  • 131. Data: 2013-10-02 16:03:27
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-02 08:32, Andrzej Lawa pisze:

    > Sędzia Dredd, taka jego mać...
    >
    > "Prawo to ja!"
    >
    > Nie wiem czy trollujesz czy faktycznie masz takie psychotyczne odchyły
    > ale nie - nie masz prawa do samosądu.

    Taaaaak trolluje.
    Ja i samosąd LOL
    Jak opierdolisz kogoś bo byś przez niego do rowu wjechał to też samosąd.
    Trolluj dalej.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 132. Data: 2013-10-02 17:09:01
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-02 09:53, masti pisze:

    > kompletny beton.

    LOL

    Nudny się robisz.

  • 133. Data: 2013-10-02 20:01:12
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-02 17:09, Krzysztof 45 pisze:

    > LOL
    >
    > Nudny się robisz.

    Jeśli jedna osoba mówi, że jesteś chory - może się myli. Jeśli 10 osób
    Ci to mówi - to coś jest na rzeczy, nawet jeśli czujesz się zdrowy.

    --
    MN

  • 134. Data: 2013-10-02 22:37:01
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-02 20:01, Marcin N pisze:
    > Jeśli jedna osoba mówi, że jesteś chory - może się myli. Jeśli 10 osób
    > Ci to mówi - to coś jest na rzeczy, nawet jeśli czujesz się zdrowy.

    Stary wyśfiechtany tekst puszczany przez tych co boja sie zdiagnozować.

  • 135. Data: 2013-10-03 08:14:47
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-02 22:37, Krzysztof 45 pisze:

    > Stary wyśfiechtany tekst puszczany przez tych co boja sie zdiagnozować.

    Stare wyświechtane teksty zwane są też mądrością narodu.
    Diagnozę już Ci postawiono w tym wątku. Twoja sprawa, co z tym dalej
    zrobisz.

    --
    MN

  • 136. Data: 2013-10-03 08:31:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.10.2013 16:03, Krzysztof 45 pisze:

    > Jak opierdolisz kogoś bo byś przez niego do rowu wjechał to też samosąd.

    Zwrócenie uwagi, durniu, to nie jest "wymierzanie sprawiedliwości".

  • 137. Data: 2013-10-03 08:36:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.10.2013 22:37, Krzysztof 45 pisze:

    > Stary wyśfiechtany tekst puszczany przez tych co boja sie zdiagnozować.

    Krzysiu-patysiu, zauważ że wszyscy ci mniej lub bardziej bezpośrednio
    zwracają uwagę, że nie masz racji i masz coś "nie teges" z główką. Nawet
    ludzie zwykle mający ostro sprzeczne zdania (np. Dyjor i ja).

    Jeśli to nie powoduje żadnych przebłysków w twojej mózgownicy, to
    niestety jesteś na poziomie umysłowym członka Towarzystwa Płaskiej Ziemi.

  • 138. Data: 2013-10-03 08:48:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 03 Oct 2013 08:14:47 +0200, Marcin N

    > Diagnozę już Ci postawiono w tym wątku.
    > Twoja sprawa, co z tym dalej zrobisz.

    Dalej się będzie zbroił po zęby. Betony tak mają.

    --
    Pozdor Myjk

  • 139. Data: 2013-10-03 20:01:32
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-03 08:31, Andrzej Lawa pisze:

    > Zwrócenie uwagi, durniu, to nie jest "wymierzanie sprawiedliwości".

    > Zwrócenie uwagi, durniu, to nie jest "wymierzanie sprawiedliwości".

    Ledwo uszedłeś z życiem i tylko zwracasz uwagę?
    To tylko do takich reakcji zdolny jest niedureń inaczej, lub sprawny
    umysłowo inaczej, nieświadomy tego co się wokół niego dzieje.

  • 140. Data: 2013-10-03 20:12:15
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-03 08:36, Andrzej Lawa pisze:

    > Krzysiu-patysiu,
    Argumenty się kończą? :)
    > zauważ że wszyscy
    Jacy wszyscy? Gdzie? Ćpasz coś?
    Nie widziałeś matołku reakcji ludzi na chodniku jak taki jeden huj
    dostał wlepkę na szybę. Aplauz to mało powiedziane.
    > ci mniej lub bardziej bezpośrednio zwracają uwagę, że nie masz racji
    > i masz coś "nie teges" z główką. Nawet ludzie zwykle mający ostro
    > sprzeczne zdania (np. Dyjor i ja).
    Wiesz gdzie ja to mam? :)
    > Jeśli to nie powoduje żadnych przebłysków w twojej mózgownicy, to
    > niestety jesteś na poziomie umysłowym członka Towarzystwa Płaskiej
    > Ziemi.
    Jasne. A jak tylko podpasuje poglądowo Andrzejkowi to już będę na
    poziomie okrągłej ziemi LOL

    Różnica między nami jest taka, że nie latam z byle pierdołą na policje
    lub SM w odróżnieniu do ciebie i tobie podobnym.

    Wiesz dla czego policja do posranych zgłoszeń jedzie 2-2,5 godziny? Bo
    ma w dupie takich ludzi jak ty i tobie podobnym i ich zgłoszenia typu,
    pies się zesrał Hanki z pod czwórki i nie posprzątała.
    Zastanów się nad tym.