  • 51. Data: 2019-03-05 17:03:44
    Temat: Re: Jaka ładowarka niskoprądowa do smartfona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Tue, 5 Mar 2019 12:51:20 +0100, w
    <5c7e6309$0$523$65785112@news.neostrada.pl>,

    >Skoro na Ace 2 jest Pie, to podejrzewam, że Ace 3 też można
    >zaktualizować.

    Ogolnie Samsung juz zaprzestal aktualizacji tego modelu,
    ale zainstalowac cos alternatywnego ... musze sprobowac.

    Ale jesli dobrze zgaduje i o RAM chodzi ... cos wspolczesnego zostawi
    programom wieksza ilosc z tego 1GB ?

    J.

  • 52. Data: 2019-03-05 17:12:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-03-05 o 12:51, J.F. pisze:

    >No właśnie. Dochodzi czasem do tego, że aplikację się wysypują, nie
    >pisząc już o muleniu się google maps czy asystenta. Coraz więcej apek
    >wymaga wyższej wersji Androida i zwyczajnie na Twoim S4 nie
    >wyświetlają Ci się apki, których telefon nie przyjmie...Tak działa
    >sklep.

    Tak jakos dziala, ale tam mam 5.0 i i chyba w praktyce jeszcze nie
    trafilem na taka, co nie dziala.
    Byc moze aktualizacje nie przychodza ... ale czy to zle ? :-)

    >Aktualizacje. Każda aktualizacja zawiera coraz więcej a stare mają
    >odmowę, że jeśli nie zaktualizujesz to koniec zabawy...a
    >zaktualizowac możesz jedynie na wyższą wersję Andka :/

    Tu jest 4.4 i faktycznie juz sie pojawiaja informacje, ze przestana
    dzialac.

    Ale te co dzialaja, to nie jest tak, ze nie pracuja, tylko np potrafia
    sie zwiesic.
    Byc moze nowy format reklam google wprowadzilo i zawiesza :-)

    >Ja gram w nowe gry oparte o geolokację. Bez 3G RAM to raczej porażka,
    >podobnie z niską wersją procka. Co miesiąc potrafią wydać
    >aktualizację a stara wersja nie działa.

    A trekbuddy dziala, GMaps dziala, janosik dziala, here dziala ...

    >Nawet sklep Play się muli na starszym sprzęcie a bez aktualizacji też
    >nie działa. Ponieważ mam całą gamę sprzętu (bo nie wyrzucam) to widzę
    >już spore różnice pomiędzy pracą starego sprzętu (megazamulony) a
    >nowego. Obsługa Google (nie tyle wyszukiwarki) co całego
    >oprogramowania Google zamula już straszliwie. Nowy sprzęt działa jak
    >kiedyś stary i dodatkowo ma więcej funkcji, niedostepnych na starym.

    No ale to by nie dzialalo wcale, a nie bylo zmulone.

    Chyba, ze maja jakis workaround - nie ma funkcji w systemie,
    to wykonaj zastepczą. Ktora niestety gorsza/wolniejsza.

    J.

  • 53. Data: 2019-03-05 18:28:00
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-05 o 17:12, J.F. pisze:
    [...]

> [...]
    > sie zwiesic.
    > Byc moze nowy format reklam google wprowadzilo i zawiesza :-)

    Zwyczajnie RAMu brakuje a procek nie wyrabia.

    > A trekbuddy dziala, GMaps dziala, janosik dziala, here dziala ...

    To działa nawet na przedpotopowych kuchenkach mikrofalowych :)

    GMaps, nim się odpalą, to często można dojechać na miejsce bez nawigacji :D

    > No ale to by nie dzialalo wcale, a nie bylo zmulone.

    Nie, muli i tyle. Wybieranie czegoś to koszmar i jeszcze potrafi się
    zawiesić...jak poczekasz 10 min to się nawet odwiesza :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 54. Data: 2019-03-05 19:31:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-03-05 o 17:12, J.F. pisze:
    [...]

    >Zwyczajnie RAMu brakuje a procek nie wyrabia.

