  • 91. Data: 2013-09-30 13:39:51
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:

    > On dostanie mandat za parkowanie w miejscu niedozwolonym, a
    > naklejający ile dostanie za naklejkę na szybie? :)

    hm...

    jeśli naklęjke będzie łatwo zmyć to nie bezie go to kosztowało zbyt dużo...

    jesli nakleii naklejkę wg porady kogutka to pokryje koszt wymiany szyb, nie
    licząc jakiejś sankcji.

  • 92. Data: 2013-09-30 13:42:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:
    > Za to jest w ryj. Karny kutas to nie stwierdzenie że ktoś jest
    > kutasem. Karny kutas to jest coś takiego jak mandat. Nie pojmujesz
    > tego?

    nie lubie Lawy ale tym razem facet ma rację...

    można pouczać chamów w sposób nie niszczący mienia...

    gdy zaczynasz niszczyć to stajesz sie chuliganem, samosądy sa zakazane.

  • 93. Data: 2013-09-30 16:08:03
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-30 13:39, Marek Dyjor pisze:

    > hm...
    >
    > jeśli naklęjke będzie łatwo zmyć to nie bezie go to kosztowało zbyt dużo...

    ILE? Pytam się.

    > jesli nakleii naklejkę wg porady kogutka to pokryje koszt wymiany szyb,
    > nie licząc jakiejś sankcji.

    K...a ale brednie.
    Szyba to pikuś. Jeszcze drzwi wymieni bo jak widać na fragmencie filmu,
    część naklejki poszła na drzwi.
    ROTFL

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 94. Data: 2013-09-30 16:20:38
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-30 08:51, Andrzej Lawa pisze:

    > Widać z jakiegoś powodu uznają, że dane wykroczenie nie jest szkodliwe
    > społecznie (czytaj: nikomu nie utrudnia).

    Zakaz zatrzymywania się i postoju. Obszar wydzielony w ruchu i coś tam
    jeszcze. Na to wszystko jest kilka punktów karnych i mandat.

    > Ale jeśli np. tobie przeszkadza, to składasz na piśmie wniosek o
    > ukaranie i voila. Oczywiście potem jako pokrzywdzony/świadek będziesz
    > wzywany do sądu - ale to w szczytnej sprawie!

    Już wypowiedziałem się w tym temacie i co mi przeszkadza.

    > [ciach bełkot]
    >
    > Zacznij pisać po polsku, bo aż oczy bolą od tego, jak język kaleczysz...

    Sorki. Aż mi wstyd.

  • 95. Data: 2013-09-30 16:37:14
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-30 08:54, Andrzej Lawa pisze:

    > I właśnie o tym piszę - burak zwalcza buraka burackimi metodami.

    Wniosek z tego że metody nie burackie sie nie sprawdzają sie w tym kraju.

    > Ty byś sarkazmu nie poznał, jakby cię w dupę ugryzł.

    To nie sarkazm. To bardzo dobry pomysł.

    > Nie, nie wiesz.

    OK. Ja nie wiem tego co wiem.

    > No cóż, Hitler faktycznie miał bardzo szczytny cel - przestrzeń życiową
    > i prosperitę swojego narodu. Wg prezentowanej przez ciebie moralności
    > był zatem usprawedliwiony.

    Ty to tak na trzeźwo? Bez jakiś prochów?

  • 96. Data: 2013-09-30 16:43:03
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-30 13:42, Marek Dyjor pisze:
    > nie lubie Lawy ale tym razem facet ma rację...
    W którym momencie?
    > można pouczać chamów w sposób nie niszczący mienia...
    Niszczenie? Naklejka na szybie to niszczenie?
    A ta nklejona z nr. rejestracyjnymi to też niszczenie? W niej klej jest
    mocniejszy.
    > gdy zaczynasz niszczyć to stajesz sie chuliganem, samosądy sa zakazane.
    Zgadzam się w stu procentach.

  • 97. Data: 2013-09-30 16:56:47
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-30 08:41, Jacek pisze:
    > Chamstwo należy zwalczać kulturom i godnosciom osobistom.
    > Jasiu podkreśl wężykiem.
    > Jak już pisał Marcin - dobra akcja, ale niepotrzebne te kutasy, bo
    > pokazują bezkarnym urzędasom, że walczy się się z nimi ich ulubionym
    > narzędziem, czyli cepem.
    > Gdyby użyć jakiegoś mniej chamskiego obrazka np. buraka, już by było
    > lepiej.

    :)
    Nie znam początków narodzin tej naklejki i kto ja zaprojektował. Ale jak
    popatrzysz na różne formy ekspresji w rożnych tematach, to tylko te z
    pogranicza smaku przebijają się.
    Dla mnie to i mógłby być karny burak :) Ale zaznaczam, zawsze naklejany.
    Bo kartka za wycieraczką jest bez czytania wyrzucana na chodnik.

  • 98. Data: 2013-09-30 17:28:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 Sep 2013 16:43:03 +0200, Krzysztof 45

    > A ta nklejona z nr. rejestracyjnymi to też niszczenie?
    > W niej klej jest mocniejszy.

    ROTFL

    --
    Pozdor Myjk

  • 99. Data: 2013-09-30 20:06:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Dla mnie to i mógłby być karny burak :) Ale zaznaczam, zawsze naklejany.
    > Bo kartka za wycieraczką jest bez czytania wyrzucana na chodnik.

    Dostaniesz kopa w 4 litery i przestaniesz

  • 100. Data: 2013-09-30 20:22:34
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-09-28 13:04, Andrzej Lawa pisze:

    > Uhm. Czyli dla ciebie nie jest niczym niezwykłym założyć np. spodnie
    > całe mokre oraz ubłocone i iść np. na zakupy lub do restauracji. Ciekawe...

    Słabo Ci wychodzi wnioskowanie co do mojej osoby, Andrzeju, więc może
    daruj sobie publikacje tych wniosków. ;-)
    Niezdatność do użytku wcale nie jest tożsama ze zniszczeniem. Przykładem
    choćby latarka z wyczerpanymi bateriami albo samochód bez paliwa w baku.
    Zdatne do użytku nie są (w każdym razie do użytku zgodnego z pierwotnym
    przeznaczeniem, bo znaleźć im jakieś inne zastosowania zawsze się da),
    ale mówić, że są zniszczone? Toż to absurd. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __