  • 1. Data: 2023-06-16 19:05:19
    Temat: Jakiś przenośny oscyloskop potrzebuję
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Tak ze 4 kanały, fajnie jakby były izolowane. Ekranu mieć nie musi, może
    być dołączany do kompa. Napięcie na kanałach max 500V, dobrze jakby
    jakąś sondę prądową można było wziąć w komplecie żeby nie szukać i nie
    kombinować. To tak z grubsza, doradzi ktoś coś może? Nigdy nie miałem
    takiego czegoś i nawet nie wiem jak szukać ;)

    L.