  • 11. Data: 2015-04-16 15:26:33
    Temat: Re: Jaka stacja kontroli w Warszawie?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-16, o godz. 15:19:45
    Uncle Pete <4...@g...com> napisał(a):

    > Od lat jeżdżę na Rudzką 26A, przy salonie Kii (przedłużenie
    > Mickiewicza, to chyba jeszcze Żoliborz) - sprawdzają dokładnie, ale
    > nie czepiają się, robią drobne rzeczy w rodzaju ustawień świateł
    > (czasami nawet za darmo).

    U*stawianie świateł przy okazji przeglądu to robili za darmo w każdej
    stacji w której byłem. Raz tylko diagnosta poległ tylko przy busiku KIA
    Preggio bo nei potrafił znaleźć mechanizmu regulacji. ;-)

    A solidnie bez czepiania się robią np. przy Nowoursynowskiej na terenie
    SSGW. W sumie to jak pomyślę to nigdy nie miałem problemów o ile
    samochód był OK. Raz tylko miałem problem w jednym aucie z hamulcami
    ale to dlatego że przyjechałem samochodem który stał ze 3-4 miesiące w
    garażu i mu przyrdzewiały tarcze. Diagnosta zalecił by wyjechać z
    badania i kilkanaście razy rozpędzić się i ostro zahamować. Pomogło -
    już było w normie. ;-)

    Zdrówko

  • 12. Data: 2015-04-16 15:37:11
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > garażu i mu przyrdzewiały tarcze. Diagnosta zalecił by wyjechać z
    > badania i kilkanaście razy rozpędzić się i ostro zahamować. Pomogło -

    Przecież to naprzeciwko miejsca gdzie mieszkam (ZWM), w przyszłym roku
    wypróbuję :)

  • 13. Data: 2015-04-16 15:42:00
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 16.04.2015 11:17, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Wiec na pewno nie robią?

    Na pewno mi nie robili za ostatnimi trzema przeglądami.

    Na pewno kiedyś kiedyś jak jeszcze chyba miałem CC to (na innej stacji)
    zrobili.

    MJ

  • 14. Data: 2015-04-16 16:27:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości
    >Na pewno mi nie robili za ostatnimi trzema przeglądami.

    >Na pewno kiedyś kiedyś jak jeszcze chyba miałem CC to (na innej
    >stacji) zrobili.

    Hm, ja pamietam ze kiedys ambitnie badali, a potem im przeszlo.
    Moze sie bali tej smugi olejowego dymu (wszystko zgodnie z norma, dla
    tego rocznika norma nieokreslona :-).
    A potem jezdzilem dieslami - i tu chyba spalin nie sprawdza sie, tzn
    przepis przewiduje kontrole zadymienia ...

    J.

  • 15. Data: 2015-04-16 17:35:32
    Od: "Zetka" <t...@a...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy dobra, to taka, która wszystko dokładnie sprawdzi, czy taka, która
    > wbije pieczątkę bez oglądania samochodu? Bo znam obydwa rodzaje...

    Dobra to taka, w której starannie wykryją wszystkie usterki, które mają
    wpływ na bezpieczeństwo jazdy (mam nadzieję, że u mnie takich nie ma),
    natomiast co do innych rzeczy tylko powiedzą co należałoby zrobić
    i nie czepiają się.

    Czytałam w Internecie, że są i takie stacje, które wmawiając klientowi,
    że coś stwierdzili, nachalnie sugerują żeby to od razu u mnich naprawić.
    Oczywiście za niezłą kasę. Od takich chcę się trzymać z daleka.

    Jaką macie opinię na temat stacji Motos na Kłobuckiej 10A?
    Słyszałam o niej skrajnie różne opinie.
    Czy ktoś ma własne doświadczenia związane z tą stacją, zwłaszcza
    z ostatniego okresu?

    Pozdrawiam
    Zetka

  • 16. Data: 2015-04-16 21:05:49
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-16 o 13:17, T. pisze:
    > (...)
    >
    > Czy dobra, to taka, która wszystko dokładnie sprawdzi, czy taka, która
    > wbije pieczątkę bez oglądania samochodu? Bo znam obydwa rodzaje...

    To ja się podepnę z pytaniem.
    Chciałbym sprawdzić stan podwozia, czyli amortyzatorów, zawieszenia,
    drążków skrętnych, silentblocków itd - jest jakaś stacja z dobrym
    fachowcem?
    Przegląd mam aktualny do listopada - nie o to chodzi.
    Auto to Pajero II.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2015-04-16 21:15:33
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Czy dobra, to taka, która wszystko dokładnie sprawdzi, czy taka, która
    > wbije pieczątkę bez oglądania samochodu? Bo znam obydwa rodzaje...

    Ja bym wybrał tą bez oglądania ....

    Endriu

  • 18. Data: 2015-04-17 10:46:32
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-16, o godz. 17:35:32
    "Zetka" <t...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > klientowi, że coś stwierdzili, nachalnie sugerują żeby to od razu u
    > mnich naprawić. Oczywiście za niezłą kasę. Od takich chcę się trzymać

    Różnie to bywa. 10-12 lat temu zdarzyło mi się pojechać Lanosem na
    prośbę mojego Ojca do stacji diagnostycznej koło Legionowa. Badanie,
    pieczątka w dowodzie. A przy oddawaniu dowodu diagnosta rzucił tekstem
    w stylu: "A ten ABS to niech Pan naprawi bo pewnie nie działa
    sterownik". Bez sugerowania że to u niego mam naprawić. ;-)

    > Jaką macie opinię na temat stacji Motos na Kłobuckiej 10A?
    > Słyszałam o niej skrajnie różne opinie.
    > Czy ktoś ma własne doświadczenia związane z tą stacją, zwłaszcza
    > z ostatniego okresu?

    W wielu stacjach wiele zależy od konkretnego diagnosty. Jedni są OK a
    inni potrafią się czepić dupereli - np. "pocącej" się miski olejowej. I
    jak stacja ich zatrudnia kilku to opinie mogą być skrajnie różne.

    Zdrówko

  • 19. Data: 2015-04-18 21:05:26
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2015-04-16 o 11:17, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Wiec na pewno nie robią?

    na przeglądach obecnego samochodu, czyli od 2008 roku zadymienie
    sprawdzili mi aż raz. Stacje w dużych miastach.

    Michał

  • 20. Data: 2015-04-19 13:33:32
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Michał Jankowski wrote:

    > Negative.
    >
    > MJ

    Prawda. Mi w zeszlym roku pierwszy raz robili.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl