  • 1. Data: 2015-04-16 01:48:47
    Temat: Jaka stacja kontroli w Warszawie?
    Od: "Zetka" <t...@a...pl>

    Jaką stację kontroli pojazdów w Warszawie polecacie?
    Muszę jechać na przegląd z autem 5-letnim o stosunkowo
    małym przebiegu. Wg mnie samochód jest w dobrym stanie.

    Na jaką stację warto pojechać?

    Pozdrawiam
    Zetka

  • 2. Data: 2015-04-16 06:17:00
    Temat: Re: Jaka stacja kontroli w Warszawie?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-16 01:48, Zetka wrote:
    > Jaką stację kontroli pojazdów w Warszawie polecacie?
    > Muszę jechać na przegląd z autem 5-letnim o stosunkowo
    > małym przebiegu. Wg mnie samochód jest w dobrym stanie.
    >
    > Na jaką stację warto pojechać?

    Ja polecam Conrada przy Statoilu. Trzepią konkretnie, więc jak coś nie
    tak, to się dowiesz. Jak drobiazg to puszczą, tylko powiedzą co masz
    naprawić. Jak się im w zawieszeniu sworzeń górny się nie podobał to
    kazali wrócić jak zrobię.

    Shrek.

  • 3. Data: 2015-04-16 09:46:37
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 16.04.2015 o 01:48, Zetka pisze:
    > Na jaką stację warto pojechać?

    Co znaczy "warto"? Cennik jest odgórny, więc nie ma taniej-drożej.
    Wszędzie sprawdzają to samo (podwozie, zawieszenie, światła). Analiza
    spalin czy pomiar hałasu jest na specjalne namolne życzenie.
    Więc warto do tej, co masz najbliżej.

    --
    Alf/red/

  • 4. Data: 2015-04-16 10:13:32
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-16, o godz. 09:46:37
    Alf/red/ <a...@u...waw.pl> napisał(a):

    > Co znaczy "warto"? Cennik jest odgórny, więc nie ma taniej-drożej.
    > Wszędzie sprawdzają to samo (podwozie, zawieszenie, światła). Analiza
    > spalin czy pomiar hałasu jest na specjalne namolne życzenie.

    Analizę spalin w benzyniakach robią zawsze od wielu lat.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2015-04-16 10:26:34
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-16 o 01:48, Zetka pisze:
    > Jaką stację kontroli pojazdów w Warszawie polecacie?
    > Muszę jechać na przegląd z autem 5-letnim o stosunkowo
    > małym przebiegu. Wg mnie samochód jest w dobrym stanie.
    >
    > Na jaką stację warto pojechać?

    Do ASO

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2015-04-16 10:58:37
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 16.04.2015 10:13, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Analizę spalin w benzyniakach robią zawsze od wielu lat.

    Negative.

    MJ

  • 7. Data: 2015-04-16 11:17:23
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-16, o godz. 10:58:37
    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

    > Negative.

    Hmmmm... Od wielu lat jeżdżę zasadniczo na jedną stację w Warszawie i
    zawsze robili analizę jako pierwszy pomiar. Co więcej wychodzi na to że
    w obecnie obowiązującym rozporządzeniu w sprawie zakresu i sposobu
    przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów
    stosowanych przy tych badaniach z 26 czerwca 2012 jest coś takiego jak
    "Pomiar emisji zanieczyszczeń gazowych spalin pojazdów z silnikiem o
    zapłonie iskrowym, zarejestrowanych po raz pierwszy od dnia 1 lipca
    1995 r.". Dla Diesli mierzą zadymienie spalin.

    Wiec na pewno nie robią?

    Zdrówko

  • 8. Data: 2015-04-16 13:17:01
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > Muszę jechać na przegląd z autem 5-letnim o stosunkowo
    > małym przebiegu. Wg mnie samochód jest w dobrym stanie.

    Czy dobra, to taka, która wszystko dokładnie sprawdzi, czy taka, która
    wbije pieczątkę bez oglądania samochodu? Bo znam obydwa rodzaje...
    T.

  • 9. Data: 2015-04-16 13:28:00
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 16 Apr 2015 10:13:32 +0200
    "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote:

    > Analizę spalin w benzyniakach robią zawsze od wielu lat.

    Obaj nie macie racji.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 10. Data: 2015-04-16 15:19:45
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-04-16 01:48, Zetka wrote:
    > Jaką stację kontroli pojazdów w Warszawie polecacie?
    > Muszę jechać na przegląd z autem 5-letnim o stosunkowo
    > małym przebiegu. Wg mnie samochód jest w dobrym stanie.
    >
    > Na jaką stację warto pojechać?

    Od lat jeżdżę na Rudzką 26A, przy salonie Kii (przedłużenie Mickiewicza,
    to chyba jeszcze Żoliborz) - sprawdzają dokładnie, ale nie czepiają się,
    robią drobne rzeczy w rodzaju ustawień świateł (czasami nawet za darmo).