  • 31. Data: 2020-01-11 13:26:52
    Temat: Re: Już nie zatankujesz w niedzielę...
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-11 12:42, z wrote:
    > Sorry nie jadam hotdogów w CPNach (nie ten target ;-). za to zdarza mi
    > się kupić coś do picia. Tanie to nie jest.

    No właśnie, chyba hotdogi akurat są po normalnej cenie a reszta ... co
    za różnica, klient płaci tyle ile mu pasuje, przymusu kupowania przecież
    nie ma i alternatywy jakieś są, może nie na autostradzie ale w mieście
    jak najbardziej. Co więcej duże markety akurat mają stacje z samym
    paliwem tylko nie da się płacić za zakupy i paliwo w jednej kasie. No
    czy nie chcielibyśmy przy okazji codziennych zakupów w drodze z pracy
    zatankować albo doładować samochodu?

    > PS. Zawsze jak jestem w takim przybytku przypomina mi się skecz Kabaretu
    > Zachodniego - Stacja Pipi ;-)

    http://niusy.pl/@youtube.com/a9x
    :-)

    No ale dyskutowaliśmy to już tutaj. A potem na Shellu przy
    dystrybutorach automaty do zamawiania hotdogów pojawiły się. No ale to
    zamówienie a trzeba jeszcze potem oblecieć w kasie normalnie paliwo,
    więc kolejka tak czy siak jest. A wystarczyłoby by dystrybutor
    przyjmował płatności.

  • 32. Data: 2020-01-11 13:28:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie.
    I brak dzieci, które zajęłyby się ojcem na starość.
    Zazdrościsz, to zostań księdzem.
    Poranna msza o 6.-7. rano., wieczorna o 19.-20. (dla studentów o 21.).

    -----

  • 33. Data: 2020-01-11 13:29:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Są jeszcze takie po zlikwidowaniu Neste?

    -----

  • 34. Data: 2020-01-11 13:42:46
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-11 12:49, z wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=m5qFoTEbGzk
    >
    > Kolejki to się tworzą jak jeden z drugim wybiera sobie sos do tego
    > pieskiego gówna.

    Kiedy właśnie nie. Tworzy się przez sam fakt obsługi szerokiego
    asortymentu produktów. To, że gostęk tyle wybierał sos wynikało z tego,
    że ten z tyłu go wkurwił. Normalnie czekałby zasadniczo tyle samo ile na
    każdy inny kolejny produkt.

    Kiedyś chciałem wysłać na poczcie list polecony. Przychodzę i widzę
    długą kolejkę a brakuje mi koperty. To pytam wszem i wobec czy nie
    mógłbym sobie kupić poza kolejką koperty do poleconego. Nie było
    zainteresowania więc stanąłem w tej kolejce. Jak doszedłem do okienka i
    dostałem kopertę to ją przy tym okienku zacząłem wypełniać a ludzie
    sobie zaczekali aż skończę. Teraz już te koperty zwykle wystawiają, że
    można po prostu zabrać z regału.

    > Rozwiązanie jest bardzo proste.
    >
    > W jednej budce sprzedaje się paliwo a w drugiej psie żarcie
    >
    > Obie kolejki wyreguluje wolny rynek.

    A nie potrzeba jeszcze 1000 kolejek do innych rodzajów asortymentów?

  • 35. Data: 2020-01-11 14:00:13
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.01.2020 o 13:26, ąćęłńóśźż pisze:
    > Co do sprzedaży alkoholu na stacjach to mam uczucia zmieszane, a nawet
    > wstrząśnięte.

    Podpałki i zapałki też tam sprzedają. W czym problem?

  • 36. Data: 2020-01-11 14:02:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.01.2020 o 12:49, z pisze:

    > Rozwiązanie jest bardzo proste.
    >
    > W jednej budce sprzedaje się paliwo a w drugiej psie żarcie

    Na to trzeba już dwóch pracowników, to są koszta.

    > Obie kolejki wyreguluje wolny rynek.

    Jak myślisz, która budka szybciej zniknie?

  • 37. Data: 2020-01-11 15:09:56
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2020-01-10 o 21:06, kk pisze:
    > http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/a9v
    >
    > Co za bieda mentalna

    WOW fejk news a już myślałem że będzie dobrze

  • 38. Data: 2020-01-11 17:18:46
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-11 14:02, nadir wrote:

    > Na to trzeba już dwóch pracowników, to są koszta.

    Jak potrzeba dwie kasy to przecież jeden kasjer ich nie obsłuży.

    > Jak myślisz, która budka szybciej zniknie?

    Co za różnica? I tak będzie jedna do wszystkiego.

  • 39. Data: 2020-01-11 18:06:42
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-11 14:02, nadir wrote:

    > Na to trzeba już dwóch pracowników, to są koszta.

    Jak potrzeba dwóch kas to przecież jeden kasjer ich nie obsłuży.

  • 40. Data: 2020-01-11 18:46:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-11 o 13:42, kk pisze:

    > Kiedy właśnie nie. Tworzy się przez sam fakt obsługi szerokiego
    > asortymentu produktów. To, że gostęk tyle wybierał sos wynikało z tego,
    > że ten z tyłu go wkurwił.

    Uwierz mi zazwyczaj z tyłu słychać maksymalnie pochrząkiwanie i
    zakładanie reki za rękę (słychać ;-) )

    Czterech stoi po paliwo a jeden wybiera...

    Normalnie czekałby zasadniczo tyle samo ile na
    > każdy inny kolejny produkt.

    Nie tyle samo bo trzeba to psie żarcie zrobić a to trwa dłużej niż
    wystawianie faktury ;-)

    > A nie potrzeba jeszcze 1000 kolejek do innych rodzajów asortymentów?

    ja pier... nie potrzeba 1000 kolejek tak samo jak nie potrzeba 1000
    produktów.

    Psie żarcie w oddzielnej "budce" i niech tam sobie pichcą dowoli