  • 61. Data: 2017-11-15 03:28:59
    Temat: Re: Jaka nagrywarka DVD?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-14 o 12:16, z pisze:

    > Właśnie się zastanawiałem kiedy zauważysz że Animka dużo słyszała i
    > się wiele domyśla. :-)
    >
    > Też się kiedyś zastanawiałem czy to nie jest gimbazowy troll który
    > specjalnie preparuje te posty i testuje nas tu wszystkich na
    > "enteligencję" ;-)
    > Może to jakieś badanie naukowe jest?

    Tak, Ciebie pierdykowca testuję ;-)

    --
    animka

  • 62. Data: 2017-11-15 03:31:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-14 o 15:10, Marek S pisze:

    > Spokojnie, zorientowałem się już lata temu - i to dosłownie lata :-)
    > Animkę i jej "porady" chyba zna każdy i to na wielu grupach :-)
    >
    > Dałem jej szansę wniesienia czegoś wartościowego, nie skorzystała...

    A co Ty wartościowego wnosisz. Zadajesz jakiś wyimaginowane pytania i
    jesteś jak niedouczony dzieciak.

    --
    animka

  • 63. Data: 2017-11-15 10:14:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Nov 2017 19:16:46 +0100, w <oucnj6$ine$1@usenet.news.interia.pl>,
    Czarek <c...@n...fm> napisał(-a):

    > Pochwal się jak "formatujesz dane"? ;-)

    Podgrzewa płytę i wygina. To oczywiste :)

  • 64. Data: 2017-11-15 10:18:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Nov 2017 17:20:37 +0100, w <oucgop$3au$1@node2.news.atman.pl>, Marek S

    > Nie rozumiem co napisałeś :-)

    MCC to kod producenta płyty.
    Resztę masz wytłumaczoną niżej w wątku.

  • 65. Data: 2017-11-15 10:22:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Nov 2017 01:02:04 +0100, w <oudbpt$td1$1@node2.news.atman.pl>, Marek S

    > Który model? Na cdrinfo wyczytałem, że Pioneer les bliźniakiem LG. Ten
    > sam sprzęt lecz soft jedynie inny. Tak więc wypalony obraz zapisu wydaj
    > mi się być identyczny. W końcu liczy się moc lasera albo niższa prędkość
    > zapisu niż to zapisano w INFO płyty DVD.

    Być może, ja akurat kupowałem nagrywarkę BR Pioneera :)

    Podejrzewam bardziej, że problem masz z odtwarzaczem/ami w autach niż z
    nagrywarką. Stare napędy mają często kłopoty z nowymi płytami.

    Raczej zrób rajd po znajomych z nagrywarkami -- może jakaś kombinacja
    płyta+nagrywarka zadziała :)

    PS. Po co klonujesz skoro oryginał Tobie działa w aucie?

  • 66. Data: 2017-11-15 11:14:24
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Marek S w news:ou4olk$39e$1@node2.news.atman.pl
> [...]
    > znaczenia.
    > Wniosek z tego jest taki, że jakość nagrania jest kiepska, mimo iż PCty
    > bez problemów ją odtworzą. Używam nagrywarki LG BR-DVD a także w innym
    > kompie - nagrywarki DVD, też LG. Przypuszczam, że problem jest natury
    > sprzętowej. Chyba, że macie inne zdanie.
    > W związku z tym mam pytanie: jaką nagrywarkę kupić? Opinie typu
    > benchmark.pl rozpływające się nad urokiem frontowego panelu nagrywarki
    > traktuję jako spam.
    > A może jest "coś", co jeszcze warto zbadać przed zakupem?
    > Płyty przegrywam pod Nero Burning Rom 2018.

    sklonuj plyte do iso (ew. bin) softem tej klasy -->
    https://www.dvdfab.cn/hd-decrypter.htm?trackID=downl
    oadpage
    nastepnie wypal z tego pliku plyte tym np. softem --> ImgBurn, albo tym ->
    http://infrarecorder.org/
    jesli nadal bedzie kiepski efekt, to winny jest czytnik, albo kiepska seria
    plyt do palenia, nalezy po prostu kupic jedna taka, druga smaka, a trzecia
    jeszcze inna...
    cudow nie ma, jesli to nie jest kwestia zabezpieczenia plyty oryg. (a dvdfab
    swietnie to zdejmie) i czytnik czyta *bez* *problemu* inne palone domowo
    plyty, w dodatku te konkretna, oryginalna czyta, to musi ktoras sklonowana w
    koncu takze czytac.

