  • 61. Data: 2019-03-06 00:38:52
    Temat: Re: Jaka ładowarka niskoprądowa do smartfona
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-05 o 10:41, J.F. pisze:

    > W Polsce, w swiecie ?

    Tak jak napisałem.

    > Jak operatorzy daja nowe co 24m, to nie dziwne.
    > Ale ten sprzet potrafi dluzej dzialac ...

    To, że potrafi, to nie zmienia faktu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 62. Data: 2019-03-06 01:23:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Mar 2019 00:26:20 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):
    > W dniu 2019-03-05 o 22:36, J.F. pisze:
    > [...]
    >
    > Kurwa, Obie opcje :)

    To jedna z nich spowoduje niewielkie spowolnienie programu, a druga
    ... rozne moze skutki.

    A obserwuje wlasnie rozne skutki, a nie niewielkie spowolnienie :-)

    > Nie odśmieca...łaaaaaaaaaaaaaaaaaadujeeeeeeeeee. Dłuuuuuuuuuuugo. :)

    Rozmiar apki wzrosl 10 razy, ze teraz łaaaaaddddduuuuujjjjjeeee tak
    dlugo ?

    > Noi? A co ze starym? Śmietnik?

    Jakos tak, szczegolnie gdy bateria juz niedomaga :-)

    > Nie piszę o źródełku do którego dostęp jest po dłuuuuugiej kolejce.
    > Wkurwia dłuuuga kolejka.

    Ale do czego ta kolejka i czemu taka dluga ?

    J.

  • 63. Data: 2019-03-06 13:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Jeśli bazujesz na odczuciach, no to rzeczywiście masz precyzyjne
    > pomiary
    >:-D Do pomiaru pojemności baterii służą specjalne przyrządy. Bateria
    > musi być wymontowana. To co, nazywasz pomiarem pojemności, to jest
    > odczyt z jądra Androida i/lub z samej baterii. Takie małe czary mary
    > a nie pomiar czegokolwiek.

    Z ciekawości - czyli jak mam miernik podpiety do ładowarki, zeruje
    baterie w telefonie, wyłączam telefon i podpinam ładowanie po czym
    sprawdzam ile telefon "wział" prądu to taki pomiar jest zły?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 64. Data: 2019-03-06 14:41:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
> [...]

    >baterie w telefonie, wyłączam telefon i podpinam ładowanie po czym
    >sprawdzam ile telefon "wział" prądu to taki pomiar jest zły?

    Nie uwzglednia:
    -poboru pradu przez telefon, a moze byc spory ... choc wylaczenie
    pomaga,
    -przy nowych telefonach - przetwornicy obnizajacej napiecie, i
    podnoszacej prad.

    Ale Marek nie o tym pisal, tylko o jakims programie.

    Natomiast odczyt z baterii ... o, to moze byc dobre.
    Tylko IMO baterie w telefonie nie maja stosownego ukladu,
    a moze nawet sam telefon go nie ma.

    J.

  • 65. Data: 2019-03-07 02:07:19
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-06 o 13:59, Budzik pisze:

    > Z ciekawości - czyli jak mam miernik podpiety do ładowarki, zeruje
    > baterie w telefonie, wyłączam telefon i podpinam ładowanie po czym
    > sprawdzam ile telefon "wział" prądu to taki pomiar jest zły?

    Tak jak JF napisał - zupełnie nie o tym mowa lecz o bazowaniu na
    wskazaniach jakiegoś softu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek