  • 21. Data: 2020-01-09 11:48:54
    Temat: Re: Jakie HDD teraz sie oplaca do NAS?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-01-09, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Niedawno szukałem materiałów 4k.
    > Znalazłem ciekawy link:
    >
    > https://4kmedia.org/real-or-fake-4k/
    >
    > lista filmów z realnym 4k.

    To jest faktyczny problem ale...

    > Mam bodajże trzy filmy z realnym 4k, mają ponad 60GB. Oczywiście są tam
    > też strumienie kilku ścieżek językowych.

    Owszem są BDXL ale są koszmarnie drogie, więc wątpie czy w normalnej
    dystrybucji. Te wszystkie UHD BD, które mam są dwuwarstwowe i te
    autentyczne 4k też wchodzą na 50GB.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2020-01-09 12:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Animko, dziecko drogie, nie wtrącaj się do rozmowy dorosłych.

    ROTFL

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 24. Data: 2020-01-09 12:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Ktoś ma chyba coś porąbane....
    > Na moim dysku filmy (pełnometrażowe) zajmują od 600 do 720 MB.

    Slepa? :-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 23. Data: 2020-01-09 12:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Starocie z 1969r "100 karabinów" zgrane z bluraya ma długość 8,29GB.

    Czasami to jest bez znaczenia.
    Jeżeli film jest z 1969 roku i nie był jakos cyfrowo obrabioany to ma
    jakosc jaka ma i nawet jak go sie 5 razy przegra przez DVD to jakosci to
    nie zmieni i ta wielkosc pliku nic zbytnio nie da.

    > Obok współczesny film "Złodziej i oszustka" ma długość 9,17GB.
    > Oba podobno 1080p.

    Przy czym liczy sie materiał zródłowy.
    Jak on nie był nagrywany czy zgrywany z dobrej jakosci materiału to
    pozniejsze upgreadowanie chyba niewiele da...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 25. Data: 2020-01-09 15:41:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rozdzielczość standardowej klatki filmu 35 mm to bodajże odpowiednik 8k.
    A były i taśmy szerokości 70 mm.
    Rzecz w tym, że powoli to nie rozdzielczość zaczyna ograniczać, lecz częstość ramki
    24 fps, co razi skakaniem obrazu przy wszelkich
    panoramach i ruchach.
    Wszelkie formy demo mające nas namówić do 4k to takie bardzo powolniutkie ruchy i
    panoramy za powyższą przyczyną, do tego technika
    telewizyjna 4k/UHD to 2160p czyli ramka 50/60Hz (na dodatek podwajana w dobrych
    telewizorach 100/120Hz), a nie staroświeckie 24 fps.

    -----

  • 26. Data: 2020-01-09 17:37:50
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-01-08 o 23:41, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Bo to pewnie filmy z Antonio Tano

    albo z Johnny Sins

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2020-01-09 17:40:20
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Niby tak, ale cholera wie. Jak miałbym wysupłać ++800zł na dysk to bym
    > jednak poguglał. Nie wiem czym się producenci kierują, ale na zdrowy
    > rozum powinna to być wypadkowa popularności produktu - jak bardziej
    > popularny, może się opłacić zintegrowana elektronika.

    Razcej kompaktują małe, czyli 2,5 cala zrób jeszcze mniejszym
    3,5 cala to kloc i extra elektronika niewiele zmieni.

    --
    Irokez

  • 28. Data: 2020-01-09 17:51:49
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

  • 29. Data: 2020-01-09 18:33:52
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-08 o 23:41, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Bo to pewnie filmy z Antonio Tano.

    Nie wiem kto to jest.

    Nie będę podawała tytułów filmów, ale np. taki film z delfinem w tytule,
    który grali w kinach-xVid 711 MB
    Inny fajny film w formacie avi -696 MB.
    :P

    --
    animka

  • 30. Data: 2020-01-09 18:39:01
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-09 o 03:08, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > Osoba podpisana jako Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Albo nie był dawno u okulisty... Wielokropek ma 3 kropki, nie cztery...

    > ...a pełnometrażowy film aktorski Full HD w dobrej jakości kompresji zajmie
    > raczej od 6000 do 7200 MB. Czyli albo tu dla odmiany gubisz znaki, albo na
    > ekranie g*.* widzisz. Tak czy owak zmień okulary.

    Nie potrzebne mi okulary.

    > Zamiast dyskutować po próżnicy, można skorzystać z dostępnych serwisów i
    > porównać na własną rękę. Oto przykłady filmów w H.264.

    Przepraszam za wyrażenie, ale sram na filmy w H.264 oraz z Vod.

    Tylko w formacie mp4 lub avi oglądam.

    --
    animka