  • 1. Data: 2018-04-13 17:14:56
    Temat: Jakie opony letnie - średnia/górna półka
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Jakie polecacie (a jakich nie polecacie) opony letnie? Muszę wyrrzucić
    Uniroyale, na których się zawiodłem. Zależy mi na dobrym odprowadzaniu wody.
    Chińskie odpadają, polskie też. Rozmiar 205/55/16, index od V w górę.

    Pzdr

    --
    Axel

  • 2. Data: 2018-04-13 18:19:43
    Temat: Re: Jakie opony letnie - średnia/górna półka
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-04-13 o 17:14, Axel pisze:
> [...]
    > wody. Chińskie odpadają, polskie też. Rozmiar 205/55/16, index od V w górę.

    Ja mam Fulda SportControl 205/55R16 91 W.
    Zadowolony.
    1008PLN mnie komplet kosztował 3 lata temu. Tańsze były od EcoControl bo
    w promocji to kupiłem.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2018-04-13 18:32:10
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2018 o 17:14 Axel <n...@s...mu> pisze:

> [...]
    > Uniroyale, na których się zawiodłem. Zależy mi na dobrym odprowadzaniu
    > wody. Chińskie odpadają, polskie też. Rozmiar 205/55/16, index od V w

    Moje top 2 w średniej cenie:

    hankook ventus v12 evo2 k120 i Dunlop SP Sport Bluresponse

    Oba typy używałem w wersji XL.

    Nie polecam Michelin Prymacy HP

    TG

  • 4. Data: 2018-04-13 21:37:33
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > wody. Chińskie odpadają, polskie też. Rozmiar 205/55/16, index od V w górę.

    jak miałem 2 lata temu jeszcze omegę to z tego kresu polecam - Hankook

    nie polecam Michelin Primacy 3 - przebieg 20000 km, primacy 2
    przejechały 60000 km - ten sam samochód Opel Omega

    Aktualnie mam Chrysler Town&Country 2013 rocznik
    i amerykańskie - COOPER ZEON 4SX sport - mało znane u nas ale bardzo
    fajne , liczę że zrobię na nich jakieś 80000 - 85000 km

    Rewelacyjne mają zimówki COOPER DISCOVERER M+S Sport - po 2 sezonach
    mają 90000 km a jeszcze jeden sezon przejadą - zostało 6 mm bieżnika

    Pozdr
    Robert

  • 5. Data: 2018-04-14 16:19:10
    Od: d...@g...com

    W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 17:14:57 UTC+2 użytkownik Axel napisał:
> [...]
    > Chińskie odpadają, polskie też. Rozmiar 205/55/16, index od V w górę.

    Ja kupiłem rok temu Bluearth AE50 od Yokohamy i moim zdaniem na prawdę warto. Cena
    jest okej, jakość bardzo dobra. Prowadzą się dobrze, nie ściągają.

  • 6. Data: 2018-04-16 15:41:19
    Od: Chris <x...@x...com>

> [...]
    > wody. Chińskie odpadają, polskie też. Rozmiar 205/55/16, index od V w górę.

    Dunlop SP Sport Bluresponse 205/55/16, aktualnie takie mam. Wcześniej
    miałem 15" w innym aucie i super oponki na deszcz, do tego ciche.

    Tylko ja mam index W czyli najwyższy ale spokojnie bierz V.
    Dla czego V a nie W ? bo prawie nówkę sztukę rozdarłem sobie na cegle
    (niefartowne najechanie i bok poszedł) i szukając używki były same V a W
    jak na lekarstwo a jak była to kilku letnia kosztował prawie tyle co
    nówka. Po prostu V jest zdecydowanie bardziej popularne i w razie czego
    łatwiej trafić zamiennik.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 7. Data: 2018-04-16 22:13:04
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-04-13 17:14, Axel wrote:
    > Jakie polecacie (a jakich nie polecacie) opony letnie? Muszę wyrrzucić
    > Uniroyale, na których się zawiodłem. Zależy mi na dobrym odprowadzaniu wody.
    > Chińskie odpadają, polskie też. Rozmiar 205/55/16, index od V w górę.

    falkeny mam, w roznych rozmiarach, nie sprawiaja problemow