  • 1. Data: 2009-01-08 10:46:22
    Temat: podlaczenie GF 6600 GT do plazmy
    Od: "DawidP" <d...@i...eu>

    Witam
    Czy da rade ustawic dual head na GF 6600 GT podlaczajac jako drugi TV 42cale
    wide pod gniazdo s-video na tej karcie i euro na tv?
    Probowalem na szybko u znajomego ale cos nie bangla. Probowal ktos moze?
    Pozdr
    DawidP

  • 2. Data: 2009-01-09 14:29:24
    Temat: Re: podlaczenie GF 6600 GT do plazmy
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "DawidP" <d...@i...eu> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy da rade ustawic dual head na GF 6600 GT podlaczajac jako drugi TV
    > 42cale wide pod gniazdo s-video na tej karcie i euro na tv?

    większość porządnych telewizorów LCD i Plazmy mają gniazdo D-Sub 15 pin do
    VGA. Podłączanie przez S-Video to tylko niesamowita utrata jakości obrazu.
    Pozatym po takim kablu lubi sobie lecieć napięcie z często gorącej masy
    telewizora. Raz przy podłączaniu takowego zobaczyłem gwiazdy jak się
    chwyciłem obudowy kompa i kabla. Przynajmniej karta ocalona bo by nie
    przeżyła. Widziałem już ładne dziurki wypalone w układach wyjściowych kart
    graficznych na skutek takowych podłączeń. O dziwo usunięcie takowych
    scalaków nożykiem do tapet czyniło kartę nadal sprawną tyle, że bez wyjścia
    s-video.