  • 1. Data: 2009-03-27 22:58:16
    Temat: Jakie najlepsze sterowniki do Radeona x1650 Pro?
    Od: Krzysztof Dmytrów <k...@g...com>

    Witam

    Jak w temacie, od paru dni walczę z kartą na tych chipie firmy
    Powercolor. Najpierw zainstalowałem najnowszego Cataysta 9.3 (tak mi po
    nitce do kłębka wybrała strona AMD), jednak to była masakra -
    przetestowałem ten układ demem Dooma 3 i gra siepała się niesamowicie na
    niskich detalach przy rozdzielczości 640x480. Dlatego wywaliłem i
    zainstalowałem sterowniki z dołączonej płytki - wersja 8.coś_tam i
    jeszcze gorzej, uruchomienie gry powodowało wyłączenie monitora...
    Bardzo dziwny objaw (poza tym sam system przy tych i najnowszych
    sterownikach działał dobrze). Wszedłem na stronę Powercolor i tam
    wyszło, że powinienem zainstalować wersję 7.2. Tak zrobiłem i jest sporo
    lepiej - gram na średnich detalach przy rozdzielczości 1024x768 i czasem
    zdarza mu się przyciąć, ale generalnie nie jest źle.

    Chciałbym się spytać, czy ktoś miał doświadczenie z podobną kartą i może
    jest bardziej ode mnie doświadczony w walce ze sterownikami - może są
    jakieś najbardziej zalecane dla tej generacji kart.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    --
    pozdrawiam serdecznie
    Krzysztof Dmytrów

  • 2. Data: 2009-03-27 23:11:22
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Chciałbym się spytać, czy ktoś miał doświadczenie z podobną kartą i może
    > jest bardziej ode mnie doświadczony w walce ze sterownikami - może są
    > jakieś najbardziej zalecane dla tej generacji kart.

    generalnie dla starych kart ati od wersji 7.11 w górę było już tylko gorzej.
    7.9 albo 7.10 mogą być. Potem tylko masakra.

  • 3. Data: 2009-03-27 23:16:49
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Krzysztof Dmytrów pisze:
    /.../

> [...]
    > jest bardziej ode mnie doświadczony w walce ze sterownikami - może są
    > jakieś najbardziej zalecane dla tej generacji kart.

    apt-get radeon

  • 4. Data: 2009-03-27 23:17:40
    Od: Krzysztof Dmytrów <k...@g...com>

    > generalnie dla starych kart ati od wersji 7.11 w górę było już tylko
    > gorzej. 7.9 albo 7.10 mogą być. Potem tylko masakra.

    Dzięki bardzo, powalczę w takim razie jeszcze z tymi wersjami :).

    --
    pozdrawiam serdecznie
    Krzysztof Dmytrów

  • 5. Data: 2009-03-27 23:19:34
    Od: Krzysztof Dmytrów <k...@g...com>

    > apt-get radeon

    Gdyby to było takie proste - niestety to nie Linux :).

    --
    pozdrawiam serdecznie
    Krzysztof Dmytrów

  • 6. Data: 2009-03-27 23:46:50
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Krzysztof Dmytrów pisze:

    > Gdyby to było takie proste - niestety to nie Linux :).

    I grupa też nie ta.

  • 7. Data: 2009-03-27 23:56:37
    Od: Krzysztof Dmytrów <k...@g...com>

    > I grupa też nie ta.

    No niby moje pytanie nie było stricte sprzętowe... Tak na przyszłość, to
    gdzie mam kierować pytania na temat sterowników? Wydawało mi się, że
    tutaj się łapię...

    --
    pozdrawiam serdecznie
    Krzysztof Dmytrów

  • 8. Data: 2009-03-28 00:20:53
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Krzysztof Dmytrów pisze:

    > No niby moje pytanie nie było stricte sprzętowe... Tak na przyszłość, to
    > gdzie mam kierować pytania na temat sterowników? Wydawało mi się, że
    > tutaj się łapię...

    Na odpowiednią grupe pl.comp.os.

  • 9. Data: 2009-03-28 00:49:44
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Krzysztof Dmytrów pisze:

    > No niby moje pytanie nie było stricte sprzętowe... Tak na przyszłość, to
    > gdzie mam kierować pytania na temat sterowników? Wydawało mi się, że
    > tutaj się łapię...

    Może tutaj poszukaj?
    http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.as
    px

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-03-28 23:25:33
    Od: Krzysztof Dmytrów <k...@g...com>

    > Może tutaj poszukaj?
    > http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.as
    px

    No właśnie AMD chce żebym zainstalował najnowsze. Testowałem na nich
    Doom 3 Demo i był to pokaz slajdów, a nawet stareńki Quake II nie szedł
    płynnie :). Na razie skończyłem na wersji 7.10 i chyba zostanę :). Być
    może reszta mojego sprzętu jest zbyt słaba, żeby w pełni wykorzystać tę
    kartę.

    --
    pozdrawiam serdecznie
    Krzysztof Dmytrów