  • 1. Data: 2010-04-03 17:05:44
    Temat: [DC] Motopartner - Grochowska
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chce zrobic przeglad w swoim Citroenie. Czy ktos moze polecic/odradzic
    serwis Motopartner na Grochowskiej w Wawie?
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2010-04-05 09:38:00
    Temat: Re: Motopartner - Grochowska
    Od: Paulus <p...@t...pl>

    On 3 Kwi, 17:05, "adam" <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    > Chce zrobic przeglad w swoim Citroenie. Czy ktos moze polecic/odradzic
    > serwis Motopartner na Grochowskiej w Wawie?

    Serwis ogólnie jest ok. Robią tylko francuskie i się znają na tym w
    przeciwieństwie to pana Kazia który raz robił XM-a i go spieprzył bo
    się nie znał i teraz rozpowiada tłuszczy "panie, francuzy to szmelc".
    Na miejscu jest hurtownia części w ogólnie przystępnych cenach, dużo
    części oryginalnych, na miejscu doradzą czy lepiej daną rzecz wstawić
    w oryginale czy może zamienniku. Serwis oferuje kompletny zestaw usług
    choć moją tylną belkę to gdzieś odsyłali do regeneracji podobnie
    rozrusznik. Akurat belkę naprawiono solidnie i w miarę tanio,
    rozrusznik musiałem reklamować. Ostatnio wymieniałem linkę sprzęgła to
    wyszło taniej niż na Zagójskiej (oryginał). Ogólnie serwis dużo lepszy
    niż np. Feuvert w którym robiłem parę rzeczy i nie byłem zadowolony
    nawet z wymiany oleju ( dwa razy za dużo nalali) ale nie idealny ale
    do przeglądu w sam raz.

  • 3. Data: 2010-04-05 20:33:21
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    Dnia Mon, 05 Apr 2010 00:38:00 -0700, Paulus napisał(a):

> [...]
    > Feuvert w którym robiłem parę rzeczy i nie byłem zadowolony nawet z
    > wymiany oleju ( dwa razy za dużo nalali) ale nie idealny ale do

    Jak tylną belkę robić to tylko u Gajowniczka na Chemżyńskiej, klasyczny
    "Kazio" ale spec od francuskich zawieszeń.
    Jak coś bardziej w elektrykę/elektronikę to Motopartner ok, robili mi
    parę rzeczy w Renault, byłem zadowolony.