  • 51. Data: 2020-01-12 20:33:58
    Temat: Re: Już nie zatankujesz w niedzielę...
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-12 15:48, adam wrote:

    > Też tak czytam i dziwię się, że tyle ludzi spuszcza się nad fejkiem.

    Bo widzisz ... już tyle fejków ziściło się.

  • 52. Data: 2020-01-12 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik p...@g...com ...

    > Fejk jest POmpowany ;-)
    >
    > Do tego pomysłu odniósł się poseł KO Dariusz Rosati, który
    > zasugerował, że PiS chce zamknąć stację paliw w niedziele. Szybko
    > odpowiedział mu rzecznik rządu Piotr Muller. "Rząd nie przyjął
    > takich rozwiązań i nie ma takich planów. Proszę nie wprowadzać ludzi
    > w błąd" – napisał.

    Jak polityk czemus zaprzecza to w sumie nie wiem czy to jest bardziej
    potwierdzenie czy zaprzeczenie tego ze planuje zrobić rzecz którą
    dementuje. Wierzysz politykom? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 53. Data: 2020-01-13 00:05:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dzisiaj nie ma, a jutro wprowadzi :-P

    J.

  • 54. Data: 2020-01-13 09:10:09
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > I zapłaciłbyś tam o 20 gr więcej?
    > Wątpię.

    Na tej stacji

  • 55. Data: 2020-01-13 09:12:03
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > I zapłaciłbyś tam o 20 gr więcej?
    > Wątpię.

    Na tej stacji

    https://www.google.pl/maps/place/BP/@50.0754446,18.6
    643236,187m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x47114c85b7bf03
    af:0xaa9b5afea5c703d9!8m2!3d50.0751548!4d18.6642218?
    hl=pl

    nawet przy tej całej otoczce psiego gówna i innego szajsu ludzie płacą po
    30-40gr drożej niż na kolejnych i wcześniejszych zlokalizowanych przy A1

  • 56. Data: 2020-01-13 09:57:17
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-01-10 o 21:06, kk pisze:
    > http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/a9v
    >
    > Co za bieda mentalna

    A Lemingi wszystko łykają... :-)

    T.

    -----------
    "TVN - cała prawda całą dobę..."

  • 57. Data: 2020-01-13 10:31:54
    Temat: Re: Ju? nie zatankujesz w niedziel?...
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Znasz dowcip o służbowych?

    -----

  • 58. Data: 2020-01-13 14:16:14
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 12.01.2020 o 15:48, adam pisze:

    > Też tak czytam i dziwię się, że tyle ludzi spuszcza się nad fejkiem.

    Nie wiem, czy fejk, czy kreatywność autora tekstu w poszukiwaniu
    kliknięć, czy może poziom dziennikarstwa, ale raczej nikt nie zamknie
    stacji paliw w święta. To znaczy - nie uniemożliwi zakupu paliw w
    święta. Chociaż nie jest wcale wykluczone, że zabronią sprzedaży innych
    artykułów oprócz paliwa. Lata temu w NL chciałem kupić piwo w niedzielę
    na stacji paliw, a tam stojak zasłonięty siatką i nie sprzedadzą, bo
    taki przepis.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 59. Data: 2020-01-13 14:53:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 11 Jan 2020 14:00:13 +0100, w <5e19c6dc$0$558$65785112@news.neostrada.pl>,
    nadir <n...@h...org> napisał(-a):

    > Podpałki i zapałki też tam sprzedają. W czym problem?

    I jak to w socjaliźmie urodził się potężny wątek, który nie miałby szansy na
    powstanie w normalnych ustrojach.

  • 60. Data: 2020-01-13 14:54:54

    Sat, 11 Jan 2020 12:49:02 +0100, w <5e19b62d$0$537$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=m5qFoTEbGzk
    >
    > Kolejki to się tworzą jak jeden z drugim wybiera sobie sos do tego
    > pieskiego gówna.
    >
    > Rozwiązanie jest bardzo proste.
    >
    > W jednej budce sprzedaje się paliwo a w drugiej psie żarcie
    >
    > Obie kolejki wyreguluje wolny rynek.

    Wprowadzimy socjalizm i sprawdzimy jak się sprawdzi w kapitaliźmie :D