  • 1. Data: 2009-01-09 08:55:18
    Temat: najlepszy firewall na swiecie
    Od: a...@p...pl

    1. Jedna ludzka komórka zawiera 75 MB informacji genetycznych
    2. Dlatego jeden plemnik 37,5 MB
    3. W jednym ml spermy jest 100 milionów plemników
    4. Przy ejakulacji trwającej średnio 5 sekund uwolni się 2,25 ml
    spermy
    5. Z wyliczeń otrzymamy, że przepustowość danych męskiego penisa
    wynosi (37,5 MB x 100 MB x 2,25)/5 = 1687,5 Terabajtów na sekundę
    6. W wyniku tego wiemy, że żeńskie jajeczko jest zdolne wytrzymywać
    ataki DDoS o objętości więcej niż 1,5 Pentabajtów na sekundę a przy
    tym przepuści tylko jeden pakiet danych. Tym samym jest to najlepszy
    hardware'owy firewall na świecie!
    7. Jedna wada... Ten jeden jedyny pakiet, który system przepuści,
    zawiesi cały system na 9 miesięcy.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-01-09 09:56:45
    Temat: Re: najlepszy firewall na swiecie
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    a...@p...pl wrote:
> [...]
    > hardware'owy firewall na świecie!
    > 7. Jedna wada... Ten jeden jedyny pakiet, który system przepuści,

    Strach otworzyć lodówkę, bo w pasztecie będzie też ten "dowcip".
    Wczoraj, jak dostałem to od koleżanki to zapytałem: "a co to jest DDoS"?
    ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2009-01-09 10:12:46
    Od: ikov <ikov1_@_t-l-e-n.pl>

    > Strach otworzyć lodówkę, bo w pasztecie będzie też ten "dowcip".
    > Wczoraj, jak dostałem to od koleżanki to zapytałem: "a co to jest DDoS"?
    > ;)

    No i widzisz, każdy mógł się pośmiać, chociaż może nie z tego samego :)

  • 4. Data: 2009-01-09 10:51:54
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    ikov wrote:

    > No i widzisz, każdy mógł się pośmiać, chociaż może nie z tego samego :)

    blablablablabla "PLEMNIK" {hahahah} blablablabla "SPERMA" {hahahah}
    blablablabla "zawiesi cały system na 9 miesięcy" *{haha}

    * - tylko dwa "haha" ze względu na to, że nie wszyscy zrozumieją

    ;-)

  • 5. Data: 2009-01-09 11:24:41
    Od: ikov <ikov1_@_t-l-e-n.pl>

    DooMiniK pisze:

> [...]
    > blablablabla "zawiesi cały system na 9 miesięcy" *{haha}
    >
    > * - tylko dwa "haha" ze względu na to, że nie wszyscy zrozumieją

    Nieważne jaki jest sens i treść, ludzie zaczynają reagowac jak
    wyszukiwarki - ważne słowo kluczowe.

    --
    http://ikov.bikestats.pl

    "NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."
    Śmierć ze Świata Dysku

  • 6. Data: 2009-01-09 11:59:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > hardware'owy firewall na świecie!
    > 7. Jedna wada... Ten jeden jedyny pakiet, który system przepuści,

    po co przerabiasz bash?

  • 7. Data: 2009-02-03 21:30:56
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    > Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    Co do punktu 7, mozna zastosowac jeszcze dodatkowe zsystemy zabezpieczeń-
    fizyczne lub chemiczne- , wtedy nawet ten jeden pakiet nie przejdzie.