  • 11. Data: 2017-10-08 15:31:15
    Temat: Re: Jazda na nieorginalnych tablicach - co grozi?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Oct 2017 14:53:28 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Tablica to nie dokument, od 2003 r SN stoi na takim stanowisku.

    A teraz SN wyp* i skad wiesz jak bedzie stal ? :-)

    Ziobro juz kiedys zmiane IMEI w telefonie chcial tak traktowac, choc
    trzeba przyznac, ze to ma troche wiecej sensu.

    > Natomiast dorabiać samemu nie wolno, nie wiem jaka za to jest sankcja,
    > ale w normalnej firmie tablic nie dorobisz - twierdzą że nie mogą.

    Z drugiej strony pelno firm nienormalnych, ktore robia cos niby
    tablice, np dla tirmanow.
    A i samemu mozna - im mniej przypomina tablice, tym mniejsze ryzyko
    oskarzenia o falszerstwo, "bo to tylko dla informacji jaki nr".
    No ale urzad juz odpowiedzial, to juz uzycie w zlym celu :-)

    Swoja droga - urzad wezwal drugiego wspolwlasciciela ?
    Tak mi sie wydaje, ze wzywac to im sie nie chce, ale jeden to tam nic
    nie zalatwi - od razu go zalatwia odmownie.

    J.

  • 12. Data: 2017-10-08 16:08:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 8 Oct 2017 04:20:14 -0700 (PDT),
    p...@g...com wrote:
    > Sprawa nie dotyczy fałszerstwa tablic którego zamierzasz się
    > dopuścić :-)

    Po pierwsze nie ja, po drugie skoro nie są identyfikacyjne jak sąd
    stwierdził to jak można je fałszować?

    --
    Marek

  • 13. Data: 2017-10-08 18:36:56
    Od: "t-1" <t...@t...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Nawet jeśli znajdzie firmę w ChRL to 10 minut po założeniu blach drugi
    współwłaściciel zadzwoni na policję i zgłosi fałszywkę ;-) to mi wygląda na
    eskalację konfliktu a nie próbę jego rozwiązania ;-)

    Ale wcześniej przytoczyłeś paragraf 256, który dokładnie opisuje zachowania
    współwłaściciela.

  • 14. Data: 2017-10-08 19:09:08
    Od: p...@g...com

    Tu nie ma co kombinować bo jeśli druga strona zakapowala już do WK to numer z lewymi
    tablicami też nie przejdzie. Policja zatrzyma blachy bo zachodzi prawdopodobieństwo
    fałszerstwa można zamówić przebiegle 3 komplety ;-) ale to wywoła tylko ich irytację
    jak do takich dupereli będą ich wzywać. Nie tędy droga