  • 201. Data: 2012-12-21 17:55:36
    Temat: Re: Jebany system
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-21 17:40, BaX pisze:

    > No patrz w koło sami urodzeni rajdowcy, a zdawalność taka niska.

    Hmmm, skąd takie wnioski? Zapytałeś pytanie, dostałeś parę odpowiedzi.

  • 202. Data: 2012-12-21 18:28:34
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Hmmm, skąd takie wnioski? Zapytałeś pytanie, dostałeś parę odpowiedzi.

    Nie parę, a trzy i wszystkie trzy takie same. 3/3 to ... 100%? ;)

  • 203. Data: 2012-12-21 18:39:29
    Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl>

    On Fri, 21 Dec 2012 18:28:34 +0100, BaX wrote:

    [...]

    > Nie parę, a trzy i wszystkie trzy takie same. 3/3 to ... 100%? ;)

    Pozwolę sobie dorzucić czwartą: U mnie też tak było, że na pierwszej
    jeździe wsiadłem za kierownicę i pojechaliśmy w miasto
    (był to mój pierwszy raz za kierownicą).

    --
    Dariusz Laskowski
    darlas at post.pl

  • 204. Data: 2012-12-21 19:35:27
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 21.12.2012, Dariusz Laskowski <d...@p...pl> wroted:

    > Pozwolę sobie dorzucić czwartą: U mnie też tak było, że na pierwszej
    > jeździe wsiadłem za kierownicę i pojechaliśmy w miasto
    > (był to mój pierwszy raz za kierownicą).

    Same here. Kilka minut ćwiczenia na sucho, a potem "to proszę wrzucić
    jedynkę i wyjeżdżamy w lewo".

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 205. Data: 2012-12-21 19:59:21
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 2012-12-21 15:32, BaX pisze:

    > Było jak? Na pierwszej godzinie wsiadłeś w samochód i pojechałeś w miasto?

    I ja tak miałem. Ale to nie był mój pierwszy raz za kierownicą; o co
    zresztą instruktor pytał.

    --

    RedLite

  • 206. Data: 2012-12-21 20:00:50
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 2012-12-21 17:40, BaX pisze:

    > No patrz w koło sami urodzeni rajdowcy, a zdawalność taka niska.

    Jak na razie, sto procent ankietowanych tutaj, na czele z Tobą, zdała
    egzamin za pierwszym razem. A zdawalnośc taka niska:/
    Zdradzę Ci sekret, dobry kierowca nie zdaje za pierwszym razem. Popytaj
    zawodowych. :D

    --

    RedLite

  • 207. Data: 2012-12-21 20:38:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RedLite" <y...@b...von.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > I ja tak miałem. Ale to nie był mój pierwszy raz za kierownicą; o co
    > zresztą instruktor pytał.

    A ja byłem pierwszy raz na publicznej drodze w samochodzie.
    Motorem miałem nalatane km, ale samochodem 0.
    Nijak w czarne nie mogłem wcelować.

  • 208. Data: 2012-12-21 20:44:53
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 2012-12-21 20:38, Cavallino pisze:

    > A ja byłem pierwszy raz na publicznej drodze w samochodzie.
    > Motorem miałem nalatane km, ale samochodem 0.
    > Nijak w czarne nie mogłem wcelować.

    :)
    Przez ile?

    --

    RedLite

  • 209. Data: 2012-12-21 20:47:04
    Od: Marek Włodarz <m...@n...venus.ci.uw.edu.pl>

    W artykule <50d4b1e7$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    RedLite napisał(a):

    > Jak na razie, sto procent ankietowanych tutaj, na czele z Tobą, zdała
    > egzamin za pierwszym razem. A zdawalnośc taka niska:/

    No to złamię tę serię - ja zdałem dopiero za drugim razem. Za
    pierwszym razem zawaliłem na własne życzenie, już w jeździe na
    mieście. Cały kurs robiłem rankami, bo akurat tak miałem czas, a
    egzamin był pod wieczór, listopad, więc ciemno - i nagle okazało się,
    że pierwszy raz wyjechałem po zmroku właśnie na egzaminie. Zupełnie
    się pogubiłem. Potem wziąłem dwie dodatkowe godziny właśnie pod
    wieczór i za drugim razem zdałem bez problemów...

    > Zdradzę Ci sekret, dobry kierowca nie zdaje za pierwszym razem. Popytaj
    > zawodowych. :D

    Zawodowi to insza inszość. I jakby nieco trudniejsze egzaminy mają.

    Pozdrawiam,
    Marek W.
    --
    Suma inteligencji ludzkości jest stała. Tylko ludzi jest coraz więcej.

  • 210. Data: 2012-12-21 20:50:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RedLite" <y...@b...von.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > :)
    > Przez ile?

    Podczas tej pierwszej jazdy.
    A dokładniej to mogłem wcelować, ale tylko lewymi kołami.
    Auto było jednak nieco szersze niż motor.

    Miałem ochotę jechać lewą stroną jezdni, dobrze że dali mi kółko już za
    miastem (w kanciaku LOK zmieściło się jeszcze 3 chętnych do nauki kręcenia
    fajerą).