    Gdyby procek nie wyrabial, to powinno dalej dzialac, tylko nieco
    wolniej.
    No chyba, ze napchali pracy w funkcje cyklicznie wykonywane, ze uzyty
    na 100% czy wiecej.

    RAM brakuje ... tez tak podejrzewam. Ale pare miesiecy wczesniej nie
    bylo takich problemow.
    Nagle wzroslo zuzycie RAM, czy akurat pare aktualizacji rozroslo czesc
    rezydentna, i dostepna pamiec zmalala ponizej jakiejs krytycznej...

    >To działa nawet na przedpotopowych kuchenkach mikrofalowych :)
    >GMaps, nim się odpalą, to często można dojechać na miejsce bez
    >nawigacji :D

    Na starym telefonie ?
    Bo na nowym dosc sprawnie ...

    >Nie, muli i tyle. Wybieranie czegoś to koszmar i jeszcze potrafi się
    >zawiesić...jak poczekasz 10 min to się nawet odwiesza :D

    No ale czemu ?
    Przeciez nie dlatego, ze w starej wersji Androida brakuje jakiejs
    funkcji, wiec program wykonuje ja 10 minut :-)

    J.

  • 55. Data: 2019-03-05 20:10:42
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-05 o 19:31, J.F. pisze:
    [...]
    > Gdyby procek nie wyrabial, to powinno dalej dzialac, tylko nieco wolniej.
    > No chyba, ze napchali pracy w funkcje cyklicznie wykonywane, ze uzyty na
    > 100% czy wiecej.

    Misiu, jak dziecku, jak dziecku...kiedyś procki miały JEDEN rdzeń :] i
    0,5G RAM jak nie masz apek poinstalowanych, które źrą RAM bo serwis
    siedzi w tle i czycha to OK. Jak tylko zainstalujesz jakieś messengery
    (często 3-4szt) to już RAM jest zapchany, pomimo ze niby nic nie
    uruchomione.

> [...]
    > Nagle wzroslo zuzycie RAM, czy akurat pare aktualizacji rozroslo czesc
    > rezydentna, i dostepna pamiec  zmalala ponizej jakiejs krytycznej...

    No pewnie. Apki mają apetyt na RAM co najmniej 2x tle co 2 lata temu :]

    > Na starym telefonie ?
    > Bo na nowym dosc sprawnie ...

    No fakt, cały czas rozmawiamy o nowych telefonach. Nie zauważyłem :>

    > No ale czemu ?
    > Przeciez nie dlatego, ze w starej wersji Androida brakuje jakiejs
    > funkcji, wiec program wykonuje ja 10 minut :-)

    j/w Kiedyś Google Play miało 2MB :D

  • 56. Data: 2019-03-05 20:49:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 5 Mar 2019 18:28:00 +0100, w <5c7eb1b1$0$499$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > GMaps, nim się odpalą, to często można dojechać na miejsce bez nawigacji :D

    Używałem GM na 512MB. Działało nader sprawnie :)

  • 57. Data: 2019-03-05 21:57:05
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-05 o 12:51, J.F. pisze:

    > Ciagle uzywam S4 i na razie problemow nie ma, poza zbyt mala iloscia
    > flasha :-)

    Ja musiałem skombinować nowszy smartfon, bo producenci kilku aplikacji
    zażyczyli sobie wyższych wersji systemów operacyjnych, zarówno Androida,
    jak i iOS, z powodu ochrony danych osobowych. Kilka niezbędnych mi
    programów przestało działać wiosną 2018 roku, po prostu. :(

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 58. Data: 2019-03-05 22:36:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >siedzi w tle i czycha to OK. Jak tylko zainstalujesz jakieś
    >messengery (często 3-4szt) to już RAM jest zapchany, pomimo ze niby

    Jak dziecko - RAM brakuje, czy procek nie wyrabia, zdecyduj sie :-)

    Moze byc jedno i drugie, tylko objawy jednego i drugiego sa rozne.

