  • 331. Data: 2012-12-28 01:45:45
    Temat: Re: Jebany system
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-27 21:17, Ghost pisze:
> [...]
    (...)

    > przeoczyles *

    Wręcz przeciwnie. Zastanawiało mnie, czy to przypadek, czy celowe
    działanie. Stąd pytanie...

    > co za grupa, nawet jak sie palcem pokaze, tez jest problem

    Właśnie widzę :)

  • 332. Data: 2012-12-28 09:24:52
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Iksiński" napisał w wiadomości grup

    > Nie znam nikogo kto zaliczył kurs na prawo jazdy i w pierwszej godzinie
    > nie wyjechał na miasto.
    > Masz bardzo dziwne doświadczenia.
    > Smutna prawda jest taka, że w ramach kursu praktycznego jest stosunkowo
    > mało godzin i instruktorzy nie bawią się bezstresowe zabawy na parkingu.

    W latach 90-tych. Kurs liczył tylko 20 godzin, a placyk był trudniejszy niż
    obecnie. Wtedy standardowy podział to było 5 godzin na placyk i 15 na
    miasto, przy czym kolejność tych godzin była różna. OIDP pamiętam średnia
    liczba egzaminów na osobę wynosiła około 3 i patrząc na siebie i swoich
    znajomych wydaje mi się że to prawdziwa liczba.

    Nie rozumiem, jak ktoś może się skarżyć, że teraz na naukę ma mało godzin
    podczas gdy tych godzin jest więcej, a manewrów na placyku do nauczenia
    mniej.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 333. Data: 2012-12-28 09:54:10
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie znam nikogo kto zaliczył kurs na prawo jazdy i w pierwszej godzinie
    > nie wyjechał na miasto.

    Ja wyjechałem na drugiej 'lekcji', zdałem za pierwszym razem.

    > Masz bardzo dziwne doświadczenia.

    Bez znaczenia, efekt był zgodny z oczekiwaniami.

    > Smutna prawda jest taka, że w ramach kursu praktycznego jest stosunkowo
    > mało godzin i instruktorzy nie bawią się bezstresowe zabawy na parkingu.

    Taa, i oblewają plac jeżdząc po słupkach. Znaczy debile bez pomyślunku.
    Nie wiem jak teraz ale jeszcze pare lat temu więcej ludzie uczyli się placu
    /na pamięć/, niż jeździli po mieście.

  • 334. Data: 2012-12-28 09:56:48
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > To dalej nic w tej kwestii nie wyjaśnia.

    > Pytanie, czy żeby mieć o czymś wiedzę muszę ją koniecznie i w całości
    > posiąść z autopsji, jak sugerujesz. No zastanów się.

    Nie, no zawsze możesz sobie 'swoją wersje' wydumać zależnie w którą strone
    wiatr wieje.

  • 335. Data: 2012-12-28 13:54:19
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Niekoniecznie. Ja szkoliłem się na Babicach, gdzie w porywach i 10
    > samolotów
    > na raz w kręgu spotkasz. Traffic raczej nie jest tutaj problemem.

    > No nie wiem. Mam wątpliwości czy po tych 10h połowa kursantów nie rozwali
    > się w zupełnie pustym mieście.

    Wiesz jaka jest różnica? Na licencje pilota startują nieliczni, sport drogi
    i jeszcze jakiś czas 'elitarny', PJ chce mieć każdy obojętnie czy mu
    potrzebne czy nie, mieć WYPADA.

  • 336. Data: 2012-12-28 15:41:51
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 2012-12-28 09:54, BaX pisze:

    > Ja wyjechałem na drugiej 'lekcji', zdałem za pierwszym razem.

    Już to pisałeś. I co w związku z tym?

    --

    RedLite

  • 337. Data: 2012-12-28 15:44:00
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 2012-12-28 09:56, BaX pisze:

    > Nie, no zawsze możesz sobie 'swoją wersje' wydumać zależnie

    Ostrzegam Pana, że nie każdy jest Panu podobny.

    --

    RedLite

  • 338. Data: 2012-12-28 20:01:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-28 13:54, BaX pisze:

    > Wiesz jaka jest różnica?

    Zdaje się, że tak naprawdę żadna...

    > Na licencje pilota startują nieliczni, sport
    > drogi i jeszcze jakiś czas 'elitarny', PJ chce mieć każdy obojętnie czy
    > mu potrzebne czy nie, mieć WYPADA.

    Nie jest "elytarny", w Polsce drogi - to fakt. Niemniej każdy kto chce,
    może startować do licencji amatorskiej.

  • 339. Data: 2012-12-28 20:05:06
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > To poszukaj: George Carlin - Ten system trzyma Cię za jaja (Napisy PL)
    > Warto gościa posłuchać i nie tylko w tym temacie.

    Widzisz, Krzysztofie...
    Moj wpis dotyczył tego, ze napisałeś "ja rozumie", a powinno być "ja
    rozumiem".
    Wiedziałam kto to ten Carlin, i dla mnie nie warto goscia słuchać, nie warto
    tracić cennych kilkunastu minut życia na wysłuchiwanie podrygującego starca,
    który w koło macieju powtarza ten sam bzdet i jeszcze mu sie wydaje, że
    głosi jakieś niesamowite mądrości.
    To tyle w temacie.

  • 340. Data: 2012-12-28 22:57:13
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-28 20:05, Anna Izabela pisze:
    > Widzisz, Krzysztofie...
    > Moj wpis dotyczył tego, ze napisałeś "ja rozumie", a powinno być "ja
    > rozumiem".
    Teraz tak, ale wcześniej? Ale O.K.
> [...]
    > podrygującego starca, który w koło macieju powtarza ten sam bzdet i
    > jeszcze mu sie wydaje, że głosi jakieś niesamowite mądrości.
    Tu akurat kwintesencja w powyższym linku zawarta jest w pierwszych dwóch
    minutach. Jeżeli uważasz to za bzdet to faktycznie nie rozumiesz i
    jesteś nieświadoma reguł panujących w tym systemie.

    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/