  • 71. Data: 2017-11-15 12:51:05
    Temat: Re: Jaka nagrywarka DVD?
    Od: z <...@...pl>

    "Raz na rok zamawiam płytę DVD z aktualizacjami, Zawsze jest ona czytana
    perfekcyjnie"

    To po co ją tak oszczędzać jak co roku nowa przychodzi. Przecież czas
    zapier...

    Zapewne wielu dyskutantów tak jak ja pomyślało że zamawia obraz iso i
    musi sobie sam wypalić :-)

    PS. Wiem... A co z muzyką CD? Trzeba kombinować. Może AUX (jak nie ma to
    dorobić), może jako zmieniarka...

  • 72. Data: 2017-11-15 15:37:13
    Od: "jedrek" <wonzespamem@won>

    "Marek S" news:ou4olk$39e$1@node2.news.atman.pl

    > Raz na rok zamawiam płytę DVD z aktualizacjami

    Czego dotyczą te aktualizacje? To jakiś soft do auta czy co?

    Spróbuj pociągnąć palnikiem asusa
    https://bitcomputer.pl/pl/p/ASUS-DRW-24D5MT-BLACK-SA
    TA-NAGRYWARKA-OEM/39113
    cena dziś już niewielka, a wolę asusa niż jakieś tam LG czyli dawne Gold
    Star.

  • 73. Data: 2017-11-15 21:03:33
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-15 o 11:57, Adam pisze:

    > @Marek S:
    > Jeszcze jedną rzecz sobie przypomniałem: oprócz czyszczenia soczewki z
    > obu stron dobrze jest przeczyścić lustro lub pryzmat oraz oczko lasera,
    > a także zadbać o dobre smarowanie śruby napędowej i czystość całego
    > wózka. Nie dotykamy sprężyn soczewki głównej!

    Zerknij na to:

    https://pl.aliexpress.com/item/Top-quaity-OPT-2060-o
    ptima-2060-OPTIMA-2060A2-DVD-Optical-Pickup-laser-he
    ad-for-JVC-Toyota/32382479898.html

    W moim czytniku konstrukcja wózka lasera jest bardzo podobna. Szczerze
    mówiąc nie bardzo wiem co można wyczyścić poza powierzchnią soczewki.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 74. Data: 2017-11-15 21:14:20
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-15 o 10:18, r...@k...pl pisze:

    > MCC to kod producenta płyty.
    > Resztę masz wytłumaczoną niżej w wątku.

    No ok. Chodziło mi tylko o sformułowanie jakiego użyłeś iż jest to
    "moja" płyta a nie Verbatima :-) MCC to właśnie Verbatim (a konkretnie
    koncern Mitsubishi coś tam, z którym robią te płyty).

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 75. Data: 2017-11-15 21:19:20
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-15 o 12:01, Adam pisze:

    > Są firmy, które robią m.in. zamienniki oryginalnych jednostek.
    > Niejednokrotnie taki zamiennik miewa możliwości, o których fabryczne
    > "radia" mogą tylko pomarzyć ;)

    Tak, masz rację. Oglądałem odpowiedni do mojego aua nawet za jakieś 2
    koła plus moduł dodatkowy za chyba 500zł, dla tych, którzy wzmacniacz
    światłowodem mają podłączony. To:

    1. Kupa kasy.
    2. Brak gwarancji, że zadziała.
    3. Brak jakiejkolwiek gwarancji.
    4. Rozwiązuje pół problemu jeśli zadziała bo odtwarzacze są dwa.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 76. Data: 2017-11-15 21:29:48
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-15 o 12:37, z pisze:

    > Ja się z tym pogodziłem że przy zmianie samochodu
    >  (używanego na używany ;-)  to ważne w tym kontekście)
    > jego "radio" nie będzie mi odpowiadało jakością czy funkcjonalnością. A
    > na pewno nawigację będzie można sobie wsadzić. :-)
    > Od razu szukam alternatyw. A jeśli jest to trudne to poważnie rozważam
    > odstąpienie od transakcji.
    > Samochód ma mnie cieszyć a nie być powodem irytacji.

    Tak, to prawda. Ale nie jest aż tak źle. Zawsze miałem wyfisiowany
    sprzęt audio w autach, w których można było go jeszcze wstawiać. Ale
    żaden nie grał tak dobrze jak fabryczny w bieżącym aucie. Zresztą jak
    patrzę po droższych autach, to trudno trafić na kiepskie brzmienie
    sprzętu audio/video. Czasy się zmieniają.

    Z tymi alternatywami często jest tak, że kosztują fortunę nierzadko, a
    czasem więcej niż samo auto :-D Odpuściłem sobie więc i preferuję
    dopłacić do auta.

    A co do moich perypetii to nie radzę sobie jedynie z własnoręcznym
    przygotowaniem DVD z danymi. Video w drugim odtwarzaczu działa raczej
    dobrze. Tylko ten #1 jest przeznaczony do danych. Jeśli ktoś inny nagra
    DVD z danymi - jest perfekcyjnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 77. Data: 2017-11-15 21:30:54
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-15 o 10:22, r...@k...pl pisze:

    > PS. Po co klonujesz skoro oryginał Tobie działa w aucie?

    Bo wyjdzie taniej :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 78. Data: 2017-11-15 21:33:44
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-15 o 15:37, jedrek pisze:

    > Czego dotyczą te aktualizacje? To jakiś soft do auta czy co?

    Nawigacja + firmware systemów multimedialnych.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 79. Data: 2017-11-15 21:34:39
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-15 o 11:14, 1634Racine pisze:

    > sklonuj plyte do iso (ew. bin) softem tej klasy -->

    Ok, spróbuję. Dzięki :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 80. Data: 2017-11-15 23:39:41
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-15 o 03:24, Animka pisze:

    > Jak masz tam konto to możesz wykupić bodajże za 3 zł usługę "pomocni
    > fachowcy" (haha, to jakieś dziady nad dziadami i oszuści -oprócz
    > wizyty lekarskiej w domu oraz odholowania samochodu.
    > Nie wymienili mi lasera i jeszcze wzięli za niego pieniądze, a do
    > wieży wwalili kurz z worka od odkurzacza. Jeszcze będzie im kiedyś
    > ciążko zdychać.

    Poprawiłam rażące błędy-literówki.

    --
    animka