  • 11. Data: 2018-08-07 14:46:39
    Temat: Re: Jakie radio po raz n-ty
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-08-06 o 15:23, Pablo Eldiablo pisze:

    > Nie chcę kupować chińszczyzny z aliexpress. Ani chińszczyzny z alibaby sprzedawanej
    3x drożej na allegro. Mam świadomość, gdzie jest WSZYSTKO produkowane, i że firmowy
    znaczek nie gwarantuje w 100% jakości i bezawaryjności (vide moje Sony) - ale tak już
    mam ;-)

    A z biedronki?
    https://www.pepper.pl/promocje/radio-blaupunkt-tokyo
    -110-biedronka-96315

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2018-08-07 16:00:41
    Temat: a się podepnę: 1DIN z wysuwanym ekranem - ma ktoś?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Intryguje mnie bajer w postaci radia z ekranem 1din (wysuwanym). Koncept
    jest taki, by móc na postoju obejrzeć jakiś filmik niekoniecznie męcząc
    telefon do tego celu.

    Korzystał ktoś z tego? jak wygląda trwałość i czy jest sens?
    Najchętniej chciałbym 2din ale do doblasa nie mogę zdobyć obudowy do
    deski rodzielczej:( są tylko do nowszego modelu:(

  • 13. Data: 2018-08-07 16:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pablo Eldiablo p...@g...com ...

    > No dzięki, utwierdziłem się, że biorę najtańsze markowe spełniające
    > założenia = JVC.

    Proszę cie, wez najpierw obejrzyj i podotykaj.
    Albo jak chcesz to moge ci sprzedac swoje za pol ceny. Ma moze z pol roku
    i tak mnie wkurwia ta jakość wykonania ze od chętnie się pozbęde.
    Zeby nie było - gra ok. Po prostu nie cierpie takich plastikowych
    cienkich przycisków które się "rylają" :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 14. Data: 2018-08-07 18:13:03
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 sierpnia 2018 14:46:46 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

> [...]
    że firmowy znaczek nie gwarantuje w 100% jakości i bezawaryjności (vide moje Sony) -

    By pasowało, ale nie ma bluetooth - a to podstawowy warunek.

  • 15. Data: 2018-08-07 18:20:51
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Spróbuj zapytać na forum elektroda.pl jest duża szansa, że jest tam
    > gotowe rozwiązanie, a jak nie ma, to podpowiedzą.
    > Jacek

    Temat był już poruszany setki razy. Użyj wyszukiwarki.
    Montaż może być wykonany jedynie przez certyfikowanego montażystę.
    Zamykam wątek.

  • 16. Data: 2018-08-07 18:22:12
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > Zeby nie było - gra ok. Po prostu nie cierpie takich plastikowych
    > cienkich przycisków które się "rylają" :)

    Niech idzie do jakiegoś norauto i pomaca. acja.
    Nie sądzę jednak, że tak poleciała jakość u nich. Może po prostu ujowy
    model im wyszedł?

  • 17. Data: 2018-08-07 22:04:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** sirapacz pisze tak:

    > Temat był już poruszany setki razy. Użyj wyszukiwarki.
    > Montaż może być wykonany jedynie przez certyfikowanego montażystę.
    > Zamykam wątek.

    aż się zabojałem ;)

    Mamy tu skarb usenet bo przeważnie inteligentni ludzie, brak reklam,
    brak moderatora, brak wirusów, brak flasha, brak cookies i rodo,
    nigdy wszystkich serwerów nie wyłączą, czytać można na ekranie pralki.

    mniut malina

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 18. Data: 2018-08-07 22:50:12
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 sierpnia 2018 16:59:58 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    > Zeby nie było - gra ok. Po prostu nie cierpie takich plastikowych
    > cienkich przycisków które się "rylają" :)

    Dobra, serio wziąłem sobie do serca, w ostatniej chwili nie kliknąłem :-) Pomacam
    gdzieś najpierw ;-)

    Btw. przeklikując znalazłem radio, jakie by mi naprawdę pasowało: VDO TR723. Proste,
    funkcjonalne, ciut drogie, ale to nie najistotniejsze... ale na 24V... ;-/

  • 19. Data: 2018-08-08 07:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > Niech idzie do jakiegoś norauto i pomaca. acja.
    > Nie sądzę jednak, że tak poleciała jakość u nich. Może po prostu
    > ujowy model im wyszedł?

    Byc moze ujowy model...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 20. Data: 2018-08-08 11:45:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-07 o 22:50, Pablo Eldiablo pisze:
> [...]
    Proste, funkcjonalne, ciut drogie, ale to nie najistotniejsze... ale na 24V... ;-/

    A czy ono nie ma brata w wieku... znaczy na napięcie 12V?
    Tak, jak swego czasu patrzyłem na różne firmy, to były bliźniacze modele
    w obu napięciach.

    Ewentualnie jakaś przetwornica 12/24, bo to prostsze niż przerabianie radia.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam