  • 1. Data: 2009-06-24 10:03:30
    Temat: Jaki kabel Wi-Fi ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Trwa remont pewnego pomieszczenia i na wszelki wypadek chcemy przez nie puścić ok. 10
    metrów kabla do ewentualnej przyszłej zewnetrznej anteny Wi-Fi (planowany zasięg
    przyszłego Wi-Fi na podwórzu w granicach 80 metrów dookólnie).
    Peszel raczej niemożliwy (cienki tynk).
    Jaki kabel polecacie?
    JaC

  • 2. Data: 2009-06-26 06:47:11
    Temat: Re: Jaki kabel Wi-Fi ?
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    przyszłego Wi-Fi na podwórzu w granicach 80 metrów dookólnie).

    Zaplanuj bliżej AP.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2009-06-26 09:52:18
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    DooMiniK wrote:
    > Zaplanuj bliżej AP.

    ... a odpowiadając na pytanie: H155, lub RF240.
    Przy użyciu H-155 straty sięgają 0.5dB na 1m. Jak chcesz
    zmniejszyć straty prawie o połowę, to możesz kupić H1000.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,
    Piszę tylko i wyłącznie korzystając z serwera
    home.net.pl: Message-ID: <c...@n...home.net.pl>