  • 1. Data: 2010-08-29 07:28:05
    Temat: Kalkulator kilometra;-)
    Od: PB <p...@b...pl>

    Jak było to nie bijcie;-)

    http://www.kosztyjazdy.pl/

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 2. Data: 2010-08-29 14:38:18
    Temat: Re: Kalkulator kilometra;-)
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 29 Sie, 07:28, PB <p...@b...pl> wrote:
    > Jak było to nie bijcie;-)
    >
    > http://www.kosztyjazdy.pl/

    Eee tam, dziwi mnie jak ludzie sa bezrefleksyjni. Jak kiedys jednemu
    mieszczuchowi wyluszczylem ze jak nie wydaje wiecej niz 400zl na
    komunikacje w miesiacu to auto nie jest dobra inwestycja to wywalil
    galy.
    A szczegolnym szokiem bylo dla niego porownanie 400zl - auto i
    100(miesieczny)+300zl za taksowke na miesiac.
    Zrozumial dlaczego ludzie jezdza taksowkami...

    Ludzie jednak nie umieja myslec. Czego to uczy zamordystyczna
    edukacja...
    --
    Lukasz Sczygiel

  • 3. Data: 2010-08-29 15:04:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 29 Aug 2010 05:38:18 -0700 (PDT), ptoki wrote:

> [...]
    >Zrozumial dlaczego ludzie jezdza taksowkami...
    >Ludzie jednak nie umieja myslec. Czego to uczy zamordystyczna

    A potem ci przychodzi pomysl pojechania w niedziele nad jezioro :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-08-29 15:05:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-29 14:38, ptoki pisze:

> [...]
    > Zrozumial dlaczego ludzie jezdza taksowkami...
    >
    > Ludzie jednak nie umieja myslec. Czego to uczy zamordystyczna

    Poraz kolejny to napiszę, tym razem pod twoim adresem: pieprzysz jak
    potłuczony. A jak uważasz, że jest inaczej, to spróbuj na pieniądze
    przeliczyć czyjeś zamiłowanie do czegoś. W tym przypadku do jazdy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-08-29 15:27:57
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <s...@g...com> wrote:

    > A szczegolnym szokiem bylo dla niego porownanie 400zl - auto i
    > 100(miesieczny)+300zl za taksowke na miesiac.
    > Zrozumial dlaczego ludzie jezdza taksowkami...

    Raz po raz ktoś odkrywa, że samochód kosztuje. I tylko zapomina,
    że nie tylko koszty się liczą, ale też i to, co za pieniądze
    dostajemy. I nie zawsze są to wartości mierzalne.

    r.
    _____________

  • 6. Data: 2010-08-29 16:16:20
    Od: AL <a...@s...tam>

    ptoki pisze:

> [...]
    > mieszczuchowi wyluszczylem ze jak nie wydaje wiecej niz 400zl na
    > komunikacje w miesiacu to auto nie jest dobra inwestycja to wywalil

    1. auto nie jest i nigdy nie bylo inwestycja

    Inwestycja bedzie jak kupisz jakies zabytkowe, ktore za 10 lat warte
    bedzie np. 10razy co obecnie

    > A szczegolnym szokiem bylo dla niego porownanie 400zl - auto i
    > 100(miesieczny)+300zl za taksowke na miesiac.
    > Zrozumial dlaczego ludzie jezdza taksowkami...

    2. taksowka nie wszedzie i w kazdej chwili dojedziesz

    3. auto daje ci niezaleznosc, oszczednosc czasu - a tego sie nie da
    przeliczyc na pieniadze

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2010-08-29 17:07:17
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    ptoki napisał(a):
    > [...]
    Posiadałeś kiedyś samochód? Doznałeś kiedyś niezależności
    motoryzacyjnej nie mówiąc o przyjemności z prowadzenia auta?

    Na ryby taksówką, na grzyby taksówką, nad jezioro taksówką, na wczasy
    tfu,tfu PKP&PKS i walizy w łapki, sprawy i inne potrzeby wymagające
    motania sie po mieście i za miastem taksówką, itp. itd...
    Zdrowy jesteś?
    > Ludzie jednak nie umieja myslec.
    Ty dałeś przykład zajebistego myślenia.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-08-29 19:47:59
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 29 Aug 2010 16:16:20 +0200, AL napisał(a):

    > 2. taksowka nie wszedzie i w kazdej chwili dojedziesz

    Na użeranie się z taksiarzami, przynajmniej w Trójmieście trzeba mieć dużo
    czasu i mocna nerwy: najprostsze adresy są dla nich nie do znalezienia.
    Auta, to zwykle trupy ze śmietnika, a wypisanie faktury trwa dłużej niż
    kurs. W Gdańsku zdarzało mi się pójść na tramwaj, bo było szybciej i mniej
    stresu niż ganianie się ze złotówą, która nie potrafi znaleźć Bałej 1.

    > 3. auto daje ci niezaleznosc, oszczednosc czasu - a tego sie nie da
    > przeliczyc na pieniadze

    Taryfy mają swoje zastosowanie, ale tylko własne auto daje szybkość i
    niezależność.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 9. Data: 2010-08-29 23:33:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 29 Aug 2010 19:47:59 +0200, Przemysław Bernat wrote:
    >Na użeranie się z taksiarzami, przynajmniej w Trójmieście trzeba mieć dużo
    >czasu i mocna nerwy: najprostsze adresy są dla nich nie do znalezienia.

    Skoro wiesz gdzie, to podpowiadasz. A jak nie wiesz .. to i wlasnym
    autem nie podjedziesz :-)

    >Auta, to zwykle trupy ze śmietnika,

    A co cie to obchodzi, twoje czy co ? Wazne zeby w srodku czysto bylo.

    >wypisanie faktury trwa dłużej niż kurs.

    A po co ci faktura do prywatnego uzytku.

    >Taryfy mają swoje zastosowanie, ale tylko własne auto daje szybkość i
    >niezależność.

    Zalezy. W taryfie placisz i wysiadasz, a we wlasnym aucie bywa ze
    jedziesz, jedziesz, jedziesz - a miejsca do parkowania nie widac :-)

    J.

  • 10. Data: 2010-08-29 23:39:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    PB pisze: