  • 1. Data: 2016-10-23 16:42:45
    Temat: Jeszcze jeden VIN
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Chris, będziesz miał u mnie wielkie piwo.

    Dasz radę zerknąć jeszcze na to?

    KM8SC73E54U705029

    Mam pewne podejrzenia, że to może być rozbitek.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2016-10-24 09:13:00
    Temat: Re: Jeszcze jeden VIN
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-23 o 16:42, Maciek pisze:

    > Chris, będziesz miał u mnie wielkie piwo.
    >
    > Dasz radę zerknąć jeszcze na to?
    >
    > KM8SC73E54U705029
    >
    > Mam pewne podejrzenia, że to może być rozbitek.

    Proszę bardzo:

    http://www.autobaza.pl/historia-pojazdu/580db353-8d4
    0-452e-adfa-29edee6cd410

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2016-10-24 10:03:43
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    > Proszę bardzo:
    >
    > http://www.autobaza.pl/historia-pojazdu/580db353-8d4
    0-452e-adfa-29edee6cd410

    Ogromne dzięki. Czyli pewnie przyjechał do EU jako szkoda całkowita.

    Dziękuję Ci bardzo.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2016-10-24 10:12:53
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-24 o 10:03, Maciek pisze:

    0-452e-adfa-29edee6cd410

    > Ogromne dzięki. Czyli pewnie przyjechał do EU jako szkoda całkowita.

    Lekkie zarysowanie koszykiem na parkingu pod marketem :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2016-10-24 11:55:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Oct 2016 10:12:53 +0200, Chris napisał(a):

    > Lekkie zarysowanie koszykiem na parkingu pod marketem :)

    Z tym że koszyk to był najnowszy model z Walmarta, samobieżny - zasuwał z
    60 km/h :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2016-10-24 12:10:06
    Od: Maciek <n...@x...pl>

    W dniu 2016-10-23 o 16:42, Maciek pisze:

    > Chris, będziesz miał u mnie wielkie piwo.
    >
    > Dasz radę zerknąć jeszcze na to?
    >
    > KM8SC73E54U705029
    >
    > Mam pewne podejrzenia, że to może być rozbitek.

    Jak już kupisz Santa Fe z tamtego okresu, sprawdź w ASO czy miał
    wymieniane tylne wahacze.
    Fabryczne wahacze miały poważną w konsekwencjach wadę fabryczną (nie
    zrobili otworów na odpływ wody). U nieświadomych gniły i się urywały po
    latach.
    U kumpla tak się stało w zeszłym roku, na szczęście powoli podjeżdżał
    ślimakiem na parking w galerii handlowej.
    Naprawę załatwił za darmo w ASO w ramach akcji serwisowej.
    Na własną rękę spory koszt wymiany.

  • 7. Data: 2016-10-24 13:14:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Oct 2016 12:10:06 +0200, Maciek napisał(a):

> [...]
    > Fabryczne wahacze miały poważną w konsekwencjach wadę fabryczną (nie
    > zrobili otworów na odpływ wody). U nieświadomych gniły i się urywały po

    Wiem o tym, czytałem na forum hyundaia albo 4x4, ale dziękuję tak czy
    inaczej :)

    Podobno są już zamienniki tych wahaczy w rozsądnych cenach, co nieco ratuje
    sytuacje, jeśli hyundai wypnie się na akcję serwisową.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl