  • 1. Data: 2019-07-04 12:04:47
    Temat: już wiem kiedy mam zjechać na prawy jadąć autostradą
    Od: Bolko <s...@g...com>

    krótko
    wg niemiecki prawa mam zjechać z lewgo na prawy pas na autostradzie
    jeśli przez co najmniej dwadzieścia sekund będę mógł kontynuować
    jazdę bez hamowania.

    całość:
    https://www.youtube.com/watch?v=irQEUXF_OCc&feature=
    youtu.be

  • 2. Data: 2019-07-04 12:48:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-04 o 12:04, Bolko pisze:
> [...]
    > wg niemiecki prawa mam zjechać z lewgo na prawy pas na autostradzie
    > jeśli przez co najmniej dwadzieścia sekund będę mógł kontynuować

    Tak to jest, jak się grupę po łepkach czyta. :-)

    Robert

  • 3. Data: 2019-07-04 12:58:21
    Od: Bolko <s...@g...com>

    ?

  • 4. Data: 2019-07-04 13:03:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-04 o 12:58, Bolko pisze:

    >>> https://www.youtube.com/watch?v=irQEUXF_OCc&feature=
    youtu.be

    > ?

    Czyli były ten temat, a tytuł jego to "20 sekund".

    Robert

  • 5. Data: 2019-07-04 17:41:25
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    > wg niemiecki prawa mam zjechać z lewgo na prawy pas na autostradzie
    > jeśli przez co najmniej dwadzieścia sekund będę mógł kontynuować

    Czyli nigdy nie trzeba zjeżdżać i można wlec się lewym pasem za
    ciężarówką na prawym pasie.
    Pięknie.
    A czy jest do tego przepis, że wjeżdża się na lewy pas tylko po to, aby
    wyprzedzić tych na prawym z maksymalną (w granicach prawa) szybkością?
    I oczywiście tylko wtedy, gdy nie spowoduje to, jak to pięknie określają
    niektórzy "natychmiastowego pojawienia się kogoś na zderzaku"