  • 101. Data: 2017-12-02 00:04:43
    Temat: Re: Jaka nagrywarka DVD? program DVDInfoPro
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marek S, 01 gru 2017 w news:ovskf2$h1r$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Wcale nie, ciut lzejszy. Wersja 11 ma 26.9MB vs 29.2 ;-)

    To co kiedyś zachomikowałem, jak chcesz to sobie sprawdź:
    https://www.dropbox.com/s/syasiybskwkja7h/Nero%20Dis
    cSpeed.zip?dl=0

  • 102. Data: 2017-12-02 00:35:08
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-02 o 00:04, pueblo pisze:

    > To co kiedyś zachomikowałem, jak chcesz to sobie sprawdź:
    > https://www.dropbox.com/s/syasiybskwkja7h/Nero%20Dis
    cSpeed.zip?dl=0

    Ok ok, któraś z wersji była mniejsza z pewnością.... ale właśnie coś
    dziwnego odkryłem w Windows. Gdy przejdziemy do aplikacji, to obok
    każdej jest ilość zajmowanego miejsca. Jest ona znacznie większa od
    rozmiaru folderu z tą aplikacją. Odinstalowałem już Disk Speed ale mam
    Info Tool. W folderze jest 9.3MB a nie 29, jak podałem. WTF?

    PS
    Nie używam dropboxa gdyż wymaga logowania się w nim. Dysk googlowy jest
    lepszy do takich celów.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 103. Data: 2017-12-02 00:50:07
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-01 o 23:12, Marek S pisze:

    > Zatem włóż pustą płytę DVD do napędu, odpal BurnAware Free i pokaż, w
    > którym miejscu jest informacja o producencie płyty. Bo ja jej nie widzę.

    http://ifotos.pl/z/qxnnreq/
    Nie chce mi się podłączać teraz nagrywarki, ale podrzucan Ci menu-obrazek.

    --
    animka

  • 104. Data: 2017-12-02 10:31:41
    Temat: Re: Jaka nagrywarka DVD?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-17 o 01:28, Marek S pisze:
    > A to jak się trafi. Nagrywana ok 400zł a oryginał 1200zł.

    I na prawdę ta funkcjonalność jest warta tych pieniędzy?

    Co prócz nawigacji która pewnie lepsza/aktualniejsza będzie z byle
    smartfona za darmo tam się jeszcze aktualizuje?

  • 105. Data: 2017-12-02 16:37:04
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marek S, 02 gru 2017 w news:ovsovg$rdv$1@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > PS
    > Nie uzywam dropboxa gdyz wymaga logowania sie w nim. Dysk googlowy
    > jest lepszy do takich celów.

    Nie trzeba się logować, żeby ściągnąć ten plik. W dropboxie są dwa
    sposoby udostępniania.

  • 106. Data: 2017-12-02 21:47:14
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-02 o 00:50, Animka pisze:

    > http://ifotos.pl/z/qxnnreq/
    > Nie chce mi się podłączać teraz nagrywarki, ale podrzucan Ci menu-obrazek.

    O podobnej wartości merytorycznej byłoby rodzinne zdjęcie podczas obiadu :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 107. Data: 2017-12-02 21:48:21
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-02 o 16:37, pueblo pisze:

    > Nie trzeba się logować, żeby ściągnąć ten plik. W dropboxie są dwa
    > sposoby udostępniania.

    Zmieniłeś go teraz?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 108. Data: 2017-12-02 22:07:31
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-02 o 10:31, z pisze:

    > I na prawdę ta funkcjonalność jest warta tych pieniędzy?
    > Co prócz nawigacji która pewnie lepsza/aktualniejsza będzie z byle
    > smartfona za darmo tam się jeszcze aktualizuje?

    Aktualizuje się cały firmware systemu multimedialnego, zegarów i cholera
    wie czego jeszcze.

    Co do "lepszości" nawigacji Googlowej miałbym spore wątpliwości. Zależy
    co kto ceni. Bezdyskusyjnie same mapy są lepsze. Ale nawigacja Googlowa:

    - Nie wyświetli mi się na zegarach auta więc muszę gapić się w mały, ale
    mimo to zasłaniający widoczność i zmuszający do odwracania wzroku w inną
    stronę niż się jedzie monitorek. Raz już miałem stłuczkę z tego powodu
    więc choćby dlatego jej używać nie będę. Ale są inne jeszcze powody.

    - Nie dostosuje swojej głośności do poziomu szumu w kabinie (deszcz,
    duża prędkość i inne).

    - Nie ściszy muzyki w trakcie zapowiedzi.

    - Nie zamilknie ograniczając się do pokazywania kierunku jazdy gdy gadam
    przez telefon.

    - Nie posiada zewnętrznej anteny GPS więc często traci zasięg. Ta
    wbudowana chyba tylko w tunelach go traciła.

    - Nie współpracuje z przyciskami na kierownicy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 109. Data: 2017-12-02 23:03:24
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marek S, 02 gru 2017 w news:ovv3io$umv$3@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Zmieniłeś go teraz?

    Nic nie zmieniałem.

  • 110. Data: 2017-12-03 11:34:16

    Wybacz ale jak chce się mieć takie luksusy to trzeba bulić. :-)

    Są tańsze i wcale nie mniej wygodne rozwiązania.
    Ostatnio ujeżdżam OsmAndroid na starym tablecie. Jak się oszczędza to
    można trochę pokombinować z umiejscowieniem ekranu i pogodzić się
    pewnymi niedogodnościami.

    Technika tak szybko się rozwija że uwiązania się do jednego konkretnego
    rozwiązania bym nie zdzierżył :-)