  • 1. Data: 2009-05-20 22:54:45
    Temat: Adapter USB do zmiany kąta wtyczki
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Witam grupe

    Czy ktos spotkal sie moze z takim adapterem do zlacz na USB (mysle tu przede
    wszystkim o laptopach), zeby wtyczki zamiast sterczec do tylu (lub na bok)
    szly do gory? Ot, taki adapterek zmieniajacy kierunek kabla? Jakas taka
    "przejsciowka kątowa"...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2009-05-21 05:51:59
    Temat: Re: Adapter USB do zmiany kąta wtyczki
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Michal AKA Miki pisze:
> [...]
    > szly do gory? Ot, taki adapterek zmieniajacy kierunek kabla? Jakas taka

    Kiedyś widziałem coś takiego bodajże na laki.dvhk.pl.
    Była to przelotka USB mająca służyć podłączeniu dysku zewnętrznego do
    jakiejś nagrywarki PVR. Musiało to być małe, bo nie było miejsca pod
    zamkniętą klapką frontową.

    Poszukaj na lakim, tam może uda ci się znaleźć.

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 3. Data: 2009-05-21 05:53:14
    Od: "Adam" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> napisał w
    wiadomości news:gv21ns$op3$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > na bok) szly do gory? Ot, taki adapterek zmieniajacy kierunek kabla? Jakas

    Belkin elastyczny adapter portu USB
    C0120657 [F3U134aedFLEX]

    http://www.ceneo.pl/632999

    Pozdrawiam,