  • 91. Data: 2012-12-19 08:26:02
    Temat: Re: Jebany system
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RedLite" <y...@b...von.pl> napisał w wiadomości
    news:50d0e3da$0$1302$65785112@news.neostrada.pl...

    > A od nowego roku zmiana w testach obliczona na dalsze dojenie.

    Może tak, a może nie...

    Pogadaj z kilkoma świeżo upieczonymi kierowcami. Na pewno od części z nich
    dowiesz się wiele ciekawego na temat przepisów... ;-)

  • 92. Data: 2012-12-19 09:59:05
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-12-18 23:21, PK pisze:

    > Tak. I co z tego? Czy mówimy o takiej sytuacji?

    Hmm. Tak?

    "Auto *stanęło* to junior ruszył, w końcu są dwa pasy."

  • 93. Data: 2012-12-19 10:08:12
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 18 grudnia 2012 (20:07:53) napisano:

    > ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]

    > A mimo to Polacy jeżdżą fatalnie. Pewnie powinno być 95/100.

    Wniosek:
    Restrykcyjne egzaminy w żadnym stopniu nie mają związku z
    umiejętnościami kierowców i bezpieczeństwem na drogach.
    A nawet:
    Im bardziej skomplikowany egzamin, tym więcej czasu na kursie będzie
    poświęcone NAUCE ZDAWANIA EGZAMINU, a mniej nauce jazdy.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 94. Data: 2012-12-19 10:10:43
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A czego można nauczyć w 20 godzin lekcyj? Jak być doświadczonym kierowcą?
    > ;/

    Można się nauczyć jeździć od ZERA i zdać za pierwszym podejściem.

  • 95. Data: 2012-12-19 10:10:46
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-12-19 00:03, go! pisze:

    > Wytlumacz mi czy to znak zakazu, nakazu?

    No cóż - okrągły, białe pole z czerwoną obwódka - ewidentnie jest to znak zakazu.

  • 96. Data: 2012-12-19 10:32:20
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-12-19 01:45, J.F. pisze:

    > No chyba ze tak jak na jakim filmie z Anglii - skret "tirem" na waskiej
    > drodze ... i instruktor mowi "patrz w lusterka czy nie najezdzasz na
    > kraweznik. Nie da sie nie najechac na tej drodze, ale jak najedziesz na
    > egzaminie to nie zdasz" :-)

    Ach ci Brytole z tym ich humorem ;)

  • 97. Data: 2012-12-19 10:32:33
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A jak kursant wsiadał i widać było że ogarnia temat - rusza sprawnie,
    > zmienia pasy, ogólnie jedzie efektywnie, to >pomniejsze błędy były takiemu
    > wybaczone i wracał do ośrodka za kierownicą.

    Dokładnie tak było jak zdawałem, pipy nie wyjeżdżały z placu bo przewracały
    tyczki, jak nawet skończyła plac to zawałiła wyjazd z ośrodka. Mnie
    egzaminator wziął na najkrótszą trasę i zakończył pod marketem zakupami
    śniadania bo "pan tu skręci na rondzie, nic od rana nie jadłem". Zdało nas
    4/10 wtedy, wszyscy za pierwszym razem.

  • 98. Data: 2012-12-19 10:47:19
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Kiedyś, jak zdawałem na prawo jazdy, to też uważałem, że to trudne. W grupie
    też prawie wszyscy tak uważali. Po latach byłem oglądać, jak zdają ludzie w
    WORD na warszawskim Bemowie (mieszkam niedaleko). Dopiero teraz zrozumiałem,
    dlaczego tak mało ludzi zdaje. Po prostu większość nie umie jeździć.
    Niektórzy nie są w stanie zapalić silnika. Niektórzy nie są w stanie
    podjechać pod górkę, żeby samochód nie stoczył się do tyłu. Potrącają
    pachołki. Wyjeżdżają poza linię.

    Robbo

  • 99. Data: 2012-12-19 10:47:53
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-12-19 00:23, PK pisze:

    > W tej sytuacji po prostu trzeba było pusić człowieka po drugiej
    > stronie. To jest dobre, poprawne i bezpieczne wyjście.

    No dobra, puszczam. Ja stoję, on (załóżmy) dalej stoi, tak sobie stoimy...
    I co dalej?

  • 100. Data: 2012-12-19 10:52:12
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 19 Dec 2012 10:47:53 +0100, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    >No dobra, puszczam. Ja stoję, on (załóżmy) dalej stoi, tak sobie stoimy...
    >I co dalej?

    (załóżmy) czekasz dalej :-)
    Dlaczego ten z przeciwka nie miałby ruszyć?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski