  • 1. Data: 2009-01-08 08:22:50
    Temat: Jeśli nie ma Samsung ML-2010 - jaki inny tani domowy laser?
    Od: jack <s...@g...pl>

    Może ktoś z was wie gdzie jeszcze można nabyc tego samsunga (ML-2010) - lub
    co innego wybrać do domu aby można było bez hiper super resetów i innych
    utrudnień tanio eksploatować. Obciązenie niezbyt wygórowane - ryza
    miesięcznie - czytałem cos o jakimś epsonie jeszcze - proszę o jakies
    wskazówki - coś taniego w zakupie i niedrogiego w uzytkowaniu -
    (dosypywanie proszku - bebęn nie w cenie nowej drukarki ) - dzięki za
    wszelką pomoc

  • 2. Data: 2009-01-08 20:36:25
    Od: Przemek Malak <p...@w...pl>

    jack pisze:
    > lub co innego wybrać do domu aby można było bez hiper super resetów i innych
    > utrudnień tanio eksploatować.

    Ja używam HP5. Wielkie bydle ale można powiedzieć, że drukuję prawie za
    darmo :)

    PrzemekM

  • 3. Data: 2009-01-08 22:14:59
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek Malak" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja używam HP5. Wielkie bydle ale można powiedzieć, że drukuję prawie za
    > darmo :)

    Jak się nie liczy opłaty za prąd.

  • 4. Data: 2009-01-09 06:34:09
    Od: "Lookasz" <l...@p...cutit.fm>

    hp 1020

    jestem bardzo zadowolony

  • 5. Data: 2009-01-09 06:50:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemek Malak napisał(a):

    > Ja używam HP5. Wielkie bydle ale można powiedzieć, że drukuję prawie za
    > darmo :)

    Dokladnie tak. Do tego poziom odpornosci na kurz jest niesamowity :)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 6. Data: 2009-01-09 08:05:46
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    jack pisze:
    > Może ktoś z was wie gdzie jeszcze można nabyc tego samsunga (ML-2010) - lub
    > co innego wybrać do domu aby można było bez hiper super resetów i innych
    > utrudnień tanio eksploatować.

    Lexmark E120 - koszt poniżej 200 zł za drukarkę, do tego duża dostępność
    toneru do uzupełnienia i chipów do przekładki.

    --
    PSYLO

  • 7. Data: 2009-01-09 19:16:23
    Od: alan_transceiver <f...@i...x>

    jack pisze:
> [...]
    > wskazówki - coś taniego w zakupie i niedrogiego w uzytkowaniu -
    > (dosypywanie proszku - bebęn nie w cenie nowej drukarki ) - dzięki za

    Xerox 3117 - ten cały duży wkład jest wymienny z Samsungiem 2010.