...pl pisze:

    > Outkitel K10000

    5,5 cala, Andek 7 (max) i 2G Ram? Co ja miałbym z tym robić? Chyba w
    piaskownicy kopać dołki :D

    Powyżej 6 cali, 8 redzni (nie MediaTek), 6G Ram i 64/128 pamięci Andek
    8.1. Niestety jestem skazany na nowinki, które nie były testowane przez
    dłuższy czas bo dopiero powstały. Każdy staroć, który jest na rynku, nie
    spełnia moich wymagań a cwani producenci systemu (Android) szybko
    wprowadzają nową wersję, która spycha na dno starsze modele. Już coraz
    częściej dostaję odmowę ze sklepu Play (przegladarka komputerowa) że
    czegoś nie mogę zainstalować na starszym telefonie. Tych wyników nie
    widać w telefonie bo się nie wyświetlają. Nie zamierzam kupować drogiego
    sprzętu, bo nim minie rok, jego cena spadnie o 50% a alternatywa z Chin
    wydaje się całkiem spoko bo mogę wydać 1500zł zamiast 3000 na model
    podobny ale mało znany. Ponieważ bywam betatesterem w różnych apkach to
    nim apka uzyska jakotakie działanie, często drenuje baterię i głównie to
    jest problemem, nawet jeśli się aplikacji nie używa a działa "w tle"
    jako proces i przykładowo skanuje BT co jakiś czas lub lokację.
    BitCoinów nie zmierzam tym liczyć :D...ale nawet jeśli nie używam
    telefonu (noc) to pojemność spada często o 20% przez 8 godzin, gdzie
    telefon lezy i nikt go nie dotyka. Taki urok niektórych apek. Mogę Ci
    powymieniać ale nie widzę sensu. Ja te aplikację muszę mieć więc muszę
    też zadbać o środowisko dla nich i częste ładowanie sprzetu. Już pomijam
    fakt, że apki różnie zachowują się na różnych sprzętach. Na jednym
    potrafią zagotować procesor i zjeść baterię w chwilę a na innym sprzęcie
    działają spoko. Głównie używam wspomnianego S5 ale albo zdechnie
    niebawem albo go porzucę bo nie wyrabia. Apki o wiekszych wymaganiach
    testuję na lepszym sprzęcie ale nie chce mi się nosić kilku telefonów ze
    sobą.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 27. Data: 2019-02-13 12:34:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Feb 2019 12:02:35 +0100, w <5c63f981$0$523$65785112@news.neostrada.pl>,

> [...]
    >
    > Powyżej 6 cali, 8 redzni (nie MediaTek), 6G Ram i 64/128 pamięci Andek
    > 8.1. Niestety jestem skazany na nowinki, które nie były testowane przez

    Weź targaj ze sobą laptopa z akumulatorem skoro lubisz cegły :)

  • 28. Data: 2019-02-13 13:23:35
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 10:10, ToMasz pisze:

    > coś na potwierdzenie tej teorii?

    Poszukaj sobie na google. Nie mam linka.

    --
    animka

  • 29. Data: 2019-02-13 14:27:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 12:34, r...@k...pl pisze:

    > Weź targaj ze sobą laptopa z akumulatorem skoro lubisz cegły :)

    Targam ale obsługa Androida na lapku to porażka :)

  • 30. Data: 2019-02-13 14:40:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 13:23, Animka pisze:

    > Poszukaj sobie na google. Nie mam linka.

    Na google znajdziesz potwierdzenie tej tezy, jak i przeciwnej. Przy czym
    dominuje pogląd, że częste ładowanie bateriom Li-Ion nie szkodzi, a
    wręcz pomaga (lepiej ładować często niż rzadko).

    Więc opierając się na tym, co się znajdzie na googlu - nie masz racji.

    --
    Liwiusz