  • 1. Data: 2018-10-01 10:40:22
    Temat: Jubileuszowy Pionier na smietniku
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    https://unitraklub.pl/node/18146

  • 2. Data: 2018-10-01 16:13:31
    Temat: Re: Jubileuszowy Pionier na smietniku
    Od: w...@a...com

    W dniu poniedziałek, 1 października 2018 10:40:22 UTC+2 użytkownik
    n...@g...com napisał:
    > https://unitraklub.pl/node/18146

    Ja daje tysiac. Za młodych lat tych pionierow naprawiłem z kilkadziesiąt sztuk.
    Przewaznie potencjometry się wycieraly i elektrolity wysychaly. Nawet zachowalo mi
    się troche części. Ale i z cewkami dawałem sobie rade. Natomiast glosnikow w
    pionierach jakos myszy nie konsumowaly. W odroznieniu od membran w "agach", ktore dla
    tych gryzoni były przysmakiem. Zazdroszcze szczęścia w odnalezieniu takiego rarytasu.
    Nie dziwie się, ze czasem spotykam osobnikow, którzy systematycznie grzebią w
    kontenerach, chyba w poszukiwaniu podobnych antykow.
    Pozdr
    Tornad

  • 3. Data: 2018-10-01 21:54:55
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2018-10-01 16:13, w...@a...com wrote:
> [...]
    (ciap)

    >Zazdroszcze szczęścia w odnalezieniu takiego rarytasu.

    Też, userowi "Jeremi" zazdroszczę.

    >Nie dziwie się, ze czasem spotykam osobnikow,
    >którzy systematycznie grzebią w kontenerach, chyba w poszukiwaniu podobnych antykow.

    Ja odwiedzam skup złomu, bo mam blisko domu :-)

    Włodek