  • 1. Data: 2009-06-02 10:31:38
    Temat: Jetdirect do HP LJ 5
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Który z print serwerów jetdirect obecnych na allegro będzie działać z HP
    LJ 5? Bo na stronie HP nie mogę tego znaleźć.

  • 2. Data: 2009-06-02 10:43:15
    Temat: Re: Jetdirect do HP LJ 5
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "BQB"
    >Który z print serwerów jetdirect obecnych na allegro będzie działać z HP
    >LJ 5? Bo na stronie HP nie mogę tego znaleźć.

    Prawdopodobnie którykolwiek z portem równoległym.
    My używaliśmy np. EX i EX Plus.

    --
    \------------------------/ Jak to mówi stare porzekadło: nie ma brzyd-
    /------------------------\

  • 3. Data: 2009-06-02 11:18:59
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "BQB"
    >
    > Prawdopodobnie którykolwiek z portem równoległym.
    > My używaliśmy np. EX i EX Plus.

    Nie ja potrzebuję karty do drukarki, równoległy będzie również
    wykorzystywany.

  • 4. Data: 2009-06-02 11:22:31
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "BQB"
    >Nie ja potrzebuję karty do drukarki, równoległy będzie również
    >wykorzystywany.

    Może coś z tego znajdziesz:
    http://www.printerworks.com/Catalogs/EX-Catalog/EX_S
    upplyAcces.html#JETDIRECT

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Sme Borgove. Budete asimilovani. Odpor je
    .\....@e...eu.org.\.\. marny.

  • 5. Data: 2009-06-02 12:08:24
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <4a24ff8a$2@news.home.net.pl>, BQB napisał(a):

    > Który z print serwerów jetdirect obecnych na allegro będzie działać z HP
    > LJ 5? Bo na stronie HP nie mogę tego znaleźć.

    "In addition to the above, the HP LaserJet 5M printer offers an HP
    Jetdirect card (p/n J2552A - Discontinued, replaced with J4100A)"

    http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Doc
    ument.jsp?objectID=bpl02899

    Jacek