  • 121. Data: 2013-10-01 20:39:55
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-01 15:24, masti pisze:

    > ...] Naklejka z KK est wandalizmem. proste?

    Nie.

    Wandalizm - niszczenie bez wyraźnego powodu cudzego mienia.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wandalizm
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 122. Data: 2013-10-01 21:08:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Nie.
    >
    > Wandalizm - niszczenie bez wyraźnego powodu cudzego mienia.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Wandalizm

    I pewnie masz teorię, że jest wyraźny powód ? I może jeszcze że
    usprawiedliwia ?

  • 123. Data: 2013-10-01 21:40:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    skąd się takie betony jak Ty biorą?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 124. Data: 2013-10-01 22:07:50
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-01 21:40, masti pisze:

    > skąd się takie betony jak Ty biorą?

    Beton, ponieważ masz problem z interpretacją definicji wandal.
    Beton, bo chcesz mnie przekonać że jedna naklejka na szybie to wandalizm.
    Beton, bo uważam że wolność jednych nie może być kosztem drugich.

    Nie wysilaj się bo jest to żałosne.

  • 125. Data: 2013-10-01 22:30:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Oct 2013 22:07:50 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Beton, ponieważ masz problem z interpretacją definicji wandal. Beton,
    > bo chcesz mnie przekonać że jedna naklejka na szybie to wandalizm.

    tak, jedna naklejka to wandalizm

    > Beton, bo uważam że wolność jednych nie może być kosztem drugich.

    i dlatego masz w dupie ich wolność. Czy ty w ogóle rozumiesz co piszesz?

  • 126. Data: 2013-10-01 22:49:52
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-01 22:30, masti pisze:

    > tak, jedna naklejka to wandalizm

    Sraka ptaka tez wandalizm OK. Do tego jeszcze gorszym jest wandalizmem,
    bo po kilku godzinach na słońcu trzeba nieźle odmaczać by zeszła w
    odróżnieniu do naklejki. A jak zostawisz takiego kloca na kilka dni, to
    i lakier wyżre. Ale OK. Naklejka to wandalizm LOL Teraz wiem skąd w tym
    kraju biorą się wyznawcy wprowadzania absurdów.

    > i dlatego masz w dupie ich wolność. Czy ty w ogóle rozumiesz co piszesz?

    Ja mam w dupie wolność tych co ją innym ograniczają? Czy ty w ogóle
    rozumiesz co piszesz?

  • 127. Data: 2013-10-01 23:13:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Oct 2013 22:49:52 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

> [...]
    > i lakier wyżre. Ale OK. Naklejka to wandalizm LOL Teraz wiem skąd w tym
    > kraju biorą się wyznawcy wprowadzania absurdów.

    absurdem jest Twoje przekonanie, że ktoś dał Ci prawo do wymierzania
    "sprawiedliwości".

    > Ja mam w dupie wolność tych co ją innym ograniczają? Czy ty w ogóle
    > rozumiesz co piszesz?

    Kali ukraść krowa - dobrze. Kalemu ukraść krowa - źle.

  • 128. Data: 2013-10-01 23:40:54
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-01 23:13, masti pisze:

    > absurdem jest Twoje przekonanie, że ktoś dał Ci prawo do wymierzania
    > "sprawiedliwości".

    Moje przekonanie? Że ktoś mi dał prawo? To do mnie? O mnie?

    To już nie wandalizm a prawo do wymierzania sprawiedliwości. LOL

    > Kali ukraść krowa - dobrze. Kalemu ukraść krowa - źle.

    Masz racje.
    Dokładnie przeczytaj to trzy razy, może zajarzysz.

  • 129. Data: 2013-10-02 08:32:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.10.2013 23:40, Krzysztof 45 pisze:

    > Moje przekonanie? Że ktoś mi dał prawo? To do mnie? O mnie?
    >
    > To już nie wandalizm a prawo do wymierzania sprawiedliwości. LOL

    Sędzia Dredd, taka jego mać...

    "Prawo to ja!"

    Nie wiem czy trollujesz czy faktycznie masz takie psychotyczne odchyły
    ale nie - nie masz prawa do samosądu.

  • 130. Data: 2013-10-02 09:53:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Oct 2013 23:40:54 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Moje przekonanie? Że ktoś mi dał prawo? To do mnie? O mnie?

    tak do i o tobie. A może podstępny wróg pisał z twojego komputera?

    > To już nie wandalizm a prawo do wymierzania sprawiedliwości. LOL

    czyli naklejasz te KK bez powodu. To tym bardziej jesteś wandalem.

    > Masz racje.
    > Dokładnie przeczytaj to trzy razy, może zajarzysz.

    kompletny beton.