  • 11. Data: 2013-09-27 12:54:17
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Brawo za akcję.

    Widze, ze gdyby ORMO wznowilo dzialalnosc, to tlumy by walily.
    Parkowanie w niedozwolonych miejscach zwykle wynika z braku miejsc
    dozwolonych, a nie z fantazji parkujacych.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2013-09-27 13:27:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 27 Sep 2013 12:54:17 +0200, Pawel O'Pajak

    > Widze, ze gdyby ORMO wznowilo dzialalnosc, to tlumy by walily.
    > Parkowanie w niedozwolonych miejscach zwykle wynika z braku miejsc
    > dozwolonych, a nie z fantazji parkujacych.

    Jak zwykle -- każde wytłumaczenie dobre. Jak znam życie to w promieniu
    300-500m spokojnie znajdą się miejsca. Problem w tym dla niektórych, że
    trzeba ruszyć dupę, albo niewiarygodnie cenny czas stracić. Mnie tam jakoś
    głowa z korony nie spadła jak ostatnio musiałem do szpitala przejść te
    500m, a potem wrócić do auta z dziurą (acz zaszytą) w głowie, bo pod samym
    szpitalem nie sposób było się zatrzymać (aczkolwiek można było coś
    wykombinować "na lewo").

    --
    Pozdor Myjk

  • 13. Data: 2013-09-27 14:41:34
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 27.09.2013 o 12:54 Pawel O'Pajak <o...@i...pl> pisze:

    > Parkowanie w niedozwolonych miejscach zwykle wynika z braku miejsc
    > dozwolonych, a nie z fantazji parkujacych.

    Ale co innego zaparkować w miejscu "po prostu" niedozwolonym a co innego
    zaparkować w sposób znacznie utrudniający poruszanie innym i powodujący
    zagrożenie.

    Swoją drogą to jest sporo miejsc gdzie teoretycznie nie wolno parkować ale
    wszyscy parkują i nikomu to tak bardzo nie przeszkadza ale od czasu do
    czasu strażnicy urządzają sobie tam żniwa. I to jest najgorsze, że czasami
    można dostać mandat za o kilka centymetrów za mały odstęp a na co dzień
    można stać na przejściu czy na środku skrzyżowania.

    --
    SW3
    ----

  • 14. Data: 2013-09-27 16:21:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.09.2013 07:49, MadMan pisze:

    > Jakich na przykład? :)

    Niszczenie mienia. Rozpowszechnianie "treści" w sposób mogący narzucić
    ich odbiór tych, co sobie tego nie życzyć.

  • 15. Data: 2013-09-27 16:46:48
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-26 22:30, Krzysztof 45 pisze:
    > Jak nie ma dla nich blokad i lawet, to są naklejki.
    > Brawo za akcję.
    >
    > Dla recydywy proponuje większą naklejkę i walić ja na przednią szybę.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=shIQFiIlpaE

    Fakt naklejania naklejek uważam za ciekawą inicjatywę młodych ludzi.

    Fakt, że nakleja się obsceniczne wulgarne naklejki - oznacza, że
    naklejający je są co najmniej takimi samymi prostakami od tych, których
    próbują pouczać - pomimo garnituru i mikrofonu w ręce.

    Dziwię się, że prostacka naklejka zdobyła u nas taką popularność, choć
    może dziwię się na wyrost... chamów u nas dostatek.

    --
    MN

  • 16. Data: 2013-09-27 17:11:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-27 16:21, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Niszczenie mienia. Rozpowszechnianie "treści" w sposób mogący narzucić
    > ich odbiór tych, co sobie tego nie życzyć.

    Niszczenie mienia ? bredzisz. A za rozpowszechnianie treści ? tu
    pewności nie mam, ale mam wątpliwości.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2013-09-27 17:13:15
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    W dniu 2013-09-27 16:46, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Dziwię się, że prostacka naklejka zdobyła u nas taką popularność, choć
    > może dziwię się na wyrost... chamów u nas dostatek.

    Samosąd, czy to na wyższym czy niższym szczeblu, wynika najczęściej z
    dość prostego faktu: służby, które powinny się tym zająć, tego nie robią.

  • 18. Data: 2013-09-27 18:17:58
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 27 Sep 2013 12:54:17 +0200, Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    wrote:

    >Powitanko,

    >Widze, ze gdyby ORMO wznowilo dzialalnosc, to tlumy by walily.
    >Parkowanie w niedozwolonych miejscach zwykle wynika z braku miejsc
    >dozwolonych, a nie z fantazji parkujacych.

    Na tym filmie rekomednowanym pzrez OP cala ulica byla pusta, a
    samochod i tak parkowal na pzrejsciu dla pieszych.

    A.L.

  • 19. Data: 2013-09-27 19:00:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.09.2013 17:11, RadoslawF pisze:

    > Niszczenie mienia ? bredzisz.

    Nie. Jeśli ci namaluję na domu wulgarne napisy, to ci zniszczę elewację.

    Naklejkę niby można oderwać, ale ta ma być właśnie trudna do odrywania.
    A elewację też można oczyścić.

    Co innego włożenie czegoś za wycieraczkę lub przyklejenie czegoś, co
    można łatwo i bez śladu oderwać.

    > A za rozpowszechnianie treści ? tu
    > pewności nie mam, ale mam wątpliwości.

    Kwestia interpretacji, ale wystarczy do rozpoczęcia postępowania.

  • 20. Data: 2013-09-27 20:46:16
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Uszkodzenie mienia na przykald

    A.L.