  • 1. Data: 2009-05-20 19:11:41
    Temat: Wireless usb
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Witam,

    Robi cos takiego chyba d-link, czy ktos jeszcze?

    TIA

    Pozdrawiam,
    Ghost

  • 2. Data: 2009-05-20 22:04:05
    Temat: Re: Wireless usb
    Od: "Jacek" <o...@f...cy>

    > Witam,
    > Robi cos takiego chyba d-link, czy ktos jeszcze?

    Edimax zdaje się też...
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2009-05-20 22:23:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Ghost" napisał:

    > Robi cos takiego chyba d-link, czy ktos jeszcze?

    Oczywiście Sagem ;-)
    I złośliwie dołącza to do LiveBoksa...

    JoteR

  • 4. Data: 2009-05-21 06:30:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście Sagem ;-)
    > I złośliwie dołącza to do LiveBoksa...

    Panowie, ale ja nie o WiFi przez port USB, tylko o bezprzewodowym USB. Do
    komputera podlaczasz cosia, a w innym pomieszczeniu masz innego cosia z
    HUBem USB - wszystko bezprzewodowo.

  • 5. Data: 2009-05-21 07:14:10
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 21 May 2009 08:30:22 +0200, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    >Panowie, ale ja nie o WiFi przez port USB, tylko o bezprzewodowym USB. Do
    >komputera podlaczasz cosia, a w innym pomieszczeniu masz innego cosia z
    >HUBem USB - wszystko bezprzewodowo.

    jakis czas temu czytalem o tej idei, ale nic wiecej. A czy to jest juz
    w realizacji?

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2009-05-21 07:31:38