  • 61. Data: 2020-01-13 14:56:21
    Temat: Re: Już nie zatankujesz w niedzielę...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 11 Jan 2020 18:48:40 +0100, w <5e1a0a78$0$555$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Ale wież że kodeks pracy nie pozwala jednej osobie być w zakładzie pracy

    Przy jednej kasie będzie jako pracownik, a przy drugiej jako prowadzący DG, na
    umowę lub tp.
    Nie takie rzeczy socjalizm widział.

  • 62. Data: 2020-01-13 15:29:21
    Temat: Re: Już nie zatankujesz w niedzielę... do Partii Watykańskiej.
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-01-11 o 11:38, Bolemek pisze:
    > Użytkownik "kk" <k...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Partia Watykańska w niedzielę trzepie kasę.
    > Dlatego eliminują galerie handlowe, żeby więcej ludzi
    > przyszło z kasą do Partii Watykańskiej.

    Takie były oczekiwania ale rzeczywistość to boleśnie dla nich zweryfikowała,
    ludzi mniej chodzi do kościoła w wolne niedziele.

    --
    Janusz

  • 63. Data: 2020-01-13 15:31:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-01-12 o 15:48, adam pisze:

    > Też tak czytam i dziwię się, że tyle ludzi spuszcza się nad fejkiem.
    To nie fejk tylko próbny balon, sonduje opinię.

    --
    Janusz

  • 64. Data: 2020-01-13 16:47:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-01-2020 o 09:12, BaX pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Na tej stacji
    >
    > https://www.google.pl/maps/place/BP/@50.0754446,18.6
    643236,187m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x47114c85b7bf03
    af:0xaa9b5afea5c703d9!8m2!3d50.0751548!4d18.6642218?
    hl=pl

    > nawet przy tej całej otoczce psiego gówna i innego szajsu ludzie płacą po
    > 30-40gr drożej

    Sugerujesz, że głupiego klienta, zawsze się znajdzie?

  • 65. Data: 2020-01-13 22:02:33
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-13 14:16, LEPEK wrote:

    > Nie wiem, czy fejk, czy kreatywność autora tekstu w poszukiwaniu
    > kliknięć, czy może poziom dziennikarstwa, ale raczej nikt nie zamknie
    > stacji paliw w święta. To znaczy - nie uniemożliwi zakupu paliw w
    > święta.

    A gdyby tak zamknąć wszystkie stacje z wyjątkiem państwowych...

    Też taka bieda tam?

  • 66. Data: 2020-01-13 22:26:58
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 15:02:42 UTC-6 użytkownik kk napisał:

    > A gdyby tak zamknąć wszystkie stacje z wyjątkiem państwowych...

    > Też taka bieda tam?

    Oj tam bieda. Holendrzy to pijaki, wola caly tydzien pijani byc i zamiast z rodzina
    spedzac czas to na cpn jezdza coby sie upic.

    Dlatego taki im przepis zrobiono zeby to ograniczyc. Bo inaczej z pijakami sie nie
    da.
    Reszcie spoleczenstwa to nic nie przeszkadza bo oni sa europejscy i nie pija w
    niedziele. Ale takich to tam duzo nie ma. Moze dwu takich widzialem jak tam bylem.

    /s

  • 67. Data: 2020-01-13 23:38:35
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 12.01.2020 o 20:12, p...@g...com pisze:
    > Fejk jest POmpowany ;-)
    >
    > Do tego pomysłu odniósł się poseł KO Dariusz Rosati, który zasugerował, że PiS chce
    zamknąć stację paliw w niedziele. Szybko odpowiedział mu rzecznik rządu Piotr Muller.
    "Rząd nie przyjął takich rozwiązań i nie ma takich planów. Proszę nie wprowadzać
    ludzi w błąd" - napisał.

    pojawi się projekt poselski (nie rządowy o którym mógłby powiedzieć
    rzecznik) którego konsultować nie trzeba, w dobę można przez sejm
    przepchnąć, były już takie przypadki...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 68. Data: 2020-01-14 14:51:48
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 13.01.2020 o 22:02, kk pisze:

    > Też taka bieda tam?

    Nie wiem, czy można to nazwać biedą.
    Raczej nie chodzi też o religię.
    A jak ktoś koniecznie chce kupić, to i tak kupi, bo są legalne sklepy,
    które mają licencję i sprzedają w święta.
    U nas trawa jest w ogóle nielegalna, cały tydzień - i co, jakiś problem
    z zakupem?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 69. Data: 2020-01-14 20:11:47
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 11 Jan 2020 12:42:37 +0100, z <...@...pl> wrote:

    >za to zdarza mi
    >się kupić coś do picia. Tanie to nie jest.

    Zależy do jakiego sklepu się porówna. Bo np. do Mokpolu (spółdzielnia
    spożywców) to wcale na Orlenie nie jest drogo ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 70. Data: 2020-01-14 20:14:12
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 11 Jan 2020 20:58:46 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >są np Shell, Mila.

    Jakieś sporadyczne przypadki. W mojej okolicy nic takiego nie ma, było
    MOMO, też zlikwidowali.