  • 1. Data: 2009-05-20 21:36:31
    Temat: Dysk wrócił z gwarancji i...
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    .. coś nie tak.
    A mianowicie pojawiło sie 2x Recalibration Retries i tyleż samo Seek
    Error Rate, dysk widocznie pracował już wcześniej bo Smart monitoruje 93
    godziny pracy i 67 cykli start / stop.

    Zwracać na gwarancje po raz drugi czy zostawić w spokoju? Poza tym
    niepokoją mnie obszary z czasem odczytu 150ms.

    Tak czy owak dysk wyląduje w RAID1 (Mirror) z drugim wiec zawsze jakoś
    dane przetrwają...

  • 2. Data: 2009-05-20 21:59:49
    Temat: Re: Dysk wrócił z gwarancji i...
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niepokoją mnie obszary z czasem odczytu 150ms.
    >
    > Tak czy owak dysk wyląduje w RAID1 (Mirror) z drugim wiec zawsze jakoś

    Ja bym zapytal o zdanie bezposrednio producenta (lub jego przedstawiciela w
    Polsce)...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2009-05-21 04:43:07
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Michal AKA Miki pisze:

    > Ja bym zapytal o zdanie bezposrednio producenta (lub jego przedstawiciela w
    > Polsce)...

    wrócił od autoryzowanego dystrybutora :)