  • 51. Data: 2019-05-05 07:38:06
    Temat: Re: Jaki monitor
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-04 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Filip454 f...@g...com ...

    .jpg

    > Na wyjsciu DVI z komputera jest obraz plus dzwiek?

    https://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/
    2562/~/if-i-am-using-a-dvi-to-hdmi-cable-will-audio-
    be-transmitted-over-this-cable-to

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 52. Data: 2019-05-05 10:02:39
    Od: ń <k...@t...sie>

    Nareszcie ktoś odpowiedział na temat.

    -----

  • 53. Data: 2019-05-05 10:19:28
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 05.05.2019 o 10:02, ń pisze:
    > Nareszcie ktoś odpowiedział na temat.

    I nadal jakiś kretyn nie umie poprawnie cytować.

    --
    Czarek

  • 54. Data: 2019-05-06 07:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Cokolwiek byle nie z IPS :)
    >
    > kup sobie VA jako ja i kupię wk. moim IPS
    > Czarna czerń bezcenna...

    A co sądzicie o:
    - Eizo 24'' S2431W PVA

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 55. Data: 2019-05-06 10:59:34
    Od: ń <...@...n>

    O monitory to pytaj na jakimś forum dla grafików lub fotografów.
    Tutaj Ci mogę doradzić, ze funkcje Eco trzymają mojego Eizo przy mnie, a odstawiłem
    Della.

    -----

  • 56. Data: 2019-05-08 04:07:19
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 04.05.2019 o 11:59, Budzik pisze:
    > Na wyjsciu DVI z komputera jest obraz plus dzwiek?

    Jak już pisałem 3 razy (czyżbyś nie mógł czytać moich postów via
    Neostrada?) nie "jest", a "bywa", czyli tylko w niektórych kartach
    graficznych "tak", a w innych "nie".
    Podobnie z monitorami, ale to jeszcze rzadszy przypadek, aby monitor,
    posiadający wejście DVI -- łapał nim i dźwięk. Dlatego lepiej jest, gdy
    ma się monitor z HDMI i wtedy trzeba użyć przejściówki DVI -> HDMI, o
    takiej:
    https://allegro.pl/oferta/adapter-przejsciowka-dvi-n
    a-hdmi-fullhd-gold-6720009588
    za 3,68 złocisza.
    Potwierdź, czy przeczytałeś!

  • 57. Data: 2019-05-08 12:12:09
    Od: ń <...@...n>

    Nie było, nie ma i nie będzie.

    -----

  • 58. Data: 2019-05-08 14:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik JaNus p...@b...pl ...

> [...]
    > monitor, posiadający wejście DVI — łapał nim i dźwięk. Dlatego
    > lepiej jest, gdy ma się monitor z HDMI i wtedy trzeba użyć

    Potwierdzam :)
    Monitor kupiony, z wejsciem DVI, dzwiek pojdzie po kablu z minichinch.
    Dzieki wszystkim za podpowiedzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 59. Data: 2019-05-08 15:38:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 08 May 2019 12:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

    > Monitor kupiony

    To jaki w końcu? :)
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 60. Data: 2019-05-08 18:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > To jaki w końcu? :)