  • 41. Data: 2015-11-09 11:17:22
    Temat: Re: Kampania zapnij pasy
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-11-09 o 08:04, Czesław Wiśniak pisze:
> [...]
    papierosach uzupełnia wszystkie braki na jakie cierpi resort zdrowia. Powinni w
    związku z tym mieć lekarza bez kolejki, lekarstwa z dużymi znizkami które bez kolejki
    kupowali by w aptekach. A jak juz poważnie zachorują to leczenie trwa krótko i
    rokowania są niepomyślne. W dowód wdzięczności powinni w szpitalach jeść kawior i
    popijac go szampanem. O tym ze na męskich oddziałach mlode i zgrabne pielęgniarki
    powinny być ubrane w gorsety i pończochy nie wspomne bo to oczywiste.
    > Zapomniałeś o palaczach biernych :P
    Tych pewnie należałoby obłożyć jakimś domiarem. Bo przecież _mogliby_
    normalnie palić, a tym samym płacić akcyzę, ale się powstrzymują (od
    jednego i drugiego), paląc "na krzywy ryj" :-> Skoro można było
    opodatkować np. potencjalną możliwość wzięcia udziału w firmowej
    imprezie integracyjnej, to czemu nie biernych palaczy ;-)

    Maciek

  • 42. Data: 2015-11-09 11:17:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 o 11:07, Czesław Wiśniak pisze:

    > A kogo to obchodzi?:)

    No więc czemu cię to obchodzi?

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2015-11-09 11:21:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 8 Nov 2015 22:36:06 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > lądowniki itd stosowane sa materiały wybuchowe w celu separacji
    > elementów w sposób pewny, prosty i bezpieczny. Nikt oczywiscie nie

    Ale po co w ogóle odrzucać:

    http://www.youtube.com/watch?v=FkBJefsx24s

    --
    Marek

  • 44. Data: 2015-11-09 11:25:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 o 11:21, Marek pisze:

    > Ale po co w ogóle odrzucać:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=FkBJefsx24s

    No jasne. W ogóle po co samolot, dawać pasażerom skrzydła i niech lecą
    na motolotni. Zaraz wyszukam na jutube podobnie głupi filmik, że to
    działa ;)

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2015-11-09 11:32:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 8 Nov 2015 23:53:51 +0100, w <n1ojpv$3j1$1@usenet.news.interia.pl>, Artur
    Miller <n...@n...com> napisał(-a):

    > to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy,
    > alkoholików,

    Gdyby nie palacze, alkoholicy i niezmotoryzowani, to budżet państwa po pół roku
    byłby całkowicie niewydolny.

  • 46. Data: 2015-11-09 13:21:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Monday, November 9, 2015, 10:53:20 AM, you wrote:

    > w paliwie tez są podatki, czemu więc dodatkowe obowiązki?

    Podatek w paliwie nie jest zależny od używania czy nieużywania pasów.
    I państwo zmniejsza sobie koszty.

    Jak przestaniesz zapinać pasy, to podatku nie ubędzie a przybędzie
    kosztów. Jak przestaniesz palić, to ubędzie i podatków i kosztów.

    > chyba niewystarczająco, patrząc na pozostawiony syf

    Upomnij się o właściwe wydawanie pieniędzy z podatków.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 47. Data: 2015-11-09 13:25:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Artur Miller wrote:

    > ile % tego podatku przekazywane jest na powyższe cele?
    >
    > niech zgadnę, zero?

    wiesz w ogóle jak działają podatki?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 48. Data: 2015-11-09 14:03:29
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > No więc czemu cię to obchodzi?

    Obchodzi mnie w co się ubierze moje dziecko a nie moja była zona :P

  • 49. Data: 2015-11-09 14:04:19
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > wiesz w ogóle jak działają podatki?

    Dzialaja tak, że trzeba je placic :)

  • 50. Data: 2015-11-09 14:07:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 o 14:03, Czesław Wiśniak pisze:

    > Obchodzi mnie w co się ubierze moje dziecko a nie moja była zona :P

    Zatem "nie ma racji" że krzyczy, że sukienkę kupuje, cbdu.

    --
    Liwiusz