  • 67. Data: 2017-11-15 11:41:26
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Kiedyś próbowałem sklonować płytę do nawigacji (żeby oryginał bezpiecznie trzymać w
    domu), nie dało się, ponoć jakaś metoda "słabych bitów" (program rozpoznawał, że brak
    oryginału).

    -----

  • 68. Data: 2017-11-15 11:57:19
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-13 o 21:58, Marek S pisze:

    > Mój syn ma Pioneera. Sprawdzę na nim zapis. Podejrzewam, że on raczej
    > się nie wyróżni w jakiś szczególny sposób. To solidna ale standardowa
    > nagrywarka raczej.

    OIDP to nie tyle sprawa producenta (aczkolwiek też ma znaczenie), co
    sprawa konkretnego modelu i konkretnego firmware nagrywarki.

    Najlepiej sprawowały się LG - potrafiły czytać i kopiować w wielu
    trybach (w tym bit-po-bicie) oraz miały niezłe korekcje sprzętowe. Ale
    tu uwaga: trzeba patrzeć na model. Ten sam model, ale z inną literą na
    końcu już mógł mieć zupełnie inne (obcięte) możliwości.

    @Marek S:
    Jeszcze jedną rzecz sobie przypomniałem: oprócz czyszczenia soczewki z
    obu stron dobrze jest przeczyścić lustro lub pryzmat oraz oczko lasera,
    a także zadbać o dobre smarowanie śruby napędowej i czystość całego
    wózka. Nie dotykamy sprężyn soczewki głównej!

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 69. Data: 2017-11-15 12:01:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-14 o 15:22, Marek S pisze:

    > Merc

    > Tego się nie da zrobić bo to jest cały system elektroniczny zintegrowany
    > ze wszystkim: nawigacja, USB, 2xDVD, telefon, wzmacniacz w bagażniku
    > podpięty światłowodami a wszystko wkomponowane w deskę rozdzielczą. Jego
    > działanie dostosowuje się do warunków jazdy. Kiedyś tak było, że auta
    > miały po prostu "radio", w które wchodziły kable i pozamiatane. Teraz
    > zmiana "radia" jest równoznaczna ze zrobieniem nowego auta.

    Są firmy, które robią m.in. zamienniki oryginalnych jednostek.
    Niejednokrotnie taki zamiennik miewa możliwości, o których fabryczne
    "radia" mogą tylko pomarzyć ;)

    Przykład:

    http://www.zenec.com/products/ego-navi/mercedes-benz
    /z-e4626/?lang=en

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 70. Data: 2017-11-15 12:37:37
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > miały po prostu "radio", w które wchodziły kable i pozamiatane. Teraz
    > zmiana "radia" jest równoznaczna ze zrobieniem nowego auta.

    Ja się z tym pogodziłem że przy zmianie samochodu
    (używanego na używany ;-) to ważne w tym kontekście)
    jego "radio" nie będzie mi odpowiadało jakością czy funkcjonalnością. A
    na pewno nawigację będzie można sobie wsadzić. :-)
    Od razu szukam alternatyw. A jeśli jest to trudne to poważnie rozważam
    odstąpienie od transakcji.
    Samochód ma mnie cieszyć a nie być powodem irytacji.
    Stary napęd optyczny w starym samochodzie?
    To nie ma prawa działać :-)

    PS. Już lepsze kasety i ten klimat :-)