  • 1. Data: 2011-03-26 18:40:46
    Temat: Jaki netbook z dobra bat. + modemem 3G + HDMI ?
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com>

    Witajcie,

    Pytanie jak w temacie. Mowimy o netbooku o "standardowej" wielkosci
    ekranu ok. 10''. Dobrze gdyby mial jeszcze wygodna klawiature i lepszy
    niz Atom procesor (AMD Ontario ?). Jestem w stanie zrezygnowac z modemu
    3G, choc bylby wskazany. Moje typy na te chwile :

    - Toshiba NB550D (brak modemu 3G, nie wiem jak klawiatura, bo nie
    znalazlem go w zadnym sklepie)
    - Nokia Booklet (obawiam sie, ze klawiatura moze byc przymala, a obraz
    na ekranie zbyt maly ze wzgledu na wysoka rozdzielczosc matrycy, ale jak
    wyzej - nie znalazlem go nigdzie)

    A moze jest jeszcze cos ciekawego, co przeoczylem ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek