  • 31. Data: 2015-03-17 16:45:10
    Temat: Re: Jaki nowy SUV?
    Od: Tom <T...@d...com>

    W dniu 2015-03-06 o 17:55, Jacek pisze:
    > Przymierzam się do zakupu nowego SUVa i mam zamiar wydać +/- 100 tys.
    > Ewentualnie leasing, to wtedy możemy mówić o przedziale 100-130 tys.
    > Na BMW i Audi mnie nie stać, a z kolei Dacia Duster jakoś do mnie nie
    > przemawia. Co byście doradzili sensownego w tej cenie?
    > Jacek

    fiat 500X?

  • 32. Data: 2015-03-17 16:45:42
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-17 16:34, J.F. wrote:

    > Majac w pespektywie urlop na kempingu nad woda ?
    > Maly ten bagaznik, oj maly.
    >
    > A do dachu wysoko, nie da sie z boxa skorzystac :-)

    dlatego zimą do boxa wożę składaną plastikową drabinkę trzystopniową

    latem do deski windsurfingowej zresztą również :)

  • 33. Data: 2015-03-17 18:40:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tom" <T...@d...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > fiat 500X?

    Koło SUV-a to nawet nie stało.

  • 34. Data: 2015-03-17 23:07:34
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

> [...]
    > Na BMW i Audi mnie nie stać, a z kolei Dacia Duster jakoś do mnie nie
    > przemawia. Co byście doradzili sensownego w tej cenie?
    IX35, sportage - bliźniaki, przedwcześnie rozdzielone, ale wciąż podobne.
    Jak masz możliwość - importuj z usa - tam jeszcze są dostępne z
    normalnymi silnikami.

  • 35. Data: 2015-03-23 09:42:18
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-03-17 o 16:34, J.F. pisze:

    > Majac w pespektywie urlop na kempingu nad woda ?
    > Maly ten bagaznik, oj maly.
    >
    > A do dachu wysoko, nie da sie z boxa skorzystac :-)
    >
    > J.

    Bo i Sportage to nie dostawczak czy jakaś mała ciężarówka.

  • 36. Data: 2015-03-23 09:45:54
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-03-17 o 23:07, Scobowski pisze:
    > IX35, sportage - bliźniaki, przedwcześnie rozdzielone, ale wciąż podobne.
    > Jak masz możliwość - importuj z usa - tam jeszcze są dostępne z
    > normalnymi silnikami.

    Co to takiego ten "normalny silnik"?

  • 37. Data: 2015-03-23 16:06:51
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Co to takiego ten "normalny silnik"?

    Podłączam się do tego pytania. Jakie silniki tam teraz montują w EU i jakich
    szukać w USA ?.

    Endriu