  • 21. Data: 2015-10-03 21:11:53
    Temat: Re: Jakie środowisko do C dla Atmegi?
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sat, 3 Oct 2015 16:31:52 +0200, Paweł
    Kasztelan<P...@g...com> wrote:
    > Polecam środowisko Eclipse.

    Ominęła mnie przyjemność używania Eclipse, ale ma ono tę zaletę że
    nie trzeba go instalować, można np. mieć i uruchamiać z pendrive.

  • 22. Data: 2015-10-04 22:51:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    > Czytelność kodu źródłowego zależy od programisty. Widziałem
    programy
    > w Asemblerze napisane strukturalne i czytelnie. A zapewniam cię, że Basic
    > nie jest jedynym językiem case insensitive.

    Otóż to, każdy język dopuszczający case ins. jest bałaganiarski z
    natury, szczególnie dla winusera, który jest do tego przyzwyczajony
    np. FS. Jeden czy drugi pedant tego nie zmieni.
    ---
    Rozróżnianie wielkości liter jest zasadniczo właściwe. Ograniczyć je może
    jedynie notacja w której używa się wielkości liter do oznaczania zasięgu czy
    tam co kto sobie wymyśli.

  • 23. Data: 2015-10-05 06:51:22
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sun, 4 Oct 2015 22:51:20 +0200, "re" <r...@r...invalid> wrote:
    > Otóż to, każdy język dopuszczający
    > case ins. jest bałaganiarski z

    Od walki z bałaganem jest standard kodowania, a nie składnia. Jeżeli
    masz bałagan w szafie, to nie odpowiada za to ani producent mebla,
    ani darwal.

  • 24. Data: 2015-10-05 10:22:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 05 Oct 2015 06:51:22 +0200, slawek <f...@f...com> wrote:
    > Od walki z bałaganem jest standard kodowania, a nie składnia.
    Jeżeli
    > masz bałagan w szafie, to nie odpowiada za to ani producent mebla,
    > ani darwal.

    Jasne, czego przykładem jest phyton, rotfl.

    --
    Marek

  • 25. Data: 2015-10-05 11:30:05
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:
    > Jeżeli
    >
    > Jasne, czego przykładem jest phyton, rotfl.

    Najwyraźniej do składowania skarpetek chcesz użyć szafy na płaszcze.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 26. Data: 2015-10-05 13:41:04
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2015-10-03 21:11, slawek wrote:

    > Ominęła mnie przyjemność używania Eclipse, ale ma ono tę zaletę że nie
    > trzeba go instalować, można np. mieć i uruchamiać z pendrive.

    Chyba dramat.

    - Środowisko napisane bodajże w javie dla programistów javy.
    - Wymaga chyba 16 procesorów i 128GB ramu żeby działało swobodnie.
    - Każda firma oferująca IDE na eclipsie ma swoje modyfikacje ( niby to
    samo ,ale zawsze w innym miejscu )
    - Kur...cy można dostać przy odczycie projektu - trzeba go importować do
    wrokspejsa w jakiś przedziwny irytujący sposób

    w/w bardzo subiektywne.

    Adam

  • 27. Data: 2015-10-05 15:14:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 5 Oct 2015 10:30:05 +0100, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > Najwyraźniej do składowania skarpetek chcesz użyć szafy na płaszcze.

    Szczególnie takiej bez półek, bo "producent nie narzuca, user niech
    sam pilnuje porządku".

    --
    Marek

  • 28. Data: 2015-10-05 15:32:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 5 Oct 2015 13:41:04 +0200, Adam
    Górski<gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> wrote:
> [...]
    > - Kur...cy można dostać przy odczycie projektu - trzeba go
    importować do
    > wrokspejsa w jakiś przedziwny irytujący sposób

    Można jeszcze dodać, że do pracy potrzebuje pierdyliat plików różnych
    pluginów, wzajemnie od siebie zależnych. Wystarczy przez nieuwagę
    zainstalować jakieś niekompatybilny z resztą środowiska plugin aby
    wszystko klękło. Albo crash os/fs/dysku, wylatuje jeden plik i całe
    środowisko leży bo nie wiadomo co brakuje/jaki plik i jedynie można
    wszystko zaorać i postawić od nowa.
    Nie mówię, że eclipse jest be, ale stało się ono tak wielkie i
    skomplikowane, że w razie egzotycznego problemu user nie ma szans za
    wiele samemu naprawić.

    --
    Marek

  • 29. Data: 2015-10-05 15:55:37
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-10-05 15:32, Marek wrote:
> [...]
    > stało się ono tak wielkie i skomplikowane, że w razie egzotycznego
    > problemu user nie ma szans za wiele samemu naprawić.

    Hint: inny target userów ...

    Jeśli mówimy o - bez obrazy - "dorosłym" programowaniu to w zasadzie są
    dwa standardy IDE: eclipse i netbeans. Dzięki takiej standaryzacji
    dostawcy narzędzi/bibliotek skupiają się na merytoryce a nie na
    utrzymywaniu pierdylionów własnych IDE.

    BTW, podczas wieloletniego używania eclipse (zaczynałem jeszcze od
    IBM-owskiego Visual Age z którego wywodzi się eclipse) nie stwierdziłem
    żadnego z problemów o których piszesz. Tylko oczywiście trzeba wiedzieć
    co się robi, a nie klikać/kopiować bez sensu.

    Piotrek

  • 30. Data: 2015-10-05 16:44:40
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    On 2015-10-05 15:55, Piotrek wrote:

> [...]
    > żadnego z problemów o których piszesz. Tylko oczywiście trzeba wiedzieć
    > co się robi, a nie klikać/kopiować bez sensu.

    "Dorosłym" oprogramowaniu ?
    Jak używam tego dorosłego oprogramowania to mi włosy na głowie stają.
    Ale nie ma co nowej wojny zaczynać.

    Adam