    >No pewnie. Apki mają apetyt na RAM co najmniej 2x tle co 2 lata temu
    >:]

    Ale to nie bylo 2 lata, tylko raczej 3-6 miesiecy.
    Tzn w sumie to tak dosc nagle telefon stal sie nieuzywalny,
    ale mozliwe, ze wczesniej byly pierwsze objawy, tylko ignorowalem i
    zrzucalem na karb ogolnych bledow.

    >No fakt, cały czas rozmawiamy o nowych telefonach. Nie zauważyłem :>

    Czyli chciales powiedziec, ze na starym telefonie trekbuddy dziala
    sprawnie, a GMaps nie ?
    Sie zgadzam.
    I faktycznie GM dziala jakos wolno - tzn przyzwoicie startuje, adres
    wprowadzic trudno, bo klawiaturka sie dlugo wyswietla, wprowadzanie
    przez mikrofon startuje minutami ... swoja droga ciekawe co on wtedy
    robi ... pamiec odsmieca ?
    A na koncu wylatuje czy sie wiesza ?

    A janosik ? To nie jest juz maly program ...

    Tak czy inaczej - wyglada na to, ze RAM brakuje, i trzeba telefon
    wymienic na nowy :-)

    >j/w Kiedyś Google Play miało 2MB :D

    No ale funkcja po 10 minutach sie odwiesza i dziala.
    Czyli jest.
    Czyli nie mozesz pisac, ze w starej wersji systemu jej nie ma.

    No chyba, ze to jakos inaczej dziala, niz mi sie wydaje :-)
    Bo w nowych wersjach Androida funkcji faktycznie przybywa.

    J.

  • 59. Data: 2019-03-06 00:15:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-05 o 20:49, r...@k...pl pisze:

    > Używałem GM na 512MB. Działało nader sprawnie :)

    Ile lat temu?

  • 60. Data: 2019-03-06 00:26:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-05 o 22:36, J.F. pisze:
    [...]

    > Jak dziecko - RAM brakuje, czy procek nie wyrabia, zdecyduj sie :-)

    > Moze byc jedno i drugie, tylko objawy jednego i drugiego sa rozne.

    Kurwa, Obie opcje :)

    > Ale to nie bylo 2 lata, tylko raczej 3-6 miesiecy.
    > Tzn w sumie to tak dosc nagle telefon stal sie nieuzywalny,
    > ale mozliwe, ze wczesniej byly pierwsze objawy, tylko ignorowalem i
    > zrzucalem na karb ogolnych bledow.

    Nienawidzę ignorantów. Generalnie PLONK bo po chuj gadać? :>

> [...]
    > wprowadzic trudno, bo klawiaturka sie dlugo wyswietla, wprowadzanie
    > przez mikrofon startuje minutami ... swoja droga ciekawe co on wtedy
    Nie odśmieca...łaaaaaaaaaaaaaaaaaadujeeeeeeeeee. Dłuuuuuuuuuuugo. :)
    > A na koncu wylatuje czy sie wiesza ? <----nie używaj spacji :) to też jest
    ignorancją rozmówcy.

    ...czekaj/zamknij...czekam...

    > A janosik ? To nie jest juz maly program ...

    OPTYMALIZOWANY bo im zależy...Oni nie tylko obsługują smartfony.

    > Tak czy inaczej - wyglada na to, ze RAM brakuje, i trzeba telefon
    > wymienic na nowy :-)

    Noi? A co ze starym? Śmietnik?

    > No ale funkcja po 10 minutach sie odwiesza i dziala.
    > Czyli jest.
    > Czyli nie mozesz pisac, ze w starej wersji systemu jej nie ma.

    Nie piszę o źródełku do którego dostęp jest po dłuuuuugiej kolejce.
    Wkurwia dłuuuga kolejka.

    > No chyba, ze to jakos inaczej dziala, niz mi sie wydaje :-)
    > Bo w nowych wersjach Androida funkcji faktycznie przybywa.
    :)
    Nie rób z siebie idioty, skoro masz potencjał pisania na temat,
    zrozumiały. Nie piszesz do mnie. Piszesz do wielu... :)