  • 91. Data: 2013-08-13 10:56:57
    Temat: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Aug 2013 10:13:43 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    zablokowana-niemal-osiem-godzin-a-tablice-na-aow-nie
    -informuja-o-utrudnieniach,id,t.html?cookie=1
    lokowana&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=su
    ggest

    > Piszesz jak widzę tylko o Polsce.

    Juz nie tylko.

    > No, jak masz na myśli "antymiśka" to w zasadzie nie ma o czym

    Nie tylko. Informacja sie przydaje.
    O korkach, o paliwie, o jedzeniu, a nawet o tym czy przed tirmanem
    droga wolna.
    A nawet o tym o czym nawigacja jeszcze nie wie :-)

    > deliberować, a o tym co się dzieje w mieście to już nie wspomnę.
    > Jako pomoc w trasie to lepiej mieć nawigację i o dziwo radio :)
    > Dawniej to się nawet trafiały zabawne opowieści, ale teraz :>

    J.

  • 92. Data: 2013-08-13 11:05:24
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-13 10:49, J.F. pisze:

    > Hm, traffic raczej dziala z opoznieniem i usrednianiem, a moze i z
    > predykcja z dni poprzednich - imo - powinien uwzgledniac obie rzeczy.

    Wszystko działa z pewnym opóźnieniem i uśrednianiem, ale szybko
    i obiektywnie - skoro staje ruch to coś się stało, warto
    wysłać trasą alternatywną. Zgłoszenia to inna para kaloszy
    i też są obsługiwane.

    > Hm, raczej narzekalem na zbyt wolna reakcje na zmiane trasy.
    > Np widze ze ulica rozkopana, skrecam, zanim on mi przeliczy trase, to
    > mijam to skrzyzowanie gdzie powinieniem skrecic.
    > Ale przyznalem ze sie poprawilo.

    Narzekałeś na to, że żeby przeliczył to musisz wymusić przeliczenie,
    tymczasem robi to 'sam z siebie' ;)

  • 93. Data: 2013-08-13 11:19:01
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-13 10:56, J.F. pisze:
> [...]
    -informuja-o-utrudnieniach,id,t.html?cookie=1
    lokowana&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=su

    No to TMC dobrze działa, choć usługi live chyba z czasem ją 'łykną'.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Nie tylko. Informacja sie przydaje.
    > O korkach, o paliwie, o jedzeniu, a nawet o tym czy przed tirmanem
    > droga wolna.

    Informacja o korku będzie w navi, o paliwie będzie w navi, a wolna
    droga przed 'tirmanem' - hmmm, rzekłbym że bardzo naciągane.
    Z jedzeniem to też różnie bywa i informacja z radia to tak wiesz...

    > A nawet o tym o czym nawigacja jeszcze nie wie :-)

    No, są rzeczy których tam się nie znajdzie, ale z jazdą to one
    mają często niewiele wspólnego...

  • 94. Data: 2013-08-13 11:51:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Aug 2013 11:05:24 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Wszystko działa z pewnym opóźnieniem i uśrednianiem, ale szybko
    > i obiektywnie - skoro staje ruch to coś się stało, warto
    > wysłać trasą alternatywną.

    A to tylko trzech zapalonych kolegow zatrzymalo sie na tankowanie, a
    innych uzywajacych NE w promieniu 10 km nie ma :-)

    > Zgłoszenia to inna para kaloszy i też są obsługiwane.

    > Narzekałeś na to, że żeby przeliczył to musisz wymusić przeliczenie,
    > tymczasem robi to 'sam z siebie' ;)

    Hm, nie przypominam sobie, ale jesli tak napisalem - musialo wynikac z
    doswiaczen.

    J.

  • 95. Data: 2013-08-13 12:11:49
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-13 11:51, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 13 Aug 2013 11:05:24 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > A to tylko trzech zapalonych kolegow zatrzymalo sie na tankowanie, a
    > innych uzywajacych NE w promieniu 10 km nie ma :-)

    Jasne. Padł okoliczny BTS i okazało się, że możliwa jest teleportacja:>

  • 96. Data: 2013-08-13 19:46:16
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

> [...]
    > bedzie uzywac.
    > A przy popularnosci androida ma szanse sie rozwinac.

    Navi on-line puści ciebie w objazd 20 km-wy przez wioski a na CB dowiesz
    się że 15min i wszystko rusza.

    Zwykła nawigacja + CB i nie ma nic na dzień dzisiejszy lepszego.
    --
    Krzysiek

  • 97. Data: 2013-08-13 20:00:23
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-13 08:26, Artur Maśląg pisze:

    > O właśnie :) Są lepsze rzeczy od tego i można uniknąć podobnych i
    > 'lepszych' tekstów.

    Nie ma tak szybkich informacji jak na CB.
    Dodatkowo dowiadujesz się co chwile szczegółów o zdarzeniu które
    pomagają podjąć decyzję czy objeżdżać dzwona czy jednak poczekać aż
    posprzątają.
    Konar spadł na jezdnię, ktoś olej zgubił, pijany miedzy wiochami włóczy
    sie w ciemnościach. Pijany prowadzi busa itp itd.
    Gdzie się tego dowiesz jak nie na CB. Czy ja muszę klepać o takich
    oczywistościach?

    > Dużo lepiej się sprawuje dobra nawigacja online. CB można wyłączyć.

    Nie rozśmieszaj mnie.

    > Większość ludzi nie posługuje się takim językiem jaki dość powszechnie
    > spotyka się na CB.

    Ja bym z powszechnością tego nie mieszał. To że kilku szoferaków z
    prowincji ponawija to nie powszechność.

    > LOL - skręć rf-gain a z pewnością usłyszysz informację o wypadku na
    > trasie.

    Ja wiem jak z tego korzystać by docierały do mnie tylko istotne informacje.
    --
    Krzysiek

  • 98. Data: 2013-08-19 19:43:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 11 Aug 2013 21:15:35 +0200, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    >Testuje po kraju i hula aż miło.

    Jednak mam kilka zastrzeżeń.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 99. Data: 2013-08-19 20:00:39
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-19 19:43, jerzu pisze:

    > Jednak mam kilka zastrzeżeń.

    Jeszcze się taki nie urodził, by wszystkim dogodził :)

    --
    Krzysiek

  • 100. Data: 2013-08-20 00:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@i...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jednak mam kilka zastrzeżeń.

    i to, jak widze, bardzo merytorycznych :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,