  • 1. Data: 2009-01-11 10:42:57
    Temat: Joomla - prosty katalog produktów
    Od: "P..." <n...@g...pl>

    Witam,

    Mam problem szukam od 2 dni i nic sensownego nie mogę znaleść.
    Potrzebuję prosty katalog produktów bez możliwości sklepu - tylko
    informacje o produktach z możliwością katalogowanie po typie produktu
    ale jednocześnie po np. producencie. Użytkownik np. wybiera typ produktu
    i widzi producentów tylko dla danej grupy.

    W joomli mogę robić kategorie ale nie mogę artykułu dodać np. do 2
    kategorii producent i typ produktu.

    Możecie polecić jakiś moduł komponent?

    p...

  • 2. Data: 2009-01-11 10:50:59
    Temat: Re: Joomla - prosty katalog produktów
    Od: "P..." <n...@g...pl>

    P... pisze:
> [...]
    > i widzi producentów tylko dla danej grupy.
    >
    > W joomli mogę robić kategorie ale nie mogę artykułu dodać np. do 2

    Może da się dodać jakieś pola do artykułu które można potem wykorzystać
    (np. typ , producent, kolor itp.) i po nich ograniczać wyniki?

    --
    P...

  • 3. Data: 2009-01-11 21:24:26
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    P... pisze:
> [...]

    Musi być koniecznie joomla? Jeśli nie to zrobisz to na Quick Cart -
    wytniesz tylko w css "dodaj do koszyka" i sam koszyk.

    --
    kamil d

  • 4. Data: 2009-01-11 21:32:50
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    kamil d pisze:

    > Musi być koniecznie joomla? Jeśli nie to zrobisz to na Quick Cart -
    > wytniesz tylko w css "dodaj do koszyka" i sam koszyk.

    litości...

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 5. Data: 2009-01-12 07:49:27
    Od: "NEWS" <t...@v...pl>

    > Możecie polecić jakiś moduł komponent?

    Tak.Joomla + VirtueMart z wyłączoną funkcją koszyka.

  • 6. Data: 2009-01-12 19:21:52
    Od: "P..." <n...@g...pl>

    NEWS pisze:

    > Tak.Joomla + VirtueMart z wyłączoną funkcją koszyka.

    Właśnie chciałem uniknąć VirtueMart i typowego sklepu. Sklep to będę
    robić ale w dalszej przyszłości :).

    Nie ma nic lżejszego?

    --
    P...

  • 7. Data: 2009-01-12 19:23:37
    Od: "P..." <n...@g...pl>

    kamil d pisze:

    > Musi być koniecznie joomla? Jeśli nie to zrobisz to na Quick Cart -
    > wytniesz tylko w css "dodaj do koszyka" i sam koszyk.

    Tak musi być joomla. Strona już stoi tylko brakuje jej prezentacji
    wyrobów (bez opcji sprzedaży).

    Może jest jednak coś pod joomle? Może być nawet płatne.

    --
    P...

  • 8. Data: 2009-01-13 19:49:23
    Od: "P..." <n...@g...pl>

    P... pisze:
> [...]
    > i widzi producentów tylko dla danej grupy.
    >
    > W joomli mogę robić kategorie ale nie mogę artykułu dodać np. do 2

    Postanowiłem że wykorzystam SOBI2. Ale mam problem bo niby spolszczyłem
    ale nazwy kategorii zapisują się chyba w innym kodowaniu i mam krzaczki.
    Treść jest OK dziwne.

    --
    P...

  • 9. Data: 2009-01-14 13:14:46
    Od: "tbud" <t...@w...pl>

    Użytkownik "P..." <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak musi być joomla. Strona już stoi tylko brakuje jej prezentacji wyrobów
    > (bez opcji sprzedaży).
    >
    > Może jest jednak coś pod joomle? Może być nawet płatne.

    Ja używam komponętu SOBI2 można dodawać jeden wpis do 5 kategorii

    --
    nie wiesz gdzie pojechać
    www.atrakcyjnaturystyka.pl