  • 1. Data: 2010-04-03 23:54:58
    Temat: STACYJKA - co oznaczaja numery przy wtykach?
    Od: "michal999" <9...@9...com>

    Witam. Oprocz wspomnianego RESISTORA (temat wczesniejszy)-)) Mam takze
    klopot ze stacyjka - kwalifikuje sie do wymiany. Czy moglibyscie takze pomoc
    w rozszyfrowaniu co oznaczaja numery przy wtykach? Czy jest szansa aby
    dobrac zamiast tej inna stacyjke - np uniowersalna? Na co zwrocic uwage?
    Dzieki z gory.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/90782776d5
    65cb65.html

    Pozdr.
    Michal

  • 2. Data: 2010-04-04 00:23:21
    Temat: Re: STACYJKA - co oznaczaja numery przy wtykach?
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "michal999" <9...@9...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomoc w rozszyfrowaniu co oznaczaja numery przy wtykach? Czy jest
    > szansa aby dobrac zamiast tej inna stacyjke - np uniowersalna? Na co

    Nie wyglada na specjalnie skomplikowana. Jesli juz nie laczy wogole, to
    rozebrac i sprawdzic jak lacza styki w srodku na poszczegolnych polozeniach
    i rozrysowac sobie a pozniej podlaczyc odpwoeidnio do innej.

    Teoretycnzie na 1 styku musi byc caly czas +, na ostatnim polozeniu podaje
    na jeden styk zasilanie dla elektromagnesu rozrusznika - rozruch. Zostaja 3
    z ktorych jeden moze byc na czas rozruchu rozlaczany.

    --
    Picasso

  • 3. Data: 2010-04-04 08:01:12
    Od: "Jarek" <j...@e...pl>

    30 stały +
    50 rozrusznik

  • 4. Data: 2010-04-04 09:45:16
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    michal999 pisze:
> [...]
    > pomoc w rozszyfrowaniu co oznaczaja numery przy wtykach? Czy jest szansa
    > aby dobrac zamiast tej inna stacyjke - np uniowersalna? Na co zwrocic

    Ten po prawej ma oznaczenie AC, co może być skrótem od "Accesories". W
    skrócie chodzi o obwody, które nie są potrzebne do rozruchu (więc na
    czas rozruchu powinny być odłączone) i nie powinny być pod napięciem po
    wyłączeniu stacyjki. Jak możesz to rozbierz stacyjkę i zobacz jak są
    styki zwierane w zależności od położenia kluczyka.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 5. Data: 2010-04-04 20:59:28
    Od: "michal999" <9...@9...com>

    Witam ponownie, a wiec sytuacja wyglada nastepujaco:

    Pobawilem sie probnikiem i tak:

    Stacyjka ma 4 polozenia|:

    POZYCJA -1 Z ODBICIEM (GLOW - SWIECE)
    POZYCJA 0 - OFF
    POZYCJA 1 - ON
    POZYCJA 2 Z ODBICIEM (ROZRUSZNIK)

    po pomiarach prad pojawia sie wg nastepujacego schematu:
    POZYCJA -1 = 19 kolor bialy
    POZYCJA 1 = AC kolor czerwony
    POZYCJA 2 z ODBICIEM = 50 kolor zielony i 17 kolor niebieski

    Czy orientujecie sie moze - skad w pozycji2 (rozrusznik z odbiciem) pojawia
    sie prad na 50 i 17? Czy tak powinno byc?

    Pozdrawiam,
    Michal