  • 51. Data: 2015-11-09 14:07:54
    Temat: Re: Kampania zapnij pasy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 o 14:07, Liwiusz pisze:

    > Zatem "nie ma racji" że krzyczy, że sukienkę kupuje, cbdu.

    Cech podatków jest więcej, ale po co to wiedzieć, dyskutując o podatkach
    i wydatkach ;)

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2015-11-09 14:48:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Alkoholicy nie ten teges jak mawia jeden kogut. Kosztują budżet sześć razy tyle co
    jest zbierane z akcyzy w gorzale i substytutach typu piwo. Wypadało by prohibicję
    zrobić. Ale to nic nie da a wręcz pogorszy bo jak pili tak pić będą, na dodatek
    gorsze a budżet tej jednej szóstej nie dostanie. Jedyne co mogli zrobić to
    przekierowali zainteresowanie na piwo. Od piwa alkoholizm jest w skutkach
    łagodniejszy. No i społeczeństwem miękkich alkoholików łatwiej się rządzi. Jak tylko
    maja swoje trzy butelki piwa dziennie to są grzeczni.

  • 53. Data: 2015-11-09 14:54:50
    Temat: troluje was a wy sie dajecie
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    a na poważnie to pasy ratują życie i zdrowie. Przede wszystkim innym
    którzy mają zapięte pasy. Takie latające zwłoki podczas wypadku mogą
    więcej złego zrobić aniżeli samo zderzenie czy dachowanie.

  • 54. Data: 2015-11-09 15:22:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Alkoholicy nie ten teges jak mawia jeden kogut.
    >Kosztują budżet sześć razy tyle co jest zbierane z akcyzy w gorzale i
    >substytutach typu piwo.

    No nie wiem. Bezposrednich doplat nie biora, a jesli cos wezma, to
    zaraz zwroca do budzetu.
    Umra wczesnie, i budzet sie ucieszy ...

    J.

  • 55. Data: 2015-11-09 15:36:44
    Temat: Re: troluje was a wy sie dajecie
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-11-09 14:54, sirapacz wrote:

    > a na poważnie to pasy ratują życie i zdrowie. Przede wszystkim innym
    > którzy mają zapięte pasy. Takie latające zwłoki podczas wypadku mogą
    > więcej złego zrobić aniżeli samo zderzenie czy dachowanie.

    Powiem wiecej - zapewniaja prawidlowe prowadzenie i panowanie
    nad pojazdem. Majac zapiete pasy, kierowca ma swoje cztery litery
    i plecy we wlasciwym miejscu i lepiej odczuwa zachowanie pojazdu,
    a w sytuacji gdy musi wykonac gwaltowny manewr albo samochod
    np. wpadnie w poslizg, nie lata po samochodzie probujac chwycic
    sie kierownicy jak tonacy brzytwy, tylko ma szanse wykonac prawidlowa
    kontre.

    Wiec tym samym, brak zapietych pasow przez kierowce to posrednio
    dowod na slaba technike prowadzenia pojazdu i stwarzanie zagrozenia
    dla innych uczestnikow ruchu.

    --

    memento lorem ipsum

  • 56. Data: 2015-11-09 15:58:46
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-09 o 15:36, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > np. wpadnie w poslizg, nie lata po samochodzie probujac chwycic
    > sie kierownicy jak tonacy brzytwy, tylko ma szanse wykonac prawidlowa

    a jak przyuważy w coś i sie zapali, to ze spokojem i w zadumie może
    patrzeć jak płonie, bo przez nieszczęśliwie złamany nadgarstek nie może
    się z nich uwolnić.

    a.

  • 57. Data: 2015-11-09 16:09:28
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-11-09 15:58, Artur Miller wrote:

    > a jak przyuważy w coś i sie zapali, to ze spokojem i w zadumie może
    > patrzeć jak płonie, bo przez nieszczęśliwie złamany nadgarstek nie może
    > się z nich uwolnić.

    No bez pasow, za to z glowa w szybie to faktycznie nie ma nawet
    szansy na tego typu zmartwienie. Pomysl jakie jest prawdopodobienstwo
    tego o czym piszesz, a klasycznej czolowki gdzie brak zapietych
    pasow dodatkowo = rezygnacja z uzytku aktywnych systemow bezpieczenstwa.
    Prawidlowe zadzialanie poduszek przeciez zaprojektowane jest dla
    zapinajacych pasy.

    --

    memento lorem ipsum

  • 58. Data: 2015-11-09 16:11:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 o 15:58, Artur Miller pisze:

    > a jak przyuważy w coś i sie zapali, to ze spokojem i w zadumie może
    > patrzeć jak płonie, bo przez nieszczęśliwie złamany nadgarstek nie może
    > się z nich uwolnić.

    Super argument. Coś w stylu "lepiej zeskoczyć z 4 metrów niż zejść po
    drabinie, bo na drabinie można sobie kark złamać".

    Też jestem przeciw obowiązkowi pasów, ale używaj rozsądnych argumentów
    (choćby takiego, że wolny człowiek może wybrać prawdopodobieństwo
    narażenia się na śmierć).

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2015-11-09 16:13:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Artur Miller wrote:

    > a jak przyuważy w coś i sie zapali, to ze spokojem i w zadumie może
    > patrzeć jak płonie, bo przez nieszczęśliwie złamany nadgarstek nie może
    > się z nich uwolnić.

    za to nie mając zapiętych ma rozwaloną gębę albo złamany kark po
    wystrzale poduszki
    O tym wszyscy niezapinacze zapominają

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 60. Data: 2015-11-09 16:15:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > No jasne. W ogóle po co samolot, dawać pasażerom skrzydła i niech lecą
    > na motolotni. Zaraz wyszukam na jutube podobnie głupi filmik, że to
    > działa ;)

    błe motolotnia. Jet Pack to jest to :)
    https://youtu.be/qNuJkl4nZhY