  • 1. Data: 2016-09-10 20:00:41
    Temat: Jaki komp domowo-biurowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Co kupić możliwie najlepszego i najbardziej perspektywicznego?
    Kasa - ok 1000zł.
    Jakiś tower, bo będe do tego dokładał dwa dyski HDD magazynowe.
    Nie potrzebuje dysku HDD na system, będe wkładał tam SSD.

    Nie gram, wiec zastosowania to typowo domowe internety, pakiety biurowe,
    filmy etc.

    Komp chodzi 24h wiec dobrze zeby był mozliwie oszczedny prądowo.

    Co polecacie?

    Może byc nowka, moze być cos poleasingowego, moze byc cos "i" z intena,
    moze być cos z AMD, moze być coś nowego bo w sumei nie wiem co tam teraz
    gra w sprzecie :)

    P.S. Czy sa obudowy gdzie dyski wkłada sie z boku a nie od strony płyty
    głównej?

  • 2. Data: 2016-09-11 22:43:33
    Temat: Re: Jaki komp domowo-biurowy
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-09-10 o 20:00, Budzik pisze:
    > Kasa - ok 1000zł.
    >
    > Nie gram, wiec zastosowania to typowo domowe internety, pakiety
    > biurowe, filmy etc.

    Nikt kompetentny jakoś się nie odezwał, ja mam słabe rozeznanie, ale
    cosik-tam widziałem tu i ówdzie.
    Z wymienionych to najbardziej zasobożerne są filmy, ale jakieś i3
    powinno wystarczyć, o ile GPU będzie niezbyt cienkie (nie orientuję się
    w nich). Jakiejś konkretnej oferty nie polecę, musisz poszperać samemu.

    > moze cos poleasingowego,

    Zdecydowanie najtaniej wtedy wypadnie, choć oczywiście sprzętu będącego
    obecnie sprzedażowym hitem, ani też demona szybkości - z drugiej ręki
    raczej nie trafisz, chyba sam to wiesz. Pogmeraj na portalach
    sprzedażowych, i gdy coś Ci wpadnie w oko, to zadaj o ten sprzęt pytanie
    z linkiem, tak będzie najlepiej!

  • 3. Data: 2016-09-12 00:06:22
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 10.09.2016 o 20:00, Budzik pisze:
    > Co kupić możliwie najlepszego i najbardziej perspektywicznego?
    > Kasa - ok 1000zł.
    Windows czy Linux?

  • 4. Data: 2016-09-12 08:00:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Windows czy Linux?

    win

  • 5. Data: 2016-09-12 14:01:42
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Budzik pisze:

    > Komp chodzi 24h wiec dobrze zeby był mozliwie oszczedny prądowo.
    >
    > Co polecacie?

    A może po prostu poleasingowy Dell E6410 na i5 1440x900, do tego kupić
    jakiś NAS? Można kupić z roczna gwarancją i legalna siódemką, gotowe do
    pracy po włączeniu... Może się mylę, ale notebook z założenia ma być
    'energo' - no nie? ;)

    http://allegro.pl/dell-e6410-i5-4gb-160gb-1440x900-k
    law-pl-f23-kam-i6184745613.html

    Pzdr, OMSON

  • 6. Data: 2016-09-12 14:04:23
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Albo:
    http://allegro.pl/dell-latitude-e6410-14-core-i5-4gb
    -windows7-rok-gw-i6030283112.html

    (jest trochę tych ofert na Allegro)

    Pzdr, OMSON

  • 7. Data: 2016-09-12 17:56:21
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    niech CIę kurwa bóg broni przed składaniem siepa...
    będziesz klął później...

  • 8. Data: 2016-09-12 23:07:22
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-09-10 20:00, Budzik wrote:

> [...]
    > Może byc nowka, moze być cos poleasingowego, moze byc cos "i" z intena,
    > moze być cos z AMD, moze być coś nowego bo w sumei nie wiem co tam teraz

    Popatrz sobie na A albo po firmach sprzedajacych poleasingowce
    na Della 7010 w wersji Mini Tower, za jakies 1100 brutto kupisz i5-3470
    (ivy bridge, TDP 77W), wchodza tam 2x3,5 i sa dwie zatoki 5,25 wiec
    mozesz uzyc dystansow. RAM maksymalnie AFAIK 32GB. Raczej solidny klocek
    i z przyzwoitymi parametrami, mysle.

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2016-09-16 10:55:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-09-12 o 23:07, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > (ivy bridge, TDP 77W), wchodza tam 2x3,5 i sa dwie zatoki 5,25 wiec
    > mozesz uzyc dystansow. RAM maksymalnie AFAIK 32GB. Raczej solidny klocek

    W tej cenie jest licencja na system operacyjny, co do której nie trzeba
    będzie dzielić włosa na czworo, czy jest legalna, czy nie, czy raczej
    "nalepka COA"?

  • 10. Data: 2016-09-16 17:51:52
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-09-16 o 10:55, Poldek pisze:
    > W tej cenie jest licencja na system operacyjny, co do której nie trzeba
    > będzie dzielić włosa na czworo, czy jest legalna, czy nie, czy raczej
    > "nalepka COA"?
    A ktoś to będzie kiedykolwiek sprawdzał?

    Maciek