    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 6 Aug 2018 05:42:55 -0700 (PDT)
    Subject: Jakie radio po raz n-ty
    From: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    Jest sobie odtwarzacz Sony mex-n4000bt. Radio niespecjalnie stare, panel nigdy nie
    zdejmowany (więc ryzyko mechanicznego uszkodzenia przy np. upuszczeniu odpada) - ale
    jak widzę czytając teraz różne fora - dopadła go popularna w Sony przypadłość: co
    jakiś czas podczas jazdy wyłącza się i restartuje się wracając do seryjnych ustawień.
    Problem zaczął występować niedawno, radio ma prawie 4 lata i długi czas wszystko było
    OK.

    Jak już wspomniałem, problem z odtwarzaczami Sony przewija się dość często, ale
    zazwyczaj zwarcia robią jakieś przyciski przy wciskaniu - u mnie resetuje się
    samoczynnie... Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, jak temu zaradzić - pobawiłbym się w
    rozkręcanie itp... ale w ciemno nie chce mi się rozbierać radia, nie mam wiedzy, żeby
    szukać usterki.

    Po przydługim wstępie pytanie:
    Jakie nowe radio, jeśli tego nie uratuję? :-)
    - 1 DIN
    - niezbędne bluetooth i USB (BT najlepiej z zewnętrznym mikrofonem)
    - moc wystarczająca do głośnego słuchania ACDC ;-)
    - przyzwoita jakość dźwięku, ale nie jestem audiofilem
    - niebieskie ale nie oczojebne podświetlenie, im bardziej dyskretne tym lepiej
    - nie musi mieć CD, może mieć DAB+, miło, jakby nie mając CD było płytsze w kieszeni
    - cena do 400zł

    Najbliżej z tych, które przeszukałem na alle.. było by JVC KD-X341BT lub 351BT (w
    sumie z opisów nie wynikają między nimi jakiekolwiek różnice poza cyfrą w nazwie i w
    cenie)

    Sony już podziękuję niestety, a akurat kilka ich modeli mi się podoba.

    Kenwood, Clarion, Alpine za drogie.