  • 11. Data: 2019-07-09 23:11:33
    Temat: Re: Jelenia Góra parking strzeżony
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-09 22:12, LordBluzg(R) wrote:
    > W dniu 2019-07-09 o 22:03, kk pisze:
    > [...]
    >
    > Od chuja czytników wymaga konfiguracji, to że TB jest bardziej
    > debiloodporny to raczej zaleta :]

    Nie żaden nie wymaga, włączając w to Outlook Expressa

  • 12. Data: 2019-07-09 23:48:47
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-09 o 23:11, kk pisze:

    > Nie żaden nie wymaga, włączając w to Outlook Expressa

    Pierdolisz. Siedzę na grupach od 2000roku kiedy Ty na stojąco pod dywan
    wbiegałeś :) Co chwilę ktoś albo zajebał dziwnym kodowaniem pisząc albo
    miał pojebany odczyt.

    No to powiec, mipowiec, czemu Irokezu się wyświetliło pojebanie a nam
    nie? :)...no chyba że sobie po kretyńsku ustawił domyślne:
    Opcje>wyświetlanie>formatowanie>zaawansowane>Poczta przychodząca> UTF-8

    Zamiast: Srodkowoeuropejski (ISO-8859-2) :)
    W sumie nie wiem jak TB ma domyślnie ale chyba UTF-8.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 13. Data: 2019-07-10 00:40:05
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-09 23:48, LordBluzg(R) wrote:

    > Pierdolisz. Siedzę na grupach od 2000roku kiedy Ty na stojąco pod dywan
    > wbiegałeś :)

    Puknij się w główkę, w 2000 to ja własny serwer NNTP napisałem

  • 14. Data: 2019-07-10 00:59:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-10 o 00:40, kk pisze:

    > Puknij się w główkę, w 2000 to ja własny serwer NNTP napisałem

    Chyba kretką w pszetszkolu :D

  • 15. Data: 2019-07-10 01:02:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-10 00:59, LordBluzg(R) wrote:

    > Chyba kretką w pszetszkolu :D

    Kretką w pszetszkolu to ja w nosie dłubałem

  • 16. Data: 2019-07-10 20:01:50
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-07-09 o 23:48, LordBluzg(R) pisze:

    Wtrącę się w tą interesującą konwersację

    > No to powiec, mipowiec, czemu Irokezu się wyświetliło pojebanie a nam
    > nie? :)...no chyba że sobie po kretyńsku ustawił domyślne:
    > Opcje>wyświetlanie>formatowanie>zaawansowane>Poczta przychodząca> UTF-8

    Tak było domyślnie i działa.

    > Zamiast: Srodkowoeuropejski (ISO-8859-2) :)

    Przestawiłem, zresetowałem TB, wyczyściłem całkiem subskrypcję łącznie z
    wywaleniem pliku itp. pobraniem od nowa wszystkiego i nadal jest ta
    samo. Krzaki.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2019-07-10 21:49:22
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-10 20:01, Irokez wrote:
> [...]
    >
    > Przestawiłem, zresetowałem TB, wyczyściłem całkiem subskrypcję łącznie z
    > wywaleniem pliku itp. pobraniem od nowa wszystkiego i nadal jest ta

    Bo to bez związku jest. To domyślne kodowanie, czyli jakby nie było
    zadeklarowanego to zawartość zostałaby potraktowana jakby była tak
    zakodowana. Tyle, że w tamtym artykule kodowanie było zadeklarowane więc
    i tak rozkodowałoby się zgodnie z zadeklarowanym. Może to kwestia
    wybranych fontów a nie rozkodowywania.

  • 18. Data: 2019-07-11 02:01:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-10 o 20:01, Irokez pisze:

> [...]
    >
    > Przestawiłem, zresetowałem TB, wyczyściłem całkiem subskrypcję łącznie z
    > wywaleniem pliku itp. pobraniem od nowa wszystkiego i nadal jest ta

    Czasem mi się też zdarzało (bardzo sporadycznie)...ale w momencie jak
    były problemy z netem, że wiadomość nie wyświetlała się poprawnie.
    Ponowne odpalenie TB i wczytanie wiadomości powodowało poprawne
    wyświetlenie. Jaki masz system?

  • 19. Data: 2019-07-11 11:21:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-07-10 20:01, Irokez wrote:

    > Przestawiłem, zresetowałem TB, wyczyściłem całkiem subskrypcję łącznie z
    > wywaleniem pliku itp. pobraniem od nowa wszystkiego i nadal jest ta
    > samo. Krzaki.

    Kliknij prawym na grupę, właściwości. Tam powinno być w encoding Central
    European ISO-8859-2 (to na Outlookowców bez deklaracji ;) ) i odhaczone
    "zastosuj..."
    Globalnie się to ustawia w opcjach - kompozycja (?) i na prawo od fontów
    masz przycisk zaawansowane.

    mam nadzieję, ze zadziała :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 20. Data: 2019-07-11 22:31:08
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-07-11 o 11:21, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > "zastosuj..."
    > Globalnie się to ustawia w opcjach - kompozycja (?) i na prawo od fontów

    ptaszek wymuszający ISO-8859-2 powoduje tylko tyle, że kolejny post
    Przemka "wakacyjna sonda.." ładuje się z krzakami. W tym nic się nie
    zmienia.

    --
    Irokez